weet je wat één van mijn vroegere teamleiders dan zou zeggen? In plaats van de hoeveelheid te tellen, had je er ook een af kunnen handelen! ik snap je wel hoor, zeker als je hoofd bij hele andere dingen staat, heb je hier geen trek in!
@ Daan: Het was een borstbiopsie. In mijn linkerborst had ik een gezwel van 2,5 cm. Zo pijnlijk! Kan je je niet voorstellen. Normaal halen ze goedaardige gezwellen niet weg, maar omdat ik er echt last van had, moest dat nu wel.
Nou eigenlijk kan ik het me wel voorstellen. In 2003 is bij mij in mijn rechterborst een goedaardig gezwel weggehaald. Ik ben een paar weken beurs geweest. Kon voor die tijd al maanden niet meer op mijn rechterzij liggen. Nou ja, zelfs lopend deed het zeer. Fijn he dat het nu weg is.
ik ga door naar december wil jullie daar niet zien he...gewoon op die motor blijven zitten beloofd..... vanaf nu af aan word iedereen roze.....
bah, bah, bah. Maarre, pech voor bos. Want ik schrijf ook mee in december om jullie gezelschap te houden in eerste instantie..
Haha! Iedereen die positief test deze en volgende maand: 2 streepjes laten staan, roze verven en dan manlief 's avonds verrassen! Lijkt me een geweldig zicht! Tnx Daan, is idd balen, maar voel me alweer zeer strijdlustig, geweldig deze forums! Seffes werken en als ik strax terugkom nog ff updaten dan!
haha, dat is waar... maar ik moest een overzicht maken van onderhanden werk van mijn baassie. Anders had ik ze niet eens geteld!
*bos spiekt nog even in november en zag inderdaad al een bekende in december* als het maar bij gezeldschap houden blijft dan mag het van mij
Hallo allemaal, Heb niet echt veel tijd gehad alles te lezen. Ik heb net de sensitest gedaan maar die geeft niks aan . Heb de verloskundige even gebeld en die zei dat ik dan nog even moet wachten en dat ik waarschijnlijk wel zwanger ben, maar even moet wachten met nog een keer testen. Ik voel me heel onzeker nu, kan wel huilen dat wil je niet weten.
Oh nee daffie, ik kan wel zeggen had die test niet gedaan, maar daar schiet je niks mee op natuurlijk. Lieverd, moed houden, je bent gewoon zwanger hoor!
Jeetje, kan me voorstellen dat je even in een "emotionele achtbaan" bevind... Maar je test van 03 november ziet er echt ZWANGER uit hoor, ik heb er vertrouwen in dat dit helemaal goed komt!
Ik hoop het ook doe liever de volgende toch met een clear blue of predictor dat adviseerde de verloskundige mij ook. Ik kan het beste van het weekend testen als ik niet ongesteld ben geworden dan zal ie nog beter positief zijn. Ben echt even helemaal van de rel nu, maar probeer hoop te houden.
Wat kunnen wij doen om je een beetje op te fleuren? Iig geval vanavond lekker laten verwennen door Daffieman.
Zou wel een heel fijn idee zijn. Vanavond heb ik ook nog countrydansen maar ben heel bang dat mijn hoofd daar nu helemaal niet naar staat maar ja ben er even uit en heb afleiding. Ik dans namelijk voor de groep en ze rekenen wel op me vanavond. Ik vertel voor de rest nog niks lijkt me een verstandig plan.
jullie gaan hard dames,het zijn echt veel paginas die ik bij moet lezen. Kan iemand me ff een update geven? Zijn er streepjes geplast?Ik las al wel over een paar negatieve testen helaas.
KleinChrisje lijkt een positieve test in haar handen te hebben. Voor de rest nog veel onzekerheid bij veel meiden.