Poe poe.. ik ben weer bij.. @Miracles: (((((dikke knuf))))) ik vind het zo rot om te lezen! Heel veel sterkte @Dave: Applaus voor jou! Jij durft, zo tussen al die vrouwen.. dat zie ik de mijne nog niet doen hoor! @Daffie: succes met je nieuwe test.. alhoewel ik niet echt twijfel aan je tests te zien, snap je onzekerheid wel hoor. En dan heb ik ook nog wat op mijn levertje.... Ik hoorde vandaag zo'n vreselijk verhaal. Bij ons in de kroeg zat een man aan de bar, die kreeg telefoon van zijn vriendin, ze had hem vorige week verteld dat ze 1 maand zwanger was en nu belde ze hem om te zegggen dat ze abortus had laten plegen. En dat zijn zoon niet 1 maand, maar 3 maanden onderweg was... als ze 5 dagen verder was geweest had ze die abortus niet eens meer mogen laten uitvoeren. Vreselijk! Die arme man was helemaal in tranen, sprak over dat zijn zoon in de prullenbak lag en meer van dat soort dingen. Het raakte me enorm om hem zo te zien. Uiteindelijk is hij helemaal overstuur toch nog naar huis gegaan (zo'n 150 km van hier). En ik vraag me steeds af, wat bezielt zo'n mens?
Even snel, want morgen de hele dag niet online....en tja dan moet ik natuurlijk 30 pagina's bijlezen vrijdag (zal mijn baas leuk vinden ) GYINO: GEFELICITEERD! Goed zeg! @ Bos, ik kom je vast snel vergezellen meid.....tot later! @ Daffie, Sensietest is gewoon niet zo "sterk" had ik bij de eerste ook.....je bent gewoon hartstikke zwanger, weet het zeker! @ Daan, gut jouw banner maakt duidelijk wat je moet doen zeg, hahahahaha... Oh ja, die streepjes online tonen, nou ja....ik ben hier toch anoniem zeg maar, hahaa, niemand die mijn doos zou herkennen! Is dat zo???? Oh, dan wordt mijn hoop ook weer groter, zucht @ Dave, fijn dat jij Daffie zo ook een beetje aan kan moedigen, zo onzeker, maar jullie krijgen gewoon over 9 maanden jullie gewenste kindje! Let maar op! Gefeliciteerd! @ Miracles, neeeeeeeee........wat erg meid....word er stil van! Sterkte Eeehhmmm, Dave, misschien een eigen account openen? Er zijn meer papa's hier op zw-pagina hoor! oeh, gevoelige snaar!!! @ Nadinneke, jij hebt dus ook al het nodige voor je kiezen gehad....succes voor de 3e! @ Pupke, wat een verhaal, achterlijk als je zoiets doet hè Nou, ik ga slapen.....op naar weer een dag zonder net zo lang tot die tweede streep er staat. Jaaaa...mag er dan wel even 7 dagen bijgeteld hebben, mijn : staat nog steeds boven mijn hoofd. Vooral omdat ik bij de vorige 35 cyclus al ruim een week voor krampen had en nu...niets! Na ja, zal vannacht wel feest worden.... Doei! Tot vrijdag allemaal!
Pfff wat een verhaal, ik krijg ook spontaan tranen hoor! En koude rillingen, maar goed je weet natuurlijk niet wat er aan vooraf gegaan is. Probeer je er maar niet te veel van aan te trekken denk ik. Is voor je eigen gemoedsrust beter denk ik.
Tja... wij proberen hier met z'n allen een kleine te maken en een ander gaat er zo mee om. Vind abortus toch maar een lastige kwestie, wanneer zouden de omstandigheden er naar zijn dat ik het zou doen? Moet wel heel erg uitzichtloos zijn, wil ik me daartoe wenden.
Ik wil ook proberen te wachten tot zaterdag maar of ik het red Ik doe me best en ja dan wil ik samen testen hoor ***Duimen*** dat het nog kan dan laat die ongi weg blijven [-o< xxxsuuzxx thanks ik hoop het zelf ook dave leuk he al die vrouwen we voelen je gelijk aan de tand maar echt super leuk dat je er bent. hihihi ik lees nu te veel vrouwen valt toch wel mee nadinneke gelukkig word je dan helemaal genezen verklaard super en hopelijk komt het geluk nu ook een beetje jou kant op het is je gegunt Daffie je bent er weer wat een gezellige klets man heb jij zeg pupke ja wat een naar verhaal en dan doen wij hier allemaal zo ons best Hier is de vergadering weer afgelopen dus ik dacht ff snel nog gluren bij mijn andere verslaving hahaha erg he ow ja en ff snel nog voorstellen Ben 24 jaar oud dit is mijn 3de ronde en werk op een uitzend bureau met een sneltransport service erbij sinds een half jaar daarvoor stond ik in de kapsalon als je nog iets te vragen hebt hoor ikhet wel Slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer
Wat een B%&%$^#%!Sorry hoor!Want wij zouden onze been opgeven om zwanger te worden en zon mens gooit een perfect leventje weg! Al weten we niet wat erachter zit,maar de reden kan gewoon niet zo goed zijn om een 12 weken oude beebje weg te zuigen! En sorry als ik te bot ben!
