NOD November 2008

Discussion in 'NOD forum' started by suzie80, Sep 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    NOD LIJST NOVEMBER

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010
    4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25
    5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979
    6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria
    8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke & BarbaBeer
    9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag
    11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978
    12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright
    17: Nicole84 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81
    20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24 & Emma21
    21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje
    23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44
    24: hanna1974 & Mama van Youri
    25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa
    26: Dragonfly & conijn & Sam28
    27: NourElHouda & Marty & Rootje79
    28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Pupke1979 (2e keer in nov)
    29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979
    30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980 posi test op 30-10-2008
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Tigerlady

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD
    - Mencintai
    - sam1986

8 November
    - Pupke1979
    - Moosje25

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel
    - Puzzcat24
    - Tessa 8

10 November
    -Catje86
    -Daiquiri
    -katjak79
    -Isla
    -Flower72
    -Deebie
    -Puzzcat24
    -Csillag

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki
    - mystiklady

17 november
    - Nicole84
    - Toetje

22 November
    - wendyvanliemde
    - Meilan
    - Sjoukje

24 November
    - burningkarma

29 November
    - Pupke1979

183 passagiers voor de roze motor!
    15 Zwanger, 22 Ongesteld, 9 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Vandaag getest..en was nega, dus heb mezelf even groen gemaakt

2. SuuuS

SuuuS Bekend lid

Jun 23, 2008
    505
    0
    0
    Meiden, als jullie nou twijfelen met testen.... doe dan zo'n digi teste... ZWANGER/NIET ZWANGER.... geeft gelijk zekerheid!

3. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

Aug 19, 2008
    1,274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Heb vanmorgen een test gedaan... helaas negatief.
    Ik had er zo'n goed gevoel over, maar nu eigenlijk helemaal niet meer. Ik weet het, ik heb nog 4 dagen tot mijn NOD, maar toch.

Voor iedereen die ongi is geworden; een dikke knuffel en succes de volgende ronde.

4. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    kan er ook nog wel bij...collega belde net af dat ze ziek is morgen....
    hopen dat er inval is want dat is altijd drama......gelukkig hebben we maar negen kinderen morgen :rolleyes: zucht...

iemand niks te doen morgen...ik zoek nog een vrijwilliger...

5. ipad

ipad Niet meer actief

ja wilde ook nog om zo'n digi test rijden vandaag...maar hier in de buurt hebben ze die niet....moet ik morgen maar gauw effe rijden....
    verdomme...

ik heb nu wel zeurende buik, maar voelt niet als ongesteldheidskrampen....

ooooh...mijn lichaam maakt me gek!

6. Care

Care Actief lid

Oct 28, 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    Ben vorige week gestopt met de pil, dus mijn NOD is op 29 november, op mijn verjaardag. Laten we hopen dat ik dan een leuk kado krijg :)

7. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

Aug 19, 2008
    1,274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Zo, is eindelijk iedereen een beetje uitgelachen om mijn kastanje- verhaal? :( Ik kan er nu wel om lachen, maar mennnn wat maakt dat een lawaai. Alsof er allemaal bommetjes in de oven zaten. Maar goed hij is nu weer schoon.
    Daan; jij zegt geen gepofte maar wel tamme kastanjes gegeten te hebben, maar hoe heb je die klaargemaakt dan? Dit waren nl ook tamme. En ik weet dat het gewoon kán in de oven, maar dan moet je er wel kerfjes in maken #-o

Ik ga ff eten.

8. micha13

micha13 Lid

Oct 26, 2008
    70
    0
    0
    heeft niemand een idee?

9. sweety24

sweety24 Actief lid

Nov 3, 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    lichtroze van kleur! en aaai pijn aan m´n rug! grrrr

10. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Zo, goedenmiddag dames. Hier ben ik dan ook weer. Even lekker bijlezen en reageren. Komtieeeeeeeeeeeee.......

@Knippy: Vroeg me al af of je vandaag zou testen gezien je pendel. Negatief dus. Jammer meid, helemaal als je menstruatieklachten hebt. Maar de strijd is nog niet gestreden.
    Ik hoop dat je dag wel wat beter wordt voor je.

@Pioen: Tja, wachten is idd het enige wat je kan doen, maar het ziet er toch wel hoopvol uit he

@Djaar77: Ik weet eigenlijk niet zoveel van dat tempen en hoe dat werkt. Wat ik wel weet is dat je beter rectaal kan tempen. Heb gelezen dat dat het meest nauwkeurig is. Als ik je verhaal zo lees heb je idd maandag/dinsdag je eisprong gehad.

@Meilan: Heb ik iets gemist? Mag ik vragen waar je aan geopereerd bent? Beterschap!

@Lonny: Hoop niet voor je dat de ongesteldheid doorzet natuurlijk, maar ja die buikpijnen he.. Zou een mooi teken zijn, zo'n droom. Kan natuurlijk ook betekenen dat je er iets teveel mee bezig bent. Ik heb dat namelijk ook wel eens en dat moet ik even pas op de plaats maken. Succes met afwachten
    En ja, ik heb dan ook atlijd last van dunne ontlasting. Rond mijn nod dus.
    Ik vind het heerlijk, want ik heb een lastige stoelgang normaal gesproken.

