goeie morgen meiden, ik ben alweer ongesteld af, dus kunnen we weer gaan klussen, manlief vind het niet leuk wanneer de duivels op bezoek zijn, ik vind het altijd wel erg grappig om hem zo ongeduldig te zien. we hebben een rustig weekendje gehad, we zijn gisteren naar de bios geweest naar de kinderfilm anubis en het pas der 7 zonden gezien het was er leuk om met zijn 3en een keer naar de bioscoop te gaan. nu is het herfstvakantie en dan ben ik altijd wel bezig om het 1 en ander te verzinnen, we hebben net stenen versierd erg leuk. ik hoop dat het weer zich een beetje goed houd deze week, anders is het niet echt leuk voor de kids want die vinden het toch echt leuk om ook gewoon buiten te kunen spelen. zijn er nog mama's hier met leuke ideeën voor deze herfstvakantie? groetjes diasy
Goeden morgen! Heb een leuk ideetje... Omdat we straks de winter krijgen hebben de vogeltje moeite met eten vinden... Ik ga dus van de week met mij buurmeisje... want mijn eigen dochtertje is er nog wat te klein voor. Een doppinda ketting reigen... en vetbollen maken Heel leuk voor de kids!
dat is idd een erg leuk idee, ik zal straks eens vragen wat mijn zoon er van vind, hij is wel erg van de natuur, dus denk ik dat hij dit idee wel leuk zal vinden.
Hallo meiden, Zou iemand mijn NOD op 2 november willen zetten. We zitten in een pauze, maar goed, wie weet!
Goedemiddag Dames! hoe is het met iedereen? Wij zijn weer in het normale leven beland en dat bestaat op dit moment uit werken en heen en weer reizen naar ons nieuwe huisje in de weekends. We gaan weer op naar de volgende ronde. Kan iemand mij misschien iets meer vertelen over ovutesten en tempen?
Daar ben ik eingelijk ook wel benieuwd naar lieseleentje. Ik lees ook mee over de ovutesten en temp. als mensen er iets over vertellen. werkse dan maar weer deze week en klusse in jullie nieuwe woning
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 3: Nadine29 & BBKane & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar 5: Lonny & debbedebs 6: Sam28 & cjpt 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel 8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & daisy28 & jessy83 9: 10: Catje86 & Daiquiri 11: Tessa8 12: Frownupsidedown & MyPrecious 13: Suzie80 14: Sharon78 15: 16: Melanina & Joyce84 17: 18: Napje 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 2 November: - Jutte - UK2008 4 November - BBKane - Alexia R 5 November -Lisannemiek 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 11 November - Tessa8 15 November - MyPrecious 56 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! heb de lijst bijgewerkt en alle nieuwe erop gezet!
eyey allemaal..., ik zit ook nog in okt, maar ik denk ga vast bij nov kijken... ik hoop dat het alsnog posi is bij ons maar reken er niet teveel op omdat we deze maand niet veel hebben geklust...
hallo dames Wat een leuke ideetjes voor in de vakantie met de kids. Vind dat rijgen van die doppindas ook wel wat. Beetje jammer alleen dat wij in de achtertuin nooit vogels op bezoek hebben. Maar bij mijn ouders zijn ze er wel veel. Dus dan maken we er een paar voor hun. Wij zoeken meestal kastanjes en van die grote bladeren om een mooi herfststukje van te maken. De bladeren gebruiken we ook om leuke afdrukjes mee te krijgen met een tandenborstel en zeefje. Is een beetje een geklieder, maar is erg leuk om te doen. meiden succes met klussen! knuffss
Wat wil je weten over tempen? Ik ben zelf meteen begonnen met tempen en ik kwam er achter geen eisprong te hebben, maar dit blijkt normaal te zijn en hoort bij ontpillen.. Het is gewoon heel handig om te weten of je wel een eisprong hebt en zo ja wanneer die is. Zo weet je ook wanneer je ongeveer ongesteld wordt. Tempen doe je gewoon elke ochtend om dezelfde tijd. Wanneer je temp daalt (hoeft niet persee) en daarna minimaal 0.3 omhoog gaat en hoger blijft dan heb je je eisprong gehad. Maar dit kun je allemaal op een handige site invullen en die zoekt dan ook je eisprong. Ovu-testen gebruik ik niet maar wat ik begrijp is dat er een streep komt even zichtbaar als de controle streep, wanneer je eisprong eraan komt. Dus bij tempen zie je pas achteraf je eisprong en bij ovu-testen kun je nog snel klussen voor je ei springt.
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 3: Nadine29 & BBKane & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar 5: Lonny & debbedebs 6: Sam28 & cjpt 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel 8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & daisy28 & jessy83 & Bonsai 9: 10: Catje86 & Daiquiri 11: Tessa8 12: Frownupsidedown & MyPrecious 13: Suzie80 14: Sharon78 15: 16: Melanina & Joyce84 17: 18: Napje 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 2 November: - Jutte - UK2008 4 November - BBKane - Alexia R 5 November -Lisannemiek 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 11 November - Tessa8 15 November - MyPrecious 57 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Het is me zelf gelukt
Hallo allemaal, Ik denk dat ik vanaf morgen bij deze nod-lijst gevoegd kan worden. De eerste klachten voel ik helaas al weer opkomen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Succes allemaal!
Goeiemorgen allemaal. Nog eventjes en ik kan mijn bed in duiken. Zit in de nacht. Ik kan elk moment mijn eisprong krijgen. Ik hoop dat het nog 1 dagje op zich laat wachten, want dan ben ik weer uit de nacht. Hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik mag (helaas voor mezelf) ook naar November. Gisteren een test gedaan, die leek positief, 10 minuten later brak alles los
goedemorgen allemaal, Mijn zijn er weer vandoor gelukkig. Dus vanaf vandaag gaan we weer klussen We willen echt met de motor mee deze maand net als vele andre. Kom op meide laat er deze maand maar veel roze komen. Dus klusse maar
Hoi allemaal, Gisteren ongi geworden dus verhuis hierheen, mijn nod is 13 november hopen op een vruchtbare maand.... succes met klussen allemaal!