Hallo allemaal, Daar is de zeur weer met haar kwaaltjes! Heb al de hele avond last van een trekkend gevoel aan de linkerkant van mijn buik. Vrijdag had ik mijn eisprong. Zal dit dan de innesteling zijn? Ik hoop het zo en kan echt niet wachten tot het dinsdag is. Uiteraard kan het natuurlijk nog worden afgestoten. Ik voel me zo anders! Kan het niet omschrijven. Zit nu al af en toe met mijn hand op mijn buik. Dit gaat onbewust.
Kom ik hier weer even mijn kwaaltjes beschrijven, terwijl Miracles net vervelend nieuws heeft. Sorry meid. Sterkte!
Miracles: meid, ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen.............k*t is wel het eerste wat in mij opkwam en meer scheldwoorden.
Meisjes, ik ben weer terug van zangles, dus kan weer lekker onder het genot van een wijntje en een sigaretje lezen en reageren. @Daffieman, leuk dat je hier even kwam neuzen en de boel in de gaten houden. Enne, over dat offtopic gaan. Dat kan hier best hoor. Meisjes van de oude garde weten wel wat ik bedoel denk ik.. 8) Ik denk dat het best kan zijn dat ze veel gedronken had hoor, dat stond ook in de link die ik haar had doorgestuurd. @Daffie, fijn dat je lekker gedanst hebt. Heb je je een beetje kunnen ontspannen? Ben benieuwd wat je test morgen aangeeft. Verder vind ik mijn ticker ook super sexy, haha. Had ff zin in wat anders en vond deze wel grappig. Verder nog niemand ongesteld geworden zie ik, dat is in ieder geval hoopgevend. Verwacht morgen echt een behoorlijke babyboom hier. Moet ik verder nog wat melden? Nou daar kom ik anders nog wel op. Toedels
Dat gaat jammergenoeg samen hier. Maar jij vindt wat jij verteld ook belangrijk. Het wordt op zo'n moment even in een ander perspectief gesteld. Trouwens denk niet dat het een innesteling kan zijn. Dat gebeurt geloof ik minimaal vanaf 7 dagen na de eisprong, vaak later.
NOD LIJST NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 26: Dragonfly & conijn & Sam28 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Puzzcat24 - Tessa 8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje 24 November - burningkarma 29 November - Pupke1979 189 passagiers voor de roze motor! 14 Zwanger, 24 Ongesteld, 10 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag 1 miskraam Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Indy, ik heb je hier op 14 nov. gezet.
Hallo dames, Ik kan niet slapen, dus zit in mijn pyjamaatje even achter de compu, die gelukkig nog aanstond omdat manlief morgen vrij is en dus nog niet naar bed was. Ik heb last van mijn buik joh, net deed ie de hele tijd zeer. Dit bleek allemaal lucht te zijn. Dus voel me nu een stuk opgeluchter. Helaas voor mijn mannetje die me nu wel heeeeel boos aan zit te kijken Nou welterusten ladies en aangezien ik morgen vroeg moet werken en daarna denk ik ook geen tijd heb waarschijnlijk tot vrijdag. dooegg
Hey Katjak, hoop dat je zo toch lekker in slaap valt. Oh ik heb dat ook zo vaak, dan krijg ik van die steken in mijn buik omdat ik vol lucht zit. Jammer voor je mannetje inderdaad, maar ach.. hij vind je vast nog wel heel lief Nou, ik denk dat ik zo langzamerhand wel op het wachtbankje ga plaats nemen. Lekker bij de andere meisjes.
Meiden ik ben ook nog op.Ik ben me nu toch een potje misselijk niet gewoon meer.Anders dan als ik gewoon griep heb en zit meer boven in. Goed net even de keuken opgeruimd afwasmachine uitgeruimd en weer ingeruimd en straks weer even aan. Heb ook gewoon opgeruimd en dingen erin gedaan zoals sapcentrifuge die stond te verstoffen en kan ik straks weer lekker gebruiken. Zal nu even de bieten klaar maken en staat dat ook mooi klaar voor vanavond.Vanmiddag weer druk met de post sorteren en probeer wel iets weg te werken zodat ik vrijdag niet veel te doen heb. Hoopend dat ik dan niet zo misselijk ben als nu.