Claire bedankt voor het hcg strooien! Ik heb wat gevangen, nu maar hopen dat het aanslaat Ik ga vandaag maar s langs de kruidvat om een paar testen te halen Wat zoals dit heb ik nog niet meegemaakt, lange cyclus, afgelopen maandag zeer pijnlijke (ongi) onderbuik.. (innesteling?) Nou ja.. Ik kan alleen nog maar wachten Iedereen een fijne dag vandaag! O
De dag van en voor de eisprong zou ik klussen en een dag erna.. Je zaadjes hebben immers ook een aantal uur nodig om er te komen en je eitje is maar 12-24 uur vruchtbaar.. Later klussen heeft naar mijn idee geen zin meer
Oke.... dan heb ik het wel goed gedaan denk ik.... had gister heel erg last van mn onderbuik.... dus ben gisteraaf maar gaan klussen ... Hoop dat het allemaal beetje nut heeft gehad
Ik heb even wat hulp nodig: Ik temperatuurde vanmorgen (oor) 36.4. Ik geloofde het niet dus meteen erna in hetzelfde oor weer en toen 36.7 : Snapte er nog minder van dus even het andere oor en daar was het 37 . Uiteindelijk bleef ie een half uur later enkele keren constant op 36.9 dus ik heb maar 36.7 ingevuld in FF. Wat denken jullie : Ik heb gisteravond nog een ovutest gedaan en de teststreep was duidelijk lichter dan de controlestreep en die was al vaag (duidelijk minder dan die van vorige week en het weekend). Als ik voor morgen nogmaals 36.7 invul dan geeft FF het kruis op maandag. De dag met de knalpositest en de lage temp. Ga nu even teruglezen of ik roze kan vinden
Goedemorgen dames. Ik ben gisteren geopereerd, dus ik zit nu zeker nog een week thuis. Gelukkig heb ik dit forum om me bezig te houden Heb nog niet geslapen! Kon niet door de pijn. Lag wel in bed, maar ik geraakte er zelf niet uit Omdat ik mijn mannetje niet wou wekken, moest ik maar wachten tot zijn alarm afging om te gaan werken, zodat hij me recht kon helpen. Grrr, ik vind het echt niet leuk om zo hulpeloos te zijn. Veel succes aan de testers van vandaag! Meilan
Goede morgen dames! Hier begint de dag ook niet helemaal geweldig, mijn test vandaag was weer negatief. Veel buikpijn gisteravond. Dus ik denk dat ik ook ongi moet worden. Het rare is, dat ik heb gedroomd dat ik met temperaturen een positieve test in handen had. Zou het een teken zijn? Dat ik volgende keer moet temperaturen als het deze ronde niet raak is. :-k Ik zie het wel. Als het zover is. Dan moet ik nog heel wat leren over dat temperaturen. Want daar begrijp ik echt nog helemaal niks van. Meiden die nog moeten testen Veel succes en heel veel roze toegewenst. knuffss
Hey meiden! Alle zwangeren onder ons: GEFELICITEERD! Ik ga door naar NOD-december, het was pas de eerste ronde dus geen grote teleurstellingen hier, hoop dat deze cyclus doorzet: 26 daagjes klinkt als meer kans! Kus en heel veel succes voor de mensen die hun NOD nog krijgen!
Goeiemorgen allemaal, heb gister n test gedaan deze was negatief alleen mijn klachten worden met de dag erger. Gister van 2 uur id de middag tot 10 uur in de avond misselijk. Eten stinkt een opgeblazen gevoel. T idee dat k koortst heb en behoorlijke steken id onderbuik mn huid op de onderbuik prikkelt n beetje. Temp. Al 2 weken tussen de 37.1 en de 37.25. Zal k te vroeg getest hebben? Liefs diana
Goedemorgen Lady Dii: het zou natuurlijk kunnen dat je te vroeg getest hebt en daardoor misschien nog te weinig HCG in je urine zit. Misschien dat je bijv. morgen zou kunnen gaan testen het is net wat je zelf wilt. Ik had wel twee positieve testen 3 dagen voor NOD maar doe er vandaag nog een sensitest achteraan omdat ik het nog niet helemaal kan beseffen.
@ladyDii en Daffie1977; Ik ge ar vanuit dat jullie goed nieuws hebben binnen twee dagen. Volgens mij weten jullie diep in je hart de uitslag al en zijn jullie alleen op zoek naar de bevestiging van de test. IK HOOP NOG EEN PAAR DAGEN MET JULLIE MEE !
