t is idd heeel stilletjes hier vanavond. Heb vandaag pakketje binnen gekregen (buren stonden ermee aan de deur) Had manlief een zilveren zwangerschapsbola bestelt voor me voor onze trouwdag
Er is inderdaad zoveel paginas bijgekomen ik kan ook niet alles lezen. sorry ervoor. ik had ook geen 2 dagen weg moeten blijven haha
Ik ook vorige week, maar test negatief en geen blaasontsteking @ Puzzcat, kan dat gezwelletje dan ook de oorzaak zijn van je lange zwanger-worden traject? Naar zeg, ik hoop dat het uiteindelijk allemaal meevalt en dat de iui gewoon in 1 keer slaagt! @ Daan, hahahaah, hapjes nemen! hihi, krijg er hele grappige beelden van. Hapjes nemen uit de baarmoeder van Puzzcat. Sorry voor mijn melige reactie Puzzcat, het is natuurlijk niet leuk dat je dit moet ondergaan, maar die woordspeling gaf me toch even een lachbui.... @ Nicky, 25 pagina's per dag? Jeetje waar haal je de tijd vandaan! Maar Daan heeft gelijk, het is hier wat rustiger de laatstse dagen.... Dat scheelt mooi voor jou! * rijdt iets harder langs de motor van Gyino, steekt een vinger uit, haalt deze door de taart, likt haar vinger af, mmmmmmmmmmm, neemt wat gas terug en rijdt weer netjes verder in de lange lange lange rij van roze motoren * Hé, de motor is weer foetsie, dan kan ik gelijk Diem en Olove even roze maken! Streep is streep zeiden we toch? En aangezien er al banners gewijzigd worden....
NOD LIJST NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke & BarbaBeer 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa 26: Dragonfly & conijn & Sam28 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Pupke1979 (2e keer in nov) & Wen1976 (2e keer in Nov) 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Puzzcat24 - Tessa 8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje 24 November - burningkarma 29 November - Pupke1979 183 passagiers voor de roze motor! 16 Zwanger, 16 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Schrik me rot, plaats de nieuwe lijst, komt de bevestiging, dus ik zeg, bericht bekijken, krijg ik de reactie: er staan geen berichten in dit onderwerp. HUH? Blijkt die loze extra pagina te zijn, die je op een grensgevalletje krijgt, ppppfffffiiiiuuuuwww..... @ Claire, lieve man!
Hey dames, ik ben de hele dag niet op het forum geweest en heb ook nog niet bijgelezen.. Ik denk dat het nu echt officieel is: ik ben zwanger! Vanochtend weer een test gedaan, die was erg onduidelijk, net weer een test gedaan en die geeft een licht maar duidelijk streepje, verder nog steeds niet ongesteld en misselijk etc. Man ik realiseer het me echt niet ! Ik begrijp dat het voor sommige moeilijk is om dit te lezen, maar eigenlijk was dit de eerste keer dat we echt tijdens mijn vruchtbare periode geklust hebben.. hoe is het mogelijk.. Ik wens alle meiden die al lang wachten en nog aan het wachten zijn heel veel sterkte toe, ik realiseer me dondersgoed dat dit niet iets vanzelfsprekends is.
Wow er gebeurd hier al veel als je een paar uur wegblijft laat staan 2 dagen hahaha Puzzcat veel succes de komende tijd, wij zijn hier om te kletsen en om je verhaal aan te horen. een knuffel voor jou; ((((((((((puzzcat)))))))))) Pioen klinkt allemaal best goed! Ik hou mn fingers crossed! Hou ons op de hoogte! @de zwangeren GEFELICITEERD! @de wachters SUCCES! @de klussers YOU GO GIRL! x-je
Ja vind het nu wel spannend hoor, heb echt gisteren en eergisteren flinke ongibuikpijn gehad, ik hoop innesteling.. Had wederom een laat ei, met mijn korte lf hoop ik dat ie nu blijft zitten als ie inderdaad genesteld is Mara dan duurt het waarschijnlijk ook nog een paar dagen voordat ik positief zal kunnen testen? Ik ga er maar vanuit dat ik ongi wordt, dan kan het allemaal reuze meevallen
Oh.. ben ik te laat voor taart? @puzzcat: Succes hoor meid! Ik hoop dat jullie snel succes hebben met de IUI! @diem: Gefeliciteerd! Weer een roze naam erbij Ik heb net van Alies mijn pendeluitslag terug... ben heel benieuwd of die uitkomt. Dan ben ik in december aan de beurt voor de roze lijst *keeping my fingers crossed*.
*Breekt in* Ik ben iig wat stil hier vanavond, moet klussen he *Breekt uit* p.s. bij de lounge kan je een pendelaanvraag doen via pb
Als je de meiden die bij mijn pendels in mijn onderschrift een pb stuurt met je echte naam, geboortedatum en wat je vragen zijn, dan pendelen zij wanneer ze er tijd voor hebben. Het kan dus een paar dagen duren voor je antwoord hebt.