NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Sweety24 welkom!

Ehm, nee, en het erge is ook nog dat ik een eigen kantoor heb en dus niemand die mij kan zien, hahaha....zou ik nou met iemand samen een kamer delen dat voelde ik me misschien wat opgelaten enzo, maar helaas, alle tijd om te internetten. Moet tegen deadlines aan alleen wel extra hard werken, maar ja, ik werk het beste onder druk....

Wat voor werk zoek je eigenlijk? Ofwel, wat voor gesprekken?

2. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    Ja idd heeel erg spannend! maar ik zie dat jij al overtijd bent.... nog spannender dusss...Nou hoop dat ik je snel kan :D feliciteren.
    :D liefs

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    "bannercheck"

4. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Dat moet nog gaan blijken. Heb straks een gesprek op een mbo en morgen een scholengemeenschap (vrije school). Ben zelf ook erg benieuwd wat het wordt uiteindelijk!

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    sweety: als ik uitga van 28 dagen ja dan ben ik overtijd maar mijn cyclus zal wel van slag zijn want had maandag negatieve test en als ik mijn vorige cyclus aanhou zou ik morgen mijn nod hebben dus nog niet overtijd.. maar had vanochtend met afvegen wat rood op mijn papier :( hoop zo dat ze weg blijven die :evil: maar durf niet naar het toilet om te gaan kijken :rolleyes:

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    okemaar doe je nu ander werk dan...heb je je laten omscholen ofzo

7. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Oei, dan is de verleiding ook wel groot. Zou me zeker weten ook niet lukken mezelf kennende, haha!

8. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    hey bos,
    Ja dat kan ik me goed voorstellen! hou de moed er in!.. ik denk aan je.
    en als het nu een teleurstelling wordt, nieuwe ronde nieuwe kansen!
    makkelijk gezegt ik weet het.. maar we komen er wel :D

9. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Sweety ik werd vorig jaar 2 dagen na het laten verwijderen van de mirena spiraal 4 dagen heel erg hevig ongesteld, dacht toen nu is het weer op regel. Werd na een week een hele week ongesteld en daarna niet meer, werd in die ronde zwanger!

10. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Nee, heb een half jaar in het buitenland les gegeven en ben net weer terug (alweer een maand trouwens, de tijd gaat zo snel!). Maar had dus geen baan meer toen ik terugkwam. Vandaar dat ik nu weer op zoek ben naar iets nieuws.

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zit er in een spiraal minder hormonen dan in de pil?

ben de pil zat namelijk...dus wil misschien wel iets anders proberen als er een kleine is....of we gaan gewoon over op condooms....(vriendlief zegt dat we nu begonnen zijn en doorgaan tot we klaar zijn maar heb hem al laten weten dat we geen konijnen zijn...)

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oke en waar ben je geweest dan....(sorry hoor ben benieuwd)

@sweety: nieuwe ronde nieuwe kansen ja....dacht ik er ook nog maar zo over...mijn geduld raakt op.....ik wil geen nieuwe ronde..... 8)

13. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    hoi spirit70
    Okeeee dat is erg snel gegaan dan! super.. Hoop ook dat het bij ons zo snel gaaat.... :D

14. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    thanxs dat jullie allemaal reageren! bven nu al verslaafd aan dit forum!
    Ik hoop voor ons allemaal en iedereen die er nog bij komt... Dat we elkaar snel mogen feliciteren met een nieuw wondertje! en voor degene die al zwanger zijn! van harte gefelciteerd!
    liefs lyn :D

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha weer een verslaafde....ze zouden moeten waarschuwen voordat je je aanmeld dat het verslavende werking heeft.....

16. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    We zijn samen een half jaar in Shanghai geweest. was echt Super! We hebben geprobeerd voor een "made in China", ;) Niet gelukt dus, we gaan nu voor een echte Hollandse baby! (fingers crossed dan)

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    shit shit shit ik ga niet maar naar de wc vandaag [-(
    (beetje oud bloed verloren en helder rode druppels met afvegen zou [-o< nog zin hebben) had gisteravond al wel een rommelend gevoel in mijn buik maar heb het een beetje onderdrukt omdat ik het niet wilde weten.....maar ben bang dat het toch echt gaat gebeuren....
    iedereen die al lang bezig is hou houden jullie het in hemelsnaam vol zeg.....ben ik nou zo ongeduldig.....ik vind het zo lang duren...

18. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oh haha, overheen gelezen zeker, sorry!

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh wat byzonder... hebben jullie daar besloten er voor te gaan. want zie dat je in ronde vier zit nu....
    zal wel een mooie ervaring geweest zijn.

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    wil je nog een bakkie...heb toch nergens meer zin in nu.... :cry:

Deel Deze Pagina