NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Miracles, wil je sterkte wensen! Wat kl**te voor jou/jullie.

Groetjes Chantal

2. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey suus
    ja het is nu superspannend. Vroeg net aan mijn mannetje wat denk je? Zegt ie ja hoe moet ik dat weten?Moet ik over het testje plassen haha? mannen zo tactisch. Maar goed ben zo benieuwd.... voel echt niets..........

wacht het af maar heb het idee.....maar spreek het niet uit.... Had me ook moeten laten pendelen.... wie wil?

3. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Ja die mannen kunnen af en toe erggg nuchter over komen. Maar als er eenmaal die 2 strepen staan... Moet t wel overduidelijk zijn anders geloven ze het sowieso niet...Ik denk dat jij denkt dat je zwanger bent, ik hoop t voor je!

Heb trouwens weleens gelezen dat er slechte testen op de markt te koop zijn die zelfs bij mannen aangeven dat ze zwanger zijn. Als ik nu eens wist waar ik ze kon kopen zou ik ze zeker gebruiken om hem eens te flink voor de gek te houden :)

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    NEEEEEEEE, Ik gunde het jou zo erg! Het is geen reden maar je weet nu iig dat je ook met een korte LF zwanger kan worden. Ik hoop echt dat het snel weer raak is.

5. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haha ja idd zou wel lachen zijn om die kerels te laten testen. Als ze dan ook de hele zwangerschap doen?
    Ja heb wel een vaag vermoeden maar wacht nog af. Had vorige keer een cyclus van 26 dagen en normaal 28. Dus zit nu op dag 28! Heb mezelf voorgenomen vanaf morgen te testen.. :oops:
    Pffffffffff nu echt hopen dat ik vannacht iet de :evil: krijg....

6. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Nee geen :evil: :evil: vannacht.Positief blijven, gaat helemaal goed komen, en t ons wel zo snel mogelijk laten weten he!

Succes meid!

7. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    @ Gyino Van harte!

@ Brotherhood heel veel sterkte morgen

@ Miracles Oh wat erg voor je! Heel veel sterkte meid.

@ alle anderen wat kunnen jullie kletsen zeg, ik kan het echt niet bijhouden zo veel pagina's. ;)

Hier nog geen echte tekenen van ongi. Had alleen een uur geleden bij afvegen wat lichtbruine kleur in mijn slijm. Daarnet weer gekeken en nu was het weg. Kan goed en slecht teken zijn toch?
    Ach we merken het wel. Ik moet echt iedere ochtend heel snel naar de wc gaan van mezelf om maar niet te testen. Hopelijk blijft alles gewoon weg tot zaterdag en kunnen we dan posi testen.

Oh ja
    @ Daffie1977 Volgens mij ben je gewoon zwanger, ik heb wel vaker gehoord dat sommige testen pas posi zijn als je meer hcg hebt. Ik duim voor je [-o<

8. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

:) :) :) de handigheid zit er anders al goed in en je kletst toch lekker mee ;)

9. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Hij komt vast ook wel op andere fora denk ik. Nietwaar Dave?

10. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Knippy zie dat jij nog 2 dagen moet wachten, hoe is het daar? Al klachten, of voel je nog niets?

11. hielko2006

Heb al 2 testen gedaan waarvan 1 vandaag omdat claire voor mij gependeld had dat ik vandaag een posi test zou hebben

Maar helaas hij is nog steeds negatief dus ik moet nog ff doorduimen

maar de moed is me echt in de schoenen geschoven :cry:

12. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ik ben blij dat ik niet de enige ben. :D
    Ik zit van je te genieten, Daffieman. Knuffel Daffie dalijk maar even extra goed en vertel haar dan maar gelijk dat we allemaal heel positief zijn.

13. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ik vind het zo erg voor je. Meid, ik wens je alle sterkte van de wereld.

14. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Meid, zullen we zaterdag samen testen? Ik heb gisteren ook negatief getest. Was sowieso te vroeg, dat wist ik gisteren al, maar ik kon het niet laten .
    Ik ga nu echt mn best doen om tot zaterdag te wachten.

15. hielko2006

Oke dames en heer ;)
    Niet te veel kletsen want ik heb nu een vergadering dus anders moet ik weer veelste veel bij lezen.

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ daffie ... mannen krijgen ook zwangerschapskwalen hoor ! 8)
    ik ben zwanger en mn man begint meer en rare dingen te eten. :)

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Misschien iets voor dave dan whoehahaha...oke nou hou ik op, ben erg flauw vandaag.

18. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Balen, tis al vaker gezegd he, een negatieve test wil niks zeggen. Ik duim voor je meid! Kop op...

19. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Ahh arme Dave krijgt het wel voor z'n kiezen hier bij al die vrouwen...Na ja kan hij vast wennen, zwangere vrouwen zijn ook niet altijd even aardig ;)

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    slaaplekker allemaal

Deel Deze Pagina