@Goudappeltje: Succes in december. Zou mooi zijn als je in de roze mini meekan uiteraard. 26 is zeker een mooie cyclus, maar hou er wel een beetje rekening mee dat je cyclus echt kan verschillen. (dat scheelt frustraties)

@LadyDii: Op zich ben je best vroeg me testen he. Ook al zijn er hier vrouwen die ook voor NOD een positieve testuitslag hadden. Ondanks het gevoel dat je koorts hebt, heb je dat niet toch? Want anders zou je nog kunnen denken dat je wat onder de leden hebt misschien.

@Brotherhood: ook raar dat ik morgen schreef en er wel donderdag heb bijgezet. (tijdtechnisch gezien was dat ook correct natuurlijk, maar goed :p )

@Jutte: You go girl, jij bent niet voor 1 gat te vangen merk ik wel. Klaar voor de strijd. Toen jij uitging van de korste cyclus heb je toen niet langer doorgesekst met het oog op een evt. langere cyclus?

Enne, even over dat roze schaamhaar. Ik denk dat ze dat wel gehad heeft, maar wij moeten ons tegenwoordig weer scheren enzo, dat schiet niet op. Ik roep iedereen op om alles lekker te laten groeien en kijken of het verkleurd! Roze schaamhaar---> Verenigt U (maakt vuist)

Oh trouwens, WOW verslaafden zijn nog te redden. Alleen heb ik nu een LOTRO verslaafde in huis. Schiet niet op he....nee, dacht ik al

@Lieselke: Balen meid. En hup......op naar de met kerstballen versierde roze mini vol met kerstcadeautjes ;)

@Pupke: Dat zou leuk zijn, een huwelijksaanzoek op je verjaardag. Trouwen is leuk hoor hiihi

@Bos: ik duim voor je. Positieve mindset: dit was gewoon wat oud bloed ten gevolge van een innesteling. Je pendels zijn het er immers ook allemaal over eens he.

@Kwiepark: Long time no see. Zit jij in een sinterklaascommitee of zo? Wanneer komt die goedheiligman weer aanmeren eigenlijk?
    Trouwens het was Sanneke die op groen ging en cslag die haar gequote had, die moest wel op rood.

@Olove: ben blij dat jij nu eindelijk uit die ontkenningsfase bent gestapt ;)

@Sweety: Welkom

@Kleinchrisje: het lijkt wel dat je zwanger bent. Je hebt niet zomaar 2 streepjes he.

Nou meiden, sinds ik dit aan het typen ben, zijn er al 2 pagina's bijgekomen, dus ik ga dit even verzenden en dan lees ik weer even verder.

11. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Gewoon vers van de pers, zo van de grond in mijn mond. Rauw dus :D

12. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @daan: zo langste reactie ooit dit geloof ik....en hoe is het met jou...

oh ik moet weg (sorry lees later hoe het met je gaat ja)
    moet naar de tandarts :(

13. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    3,694
    0
    0
    Ede
    Hey, ik heb dit gelezen en wilde even wat doorgeven! Niet dat ik jou wil laten schrikken maar ik zou op het moment geen kastanjes eten. Er zit en hele kleine hoeveelheid blauwzuur in. Niet dat dit per se gevaarlijk moet zijn, maar mijn moeder heeft er wel een miskraam door gehad. Zij had er zo'n trek in toen ze zwanger was, niet wetende dat het gevaarlijk "kan" zijn. Nou zijn kleine hoeveelheden natuurlijk niet erg, maar ik zelf zou het niet doen.

14. Jutte

Jutte Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    2,186
    0
    0
    Ja ik....

15. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ey pupke, jij moet echt een medisch wonder zijn. 3 kansen in 1 maand.

Kijk eens goed naar de lijst hihi

16. Jutte

Jutte Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    2,186
    0
    0
    Nee, natuurlijk ben ik niet voor 1 gat te vangen, hoop verlegt alle grenzen, toch?

We hebben wel wat langer doorgeklust, maar vorige week maandag werd ik ziek en zag ik het even niet zitten gezellig te klussen, het moet wel leuk zijn natuurlijk. Op donderdag weer wel, dus ik moet dan niet net dinsdag of woensdag mijn eisprong hebben gehad natuurlijk.....ALS er al een bevruchting plaats zou vinden, want het is jammer genoeg nog altijd niet Op tijd klussen = zwanger. Dat zou ook een boel teleurstelling voorkomen zeg....

Enne, ik scheer niet alles weg, dat kriebelt me teveel en ik durf eeeeecht niet met die mesjes te dicht bij de lippen te komen, auwwww!

Dus dat mooie streepje mag best roze worden! Ik stem voor!

@ Kleine Chris, zwanger denk ik....oud bloed zou kunnen namelijk!

17. Jutte

Jutte Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    2,186
    0
    0
    Whahah, da's wel een hele korte cyclus (veel kansen en korte wachttijden, wel weer gunstig!)

18. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    2,292
    0
    0
    Ik denk dat je toch echt zwanger bent..... morgen nog een keer testen!

19. SuuuS

SuuuS Bekend lid

Jun 23, 2008
    505
    0
    0
    @micha13

Ik had dat vorige maand ook... was gelig slijm met wat wit erdoor.... wat dik slijm...

Maar ik werd gewoon ongi, maar heb ook verhalen gehoord van meiden die het hadden maar die zwanger waren ;)

20. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Een mooi roze streepje. Nou, laat dat inderdaad precies zijn waar iedereen op hoopt hier :)

Knufje

Share This Page