Ja, of vaak zie je iets later omdat je bezig was een berichtje te typen, Jammer bos! Stomme ook! Ik vind het ook zo erg dat wachten, en ik ben nog maar zo kort bezig vergeleken bij anderen.. En ja, al we wilden het al wat langer, daar besloten we dat het tijd was om eraan te beginnen.
Ach ja doe maar, bakkie troost nietwaar? Shit zeg! @ Ninoshka, wauw Shanghai, ik ben er vorig jaar geweest, machtige stad nietwaar?
In een mirena spiraal zitten veel minder hormonen, ze worden per slot van rekening op de plaats van bestemming afgegeven Ik ben er zeer tevreden over geweest, alleen het plaatsen is geen pretje :x maar dat is bevallen ook niet hehe... Een enorm voordeel vond ik dat ik er geen omkijken naar had en ook haast niet ongesteld werd. De eerste maanden na het plaatsen zelfs helemaal niet! Daarna een dag of 2 wat licht roze bloedverlies, met een inlegkruisje kon ik het wel af. Geen tampons meer, geen maandverband. Ik vind het echt een uitvinding!
jutte: ja ik hoop dat het troost....hij is onderweg hoor.... pupke: dat klinkt wel intressant dat je bijna niet ongi word...en hoe betrouwbaar is een spiraal? dat plaatsen kan ik me iets bij voorstellen maar dat is toch maar 1 keer...
ik heb net mijn luch gehad en heb gezellig met jullie mee gelezen. Het roze gehalte is niet erg hoog vandaag. Ik durf nog steeds niet mijn nod te verplaatsen naar 17 nov. Ben nu aan het broekloeren voor tekenen van innesteling. Dit worden weer twee lange weken ......................
@ Jutte, ja superstad inderdaad! Mis het wel een beetje af en toe. Lekker aan de koffie iedereen! Ik sla even over, ga nu een broodje eten en dan naar m'n gesprek.. Fijne dag allemaal!
succes met broekloeren dan....maar de kans dat je bloed verliest bij een innesteling is toch niet zo groot? ik verafschuw broekloeren (bij mezelf dan) vandaag....wil er niks van weten....misschien helpt het als ik het gewoon ontken dat ik ongi word.....
Klopt helemaal, maar ik ging net naar het toilet en bij het afvegen vond ik een puntje bruin in een beetje slijm. Dus......... hersenen op volle toeren. Ben vandaag nog aan het bedenken of mijn ei al en wanneer dan geweest is. Ga ik me nu al afvragen of innesteling al aan de orde kan zijn : Hoezo maak jezelf gek als je kan verder gaat ie prima hoor
Een mirena-spiraal is bijna net zo betrouwbaar als steriel zijn of geen sex hebben, echter bij vrouwen die nog geen kinderen hebben gehad kan het eerder een infectie aan de baarmoeder veroorzaken dan bij vrouwen die wel kinderen hebben gehad (werd mij verteld toen ik al met mijn benen in de lucht lag). En die van mij werd geplaatst door een arts in opleiding... die muts kreeg 'm er niet goed in (hij klapte niet uit) en toen werd mijn HA erbij geroepen en zaten er ineens 2 neuzen tussen mijn benen . Erg genant vond ik dat kruisloeren haha. Een vriendin van mij heeft haar spiraal na 3 weken weer laten verwijderen omdat ze 'm bleef voelen en ik ben nog 2 keer terug geweest om te laten controleren of hij wel goed zat want mijn vriend voelde bij het vrijen steeds iets in zijn dop prikken hahaha.
hoi dames hier ben ik weer.... ik heb mezelf van de week op ongesteld gezet.... maar die is niet echt doorgezet....en ik heb een vaag verhaal : Hoi...4 november was mijn NOD... op 2 november ontdekte ik bruinig slijm bij het afvegen... de dagen erna ook bij het afvegen soms wat bruinig slijm... gister (4 nov) bijna niks.... vanacht raar liggen dromen dat ik zwanger zou zijn...dus vanmorgen vroeg...(op de automaitsche piloot) getest met de KV testen... en wat ziet mijn oog....2 streepjes? ik kon mijn ogen niet geloven...nu nog niet... vanmiddag nog 1 x getest...en ja nog 2 strepen....maar toen ik van de wc afkwam en mijn schoonveegde...was het meer roodbruin slijm... ik weet niet wat te doen en te denken...normaal als ik ongesteld moet worden is het een halve dag slijmpjes en daarna ...hevige krapen en tjakka...de rode zee! zou ik nu weer een miskraam hebben of dreigen te krijgen....? of............ben ik...........zwanger? bij mijn zoontje ontdekte we het pas na 6.5 week... hellepppp! ik wil duidelijkheid.......snik! groetjes christa mama van Thobias
haha lekker dan....ga ik toch ineens twijfelen nu voor een spiraaltje na je verhaal haha...misschien toch maar gewoon door tot we klaar zijn en dan een knoop erin ofzo (bj hem dan he ) of gewoon jasje aan in bed...maar voorlopig nog lang genoeg om over na te denken want het is nog niet nodig...thanks voor de info...
Sorry ik moest even mijn zoontje van school halen, uhm net naar de wc geweest en ik bloed! zoals ik al schreef 2 dagen geleden mijn spiraal laten verwijderen, heb nu ook buikpijn is dit dan nou mn menstruatie snap er niks meer van= ik moet even alles bijlezen.. ik lig nu een beetje achter :
goedemiddag allemaal nog steeds geen tekenen van ongi of zwanger zijn een vraagje: verliezen jullie ook weleens na je eisprong en voor je menstruatie een doorzichtig kleverig geleiachtig iets? dat had ik deze maand maar kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder heb gezien.
@klein chrisje; Ik geloof dat ik je gewoon kan feliciteren. Volgens mij zou die eerste beetjes bruin de innesteling kunnen zijn en heb je nu nog wat oud bloed. Wellicht eens bij de zwangeren informeren of de huisarts?
@klein chrisje: je zou zeggen streep is streep dus ben je zwanger. misschien is het nog oud bloed wat uit je lijft moet (hoor je toch wel eens) ik duim voor je maar sorry ik kan je geen duidelijkheid geven..