Het kan wel zijn dat het van invloed is. Je weet immers niet goed wanneer je eisprong hebt. Ik heb geen verstand van temperaturen, moet je even zoeken op het forum hier. Ik ga de ovutesten gebruiken van sensitest, die zijn echt veeeeeeeeeeel goedkoper dan die in de winkel. Vind het wel goed van je dat je gaat tempen, krijg je immers meer inzicht, zeker als je cycly zo uiteenlopen.
NOD LIJST NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 26: Dragonfly & conijn & Sam28 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Puzzcat24 - Tessa 8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje 24 November - burningkarma 29 November - Pupke1979 187 passagiers voor de roze motor! 15 Zwanger, 23 Ongesteld, 9 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Oh wat hebben jullie veel geklept! De zwangerschapstesten zijn binnen! Geen enkel teken van ongi te bespeuren.. :-# ! Pff.. Morgenmiddag eerste test maar doen, als ik wakker ben van de nachtdienst
Ik heb Care, sweety24 en Liana er nog bij gezet, want die werden er bij elke verandering niet bijgezet.
Soms wat steekjes, maar heb verder echt helemaal nergens last van.. Heb heel veel energie en net viel me wel op dat mijn aders wat blauwer zijn (of lijken, net wat ik me inbeeld ) boven mijn borsten en erop ook wat..Ook doen ze wat pijn, maar dit heb ik wel vaker Verder geen klachten...
Ik heb ook 2x een langere cyclus gehad, mijn gynaecoloog vertelde me dat cyclussen van boven de 40 dagen veelal geen eisprong hebben gehad.. Ik zou met clomid beginnen, maar nu heb ik vorige keer toch een eisprong gehad (zwangerschap, helaas niet goed gegaan). Het schijnt gemiddeld 1x per jaar voor te komen dat vrouwen een eisprong overslaan en dus een langere cyclus hebben... Ik hoop dus met die 2 langere cyclussen achter elkaar er gelijk voor 2 jaar vanaf te zijn
Met mijn werk als bsoleidster krijg je wel te maken met baardmans en zijn pieten. Volgens mij komt de beste man op zaterdag 15 november weer in zijn schuit deze richting op, mits hij natuurlijk niet in een verhaal vermist raakt of ziek, zwak en misselijk is. Bij de bsokinderen merk ik al wel dat ze wat onrustiger worden. Vorige week moest ook de DVD van Sinterklaas in Sesamstraat (alleen voor vierjarigen! en niet voor zevenjarigen want dat is voor kleuters) opgezet worden en deze week vragen ze al om het paard van Sinterklaas. De veradering heb ik trouwens weer rechtgezet.
Misschien kan je pupke dan ook even op de 30e weghalen. Want ik weet bijna zeker dat dat niet klopt. En jij kan je bericht nog wijzigen. Zo ik ga zo even boodschapjes doen
By the way .... Ik moet dus een uitnodiging maken voor ouders en kinderen ...... IN RIJM! Errug leuk.
Hmmmmmmmmm, ik ben zo slecht in rijmen. kan alleen 'vieze' rijmpjes maken op de een of andere manier.
Als ik naar december ga, dan hoop ik er natuurlijk op dat je een leuk rijmpje maakt voor ons allemaal.
Ik mag op de 29e! Probeerde het zelf al te herstellen, maar dat ging ff mis omdat iemand anders ook met de lijst bezig was. Of ik werk 'm ff bij... maar dan pak ik wel de lijst van Kwiepark.
In één antwoord moet ik soms twee pagina's bijlezen. Volgens mij heeft iedereen of allemaal tegelijk pauze of niemand heeft zin om wat te doen, zowel de werkende als de meiden die vrij zijn vandaag.