Haihai, bij mij ging het vanochtend helaas mis dus ik verhuis naar november. Mijn NOD is op de 11de. Iedereen succes en voor mezelf ook natuurlijk!
goedemorgen allemaal! Alles oke hier dames? Het is voor mij al bijna tijd om weer met de ovutesten te starten Nog een paar daagies wachten, en dan kunnen we er weer tegen aan! hihihih.. Voor de meiden die nieuw zijn hier : WELKOM! En voor iedereen hier , VEEL KLUSPLEZIER! En HEEEL VEEL ROZE DEZE RONDE MEIDEN!
Goedemorgen Dames, Ik kan ook weer met de ovutesten beginnen. En dan weer hopen dat we goed geklust hebben. Maar ik zal deze maand niet zoveel aanwezig zijn hier, wil het even een beetje van me afzetten, dat zullen wel meerdere dames herkennen maar ik zal wel zo af en toe bijlezen. Wens alvast iedereen succes en hoop echt dat het een super roze maand wordt. Groetjes Nadine
Nog net goedemorgen dames! Dank je wel knippy en myprecious. Tempen is denk ik niks voor mij aangezien ik erg vroeg op moet en er al zoveel moeite mee heb. misschien toch maar de ovutesten proberen. is er met ovutesten nog een dag waarop je het beste beginnen kan? en weet iemand waar die dingen een beetje goedkoop te krijgen zijn?
Hallo, ik ben nieuw hier. Wij zijn voor ons eerste kindje bezig. Ben helaas gister weer ongi geworden. We gaan nu ronde 4 in.
Hallo allemaal, Alle nieuwe dames welkom!Alle meiden die ongi zijn geworden of ongi af zijn....succes en hopen dat deze ronde meer geluk gaat brengen. Bij mij rommelt het nog wat...dus weer onregelmatig bloedverlies....maar goed,morgen naar de gyn voor info over zaadjes wassen en baarmoederfoto. Liefs van mij!
Ik koop de ovutesten bij matcare (zie links in het rijtjes van het forum de link naar de site) is zo een zwangerwordenpakket met 10 ovutesten en 2 zwangerschapstesten voor 14.95 ik ben er tevreden over heb vorige maand mijn ei ermee gevonden. Ik heb altijd savonds om 18.00 uur getest gind super. Kijk maar kwens je veel succes met de ocutesten. Groetjes Nadine
eyey allemaal..., even iets anders, ik moet weer naar de dierenarts. 1 van de katten plast bloed. ik ben erg bang dat het iets ernstigs is. ik moet straks met de een naar de dierenarts en is er niks met hem dan moet ik met de andere. ik moet dit eventjes kwijt. ben alleen thuis dus kan het ook aan niemand anders vertellen. heeft iemand hier ervaring mee...? of weet iemand wat het kan zijn...?
Helaas weet ik niet wat het kan zijn heb zelf 2 katers en 1 poes ik moet morgen met de poes naar de dierenarts dan wordt ze gesteraliseerd. ik hoop voor je dat het niks ernstigs is. maar kan me goed voor stellen dat je bang bent zou ik ook zijn.
hoi wil mij aanmelden voor 9 november Ik ben net de eerste keer na het stoppen met de pil ongesteld geweest. Maar heb geen idee of ik dus vanaf nu een vast cyclus van 31 dagen heb! Tjee hoe zit dat dan nu met het vasstellen van de dag waarop die eisprong is... Nou goed ga maar flink met vriend lief verder oefenen! jullie ook succes allemaal deze maand
zijn het katers naliey? Want dan klinkt het als blaasgruis.... hoop het niet voor je. Je zal als dat het geval is je kat op aangepast voedsel moeten zetten en absoluut niets met zout erin geven. Heb zelf 2 katers en 2 poesjes
Ik heb ze altijd van babyboomshop.nl, 25 ovu + 5 zw testen voor 27,- (ongeveer) en als je ergens even reclame voor ze maakt krijg je er nog zo'n pakket gratis bij, moet je maar eens kijken op de site bij starterspakket.
hallo meiden, zaterdag was mijn ongi weg helemaal maar gisteravond kreeg ik erge buikkrampen,en een beetje bloedverlies vindt het zo raar. nog nooit gehad. weet iemand wat dat is? groetjes
Ja vreemd is dat. Ik weet niet wat het kan zijn. Misschien ff naar de huisarts. Zelf heb ik altijd nog 2 dagen na ongi een beetje krampen in mijn buik, maar geen bloed meer.
Ik heb 2xcyclus gehad van 33 dagen en nu ene van 46 dagen. Ik ben nu ongesteld geworden van woensdag 8 oktober. zou ik hierbij nu 33 moeten tellen en zo dan op 10 nov komen voor mijn NOD?
Het is misschien een raar vraagje. Maar het is nu de derde keer dat ik ongi ben na het stoppen van mijn pil. Ik heb mijn MS 2x 4à 5 dagen gehad. Nu zit ik vandaag aan dag 7 en het begint te minderen. Hopelijk morgen helemaal gedaan. Is er iemand die dit ook al heeft gehad?
Hallo allemaal Ik mag op de motor stappen Wil iemand mij op de 11e zetten en op de 12e testmarathon? Alvast bedankt Succes allemaal groetjes Hanneke
Hallo allemaal, ik kom net uit het vliegtuig en wil graag met de motor mee. Mijn NOD is, als het goed is, de 10e. Wil iemand mij op de lijst zetten? Ik ben nu nog een beetje depri dus denk de eerste dagen niet veel online te zijn, maar dan sta ik er alvast op. En nu maar hopen dat de motor geluk brengt! Ik rijd zelf motor dus ik moet zeggen: het doet me eigenlijk wel wat dat ik nu bij de motor zit. liefs, Katja