NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    vriendlief hier vond een groen hoofd wel een idee (voor als je geen schaamhaar hebt zei hij).. beetje voorschut maar wel duidelijk.....

2. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Wat fijn om te zien dat er zoveel zwangeren zijn deze maand.
    Voor mij helaas niet zo deze maand ondanks mijn klachten.

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    volgens de pendels ben ik deze maand aan de beurt maar......

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dikke knuffel voor sweepy....(ben ik knuffel bui vandaag dus kom maar op allemaal als je een knuffel wilt....alleen niet gaan huilen want de tranen zitten hoog bij me dus anders ga ik meehuilen)

5. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Hmmm... groen is niet echt mijn kleur. Misschien is een knipperend lichtje boven je hoofd wel een idee :) of dat je gaat gloeien ofzo

6. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    (((((bos))))) zonder traantjes

7. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Dankje!

Ik hoop dat hij je ten huwelijk vraagt op jouw verjaardag. Dat zou wat zjn, niet?

Mijn man heeft me vorig jaar een aanzoek gedaan (was net 5 weken alleen naar Indonesië geweest) en in juli zijn we getrouwd. Die hele periode en DE grote dag zelf waren absoluut geweldig!
    Laten we hopen ... :p

8. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ik hoop dat je heel snel zwanger bent meid!

Ik kan gewoon nog niet achter het schermpie weg. Ik blijf nog ff zitten :)
    Dan ga ik ook maar een bak koffie pakken. En ff heel erg snel toch de wasmachine aanzetten.

:) tot zo!

9. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Ik had gisteraaf sex met mn vriend.... maar het deed beetje pijn.... Alsof hij ergens tegenaan ketst in mij.... wat kan het zijn?!

10. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Dank je Bos voor je knuffel.
    Die kan ik wel gebruiken.

Ben boos op mijn lijf dat het mij voor de gek heeft gehouden. Het is allemaal heel vreemd. En nu ben ik maar 1,5 dag ongesteld geweest en normaal veel langer. Ach wel zien wel, nu rijd ik gezellig mee met de mini.

En mijn man is heel verdrietig, dat vind ik ook echt heel sneu.

Ik ga heel hard voor je duimen Bos. Nog maar 1 dagje en dan weet je meer. Succes.

11. sanneke78

sanneke78 Lid

21 okt 2008
    95
    0
    0
    NOD LIJST NOVEMBER

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010
    4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25
    5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979
    6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria
    8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke & BarbaBeer
    9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag
    11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978
    12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright
    17: Nicole84 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81
    20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24 & Emma21
    21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje
    23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44
    24: hanna1974 & Mama van Youri
    25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa
    26: Dragonfly & conijn & Sam28
    27: NourElHouda & Marty & Rootje79
    28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Pupke1979 (2e keer in nov)
    29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark
    30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980 posi test op 30-10-2008
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Tigerlady

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD
    - Mencintai
    - sam1986

8 November
    - Pupke1979
    - Moosje25

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel
    - Puzzcat24
    - Tessa 8

10 November
    -Catje86
    -Daiquiri
    -katjak79
    -Isla
    -Flower72
    -Deebie
    -Puzzcat24
    -Csillag

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki
    - mystiklady

17 november
    - Nicole84
    - Toetje

22 November
    - wendyvanliemde
    - Meilan
    - Sjoukje

24 November
    - burningkarma

29 November
    - Pupke1979

183 passagiers voor de roze motor!
    14 Zwanger, 17 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]

*En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Heb mezelf op groen gezet, ben 3 dagen overtijd met echt maar 1 streep op de test. Vrijdag weer testen...

12. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Stelletje kletsmutsen zijn jullie! :) :)
    Ik heb me echt door tientallen pagina's moeten doorworstelen om tot vandaag te komen en wedden dat voor ik dit bericht geplaats heb, alweer achterloop met berichtjes.