Misschien ter geruststelling; ik testte 2 dagen voor mijn NOD (eigenlijk 1,5 dag) ook nog supernegatief. Zelfs nu nog zijn de testen erg onduidelijk, maar ik ben wel degelijk zwanger (was vanochtend misselijk ). Dus voor de meiden die voor hun NOD negatief hebben getest; nog even geduld er is nog hoop... Bovendien kunnen ongi-krampen ook wijzen op een zwangerschap, ik wil jullie natuurlijk geen valse hoop geven, maar ik was er ook van overtuigd dat ik ongesteld zou worden (zie ook mijn eerdere berichten). Heel veel sterkte allemaal en voor de meiden die zwanger zijn (oa Olove super meid) GEFELICITEERD Ik zend ook wat HCG rond (al heb ik zelf dus nog steeds niet echt veel..) HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Hoi Daan78, wat lief dat je er aan denkt, ik ga dus morgen pas. Zie er wel tegen op heb namelijk weer een andere gynaecoloog en de vorige keer dat ik een ander had maakte die een paar "fouten" in de zin dat ze niet precies weten wat er allemaal speelt. De twee die er steeds mee bezig zijn zitten er helemaal in en zijn zelf ook heel fanatiek. Maar goed, ik kan zo onderhand zelf wel de echo maken en vertellen wat er allemaal te zien is. Wat bijvoorbeeld heel bijzonder is dat ik aangezien ik ongeveer om de twee dagen een echo heb en dat al drie weken lang, ik mijn eisprong heb kunnen volgen (ja een ander raadsel hoe kan ik een eisprong hebben terwijl mijn lichaam denkt dat ik zwanger ben is ook niet te verklaren volgens de gynaecoloog) zo had ik 2 weken geleden 3 eitjes die zich klaar maakte en uiteindelijk groeide er 2 door waarvan er maandag dus 1 op weg is gegaan echt bizar. Ik ga morgen pas, maar ik hou je op de hoogte.
Hi Clair, Ik zie dat je na 4 jaar eindelijk zwanger bent! Wauw wat hebben jullie een geduld moeten hebben. Ik gun het natuurlijk iedereen maar dit is wel heel bijzonder....dus een beetje laat maar alsnog GEFELICITEERD!
Hoi meiden @LadyDii Over een paar daagies weer proberen te testen. Succes meid! @1Diem doet me goed zo een opbeurend berichtje had ik echt ff nodig. En ik heb wat hcgeetjes gevangen! Dank je! Nogmaals GEFELICITEERD met je zwangerschap! @ Clair GEFELICITEERD met je zwangerschap! Ik heb even een beetje een vies vraagje. Heeft iemand hier ook altijd tijdens en/of rond de NOD last van diarree? En zo ja, hoe kan dat? Iemand enig idee? knuffss
Hey meiden, Gatsiedarrie, vind het niks die periode wachten tot je NOD. Ga mezelf vanalles inbeelden, niet handig... Zucht Alle zwangere meiden GEFELICITEERD! Alle ongi meiden, jammer, volgende ronde beter! Alle wachtenden, pffffff Liefs
Hmm, geen zwangere erbij deze ochtend, jammer...zou het succes stil komen te staan? nee toch? Hier weer een dikke "niet zwanger" op de test , maar ook nog geen drupje rood en geen ongi-krampen. Ik ga mijn banner maar even aanpassen naar de 35, zoals twee cycli terug...dan heb ik misschien weer vernieuwde hoop, hahaha, nee hoor....dan zouden we wel een enorme gelukstreffer moeten hebben, omdat we vorige week alleen donderdag geklust hebben, die vier dagen daarvoor was ik mega ziek..... Dus, geen negatieve instelling, maar ook totaal niet positief. Ik HAAT wachten....laat me nu maar gewoon ongesteld worden, ga ik een enorm pak ovutesten inslaan en een hele cyclus testen, aangezien ik afgelopen weken ook geen positieve test in handen heb gehad Ben aan het werk, dus hou het ff kort....
Goeiemorgen allemaal! Een goed begin van de dag: Obama for president! Yoehoeeee! (sorry dat moest er even uit, ben er erg blij mee) Verder nog onduidelijk wat het gaat worden voor mij. Ongikrampen zijn weg en borsten doen minder zeer. Wel erg maagpijn, maar dat heb ik sowieso wel vaak. Maar nog geen teken van . @ Lonny, heb ook vaak last van beetje diarree rond NOD. Geen idee hoe dat kan alleen. BTW, heb vanmiddag, morgen en volgende week sollicitatigesprekken! Ben erg benieuwd, vreemd zo tegenlijk met mijn NOD, eerst heel lang wachten en dan opeens dit! Fijne dag gewenst iedereen!