Wat me nog bijgebleven is is dat er heel veel zwangeren bij gekomen zijn. * KwiePark spiekt op het briefje .... telt .... en komt op zes meiden *
    LadyJoey, black daliya, diem, Pooh69, Olove en Daffie1977 gefeliciteerd met jullie zwangerschap en volgend jaar juli breek ik in in jullie mama-topic om jullie spruiten te bewonderen.

* KwiePark spiekt verder *

Alle meiden die ongesteld zijn geworden, digitale knuffel! Jammer dat jullie weer een ronde verder gaan.

Puzzcat, jee wat een binnekomer had je met je bericht. Ik schrok er wel van. Ik wens je veel sterkte en succes tot aan 3 december. Onmenselijk lang wachten zeg totdat je geholpen kan worden.

Jutte, je maakt het wel spannend zeg met je negatieve testen en langere cyclus. Je moet wel in november blijven, al was het alleen maar vanwege je grappige uitspraken.

Was het katjak die kastanjes in de oven of magnetron had gedaan? Ik heb er om gebruld zo grappig stond het geschreven, haha. Je zou bijna denken dat je aan zwangerschapsvergeetachtigheid lijdt.

Oei, ik zie dat het al half elf is. Over een half uurtje ga ik naar de kapper en voor die tijd moet het draaiboek voor Sinterklaas nog gemaakt worden. Ik ga even (een poging ondernemen om) wat andere dingen te doen.

13. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Dat probleem heb ik nou ook :( ik moet eigenlijk echt iets aan mijn werk gaan doen... heb het toch al veel te druk maar heb HELEMAAL geen zin. Zit veel liever hier over baby's en alles wat erbij hoort te zwetsen hihi.

14. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Zouden we verslaafd zijn......? ;)

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    begint er aardig op te lijken.

hier heeft het werk ook al niet meer de prioriteit. zit nu meer te zoeken naar mijn juiste ei en dus de juiste nod

16. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Hallo, ik ben Pam en ik ben zwangerschapspagina verslaafd...

17. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ben net als een gek door het huis gesjeest. Vaatwasser leeg gehaald en weer gevuld/ ondertussen koffie gezet. Naar boven gerent die droger en het wasrek leeg gehaald. De Wasmachine gevuld en aangezet. Naar beneden gerent en melk en suiker in mijn koffie gedaan. En ik zit weer!

hihihihihi... Hoezo verslaafd? hihihihih :) :)

18. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Whahah, ik grappig? Nou ja vooruit... Ook al moet ik straks naar december, dan blijf ik nog wel ff hier hangen hoor....het is pas begin november!

Enne, nog steeds een briefje met aantekeningen? Gut, het is dat je een scherm nodig hebt om dit te kunnen lezen, anders zou ik denken dat je typt op een typemachine.....de goede ouwe tijd van handwerk, hahaha...toch maar niet meer een tweede schermpje openen?

Oh hou op, dit is dus ook zoiets hè, we zijn vast allemaal schijnzwanger! Ik heb de afgelopen drie dagen al 2 keer mijn kopje onder de watertap gezet voor heet (thee)water. Dat ding staat ingesteld voor onze standaard theekopjes, maar ik drink graag uit eentje die een maatje groter is.... Dus moet ik nog een tweede keer op het knoppie drukken, blijven wachten tot ie voller is en dat UITZETTEN.......................anders stroomt het over, want er passen net geen twee watersessies in.

Nou, je raadt het al......

Maar Katjak, whaha, zie die oven al helemaal voor me en jou op de bank die zich helemaal blauw schrikt van het ploffen, hahaha dit is goed voor mijn ochtendhumeur!

Hè, wat, wie, wij? Nee hoor, ik ben pas twee en een half uur op mijn werk en heb toch zeker al een half uurtje werk verricht :oops: :oops:

19. Csillag

Csillag Actief lid

14 okt 2008
    273
    0
    0
    hahahahahah hier the same! welkom in de club... :)

20. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0

=D> =D> =D> =D> =D>

Dat lukt mij namelijk nooit ;)

Deel Deze Pagina