NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Hoi meiden!

Hier even een berichtje uit de nachtdienst :D Slapen jullie allemaal lekker?
    Ik ben nog steeds niet ongesteld! Jippie! :D
    Heb megaveel energie en zin in veel eten, wat pijnlijke, zware borsten en mijn onderbuik is wel 'aanwezig' zeg maar..
    Morgen ga k testen als ik mijn slaap uit heb 's middags.. Ga gewoon uit van een negatieve test, kan t alleen maar meevallen :)
    Mijn ei was ook erg laat (dag 21/22)en met mijn korte lf verwacht ik dat ik nog niet positief zal testen.. Maar goed, wie weet :D

Slaap lekker meiden, ik hou de wacht ;)

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    haha, ik ben er ook nog hoor.

Spannend, ben benieuwd hoe je morgen test.

Werkze

3. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    ik ben er ook nog haha
    een goede nacht en slaap lekker en zal voor je duimen dat het goed gaat met de test :)

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Dankjulliewel dames, slaap lekker!

;)

5. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goedemorgen dames

Hier al weer vroeg uit de veren vanochtend me manneke naar zijn werk gebracht (heeft zijn scooter kapot :( )
    en dacht ach ja ik rij maar door naar kantoor dus ik zit al weer op mijn werk. :rolleyes:

even terug lezen wat jullie vannacht nog eschreven hebben.

@katjak79. Winderig heid ow jee ik heb daar zelf ook altijd last van vooral voor dat mijn :evil: :evil: komen.en ja hoor dus ook ik loop/zit hier nu al af en toe wat lucht los te laten :oops:
    Hebben meer mensen hier last van voor hun :evil: :evil: trouwens?

@indey die misselijkheid is niet lekker nee,wel heb je nog veel gedaan op de late avond zeg pfff dat je daar de puf nog voor hebt.

@pioen. je klachten klinken wel hoop vol maar ja zoals we er zijn achter gekomen kan je lichaam je lekker voor de gekhouden.
    maar toch 2 dagen overtijd

[-o< [-o< Hopelijk heb je vanmiddag een positieve test in handen
    laat je het gelijk even weten ik DUIM voor je mee. ;)

@brotherhood Jij natuurlijk weer veel succes en sterkte vandaag.
    Hopelijk weten ze na vandaag weer wat meer.

Zo ik ben weer bij gelezen :D
    Hier verder nog steeds geen ongi gelukkig.
    Zal wel weer een dagje broekloeren worden :rolleyes:
    Wat is dat wachten toch vervelend (Klaag Klaag :oops: )
    Alle test meiden veel succes vandaag
    alle klussers veel plezier ;)
    en alle ongi meiden :( #%^^# maar toch moeten we verder op naar de mini dan maar.

Dikke Knuf voor all

6. hielko2006

NOD LIJST NOVEMBER

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles :cry: & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010
    4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25
    5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979
    6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria
    8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13
    9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag
    11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978
    12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright
    17: Nicole84 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81
    20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24 & Emma21
    21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje
    23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44
    24: hanna1974 & Mama van Youri
    25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24
    26: Dragonfly & conijn & Sam28
    27: NourElHouda & Marty & Rootje79
    28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene &
    29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care
    30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980 posi test op 30-10-2008
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Tigerlady

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD
    - Mencintai
    - sam1986

8 November
    - Pupke1979

- Moosje25

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel
    - Puzzcat24
    - Tessa 8

10 November
    -Catje86
    -Daiquiri
    -katjak79
    -Isla
    -Flower72
    -Deebie
    -Puzzcat24
    -Csillag

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki
    - mystiklady

17 november
    - Nicole84
    - Toetje

22 November
    - wendyvanliemde
    - Meilan
    - Sjoukje

24 November
    - burningkarma

29 November
    - Pupke1979

189 passagiers voor de roze motor!
    14 Zwanger, 24 Ongesteld, 10 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag 1 miskraam

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

7. hielko2006

Zo ik heb alle zwangere dames ff vet gedrukt gezet
    Hoop dat jullie het leuk vinden.
    Ze mogen tenslotte goed gezien worden ;)

8. Uk2008

Uk2008 Lid

6 sep 2008
    32
    0
    0
    pffffff...... Miracles, wat erg zeg! Ik wens je heel veel sterkte!

9. Uk2008

Uk2008 Lid

6 sep 2008
    32
    0
    0
    ben ik nou de enige die moeite heeft met testen kopen? Ik ben nu 4 dagen over tijd en kom elke dag bij de drogisterij, maar kom steeds met iets anders terug dan een test... Ik durf het gewoon niet... Ben steeds bang dat er een collega achter mij staat...

10. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Goedemorgen dames nieuwe dag nieuwe kansen. Succes. Tot vanavond, ik ga weer werken!

11. hielko2006

goed opletten en dan heel snel kopen
    of als alternatief naar een andere plaatst gaan en ze daar kopen zodat niemand je kent.

12. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Het kopen van een test is denk ik ook een drempel waar je over heen moet. Ik heb mensen zelfs horen zeggen dat je niet aan kinderen toe bent als je niet eens een test durft te kopen.

Mij maakt dat niks uit. Ik woon in een grote stad en genoeg drogisterijen.

13. hielko2006

ach voor alles moet een eerste keer zijn.
    Toen je voor het eerst condooms ging halen vond je het ook vervelend.
    en stond ik dus echt met een rooie boei :oops: bij de kassa.

Het gevoel dat iedereen je aankijkt zo had ik dat de eerste keer met een zwangerschaps test ook.

Wat je eventueel ook zou kunnen doen is via internet bestellen komen ze het gewoon discreet thuis afleveren niemand die weet dat het een zw test is ;)

14. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Haaaaaaai meiden!
    Een goeie morgen...

Hier zit ik dan, weer op mn werk.... totaal geen zin natuurlijk!
    Had gisteraaf nog even een buikpijn aanval... maar dat is nu gelukkig weg :).... voel me nu wel af en toe misselijk, maar wat ik al heb gezegd... ik ga niet bij elk pijntje denken dat ik zwanger ben.... dan maak ik mezelf gek... ik wacht netjes tot 18 nov. en hoop dan een gat in de lucht te mogen springen ;)

Zijn er nog meiden die vandaag gaan testen?!?
    Hoop zo dat er nog zoveeeeel meer meiden positief testen deze maand.... :D

Maaaaaar we blijven door beppen heeee ;)..

15. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    goedemorgen allemaal.

Ik vind het ook erg om te lezen dat er iemand abortus heeft laten plegen maar we weten niet waarom ze het heeft gedaan.

Las ook nog iets anders waar ik me persoonlijk dan weer erg kwaad om kan maken. Las van iemand die hier onder het genot van een wijntje, dan kan nu nog geen kwaad hoor maar ook onder het genot van een sigaret hier het forum doorlas. Ben je zo bewust bezig om zwanger te raken en dan vergiftig jezelf en daarmee ook een baby mocht je zwanger zijn. Die rotzooi van nicotine is nog lang niet uit je lichaam hoor dus zou zo zeggen stop ermee! Ben zelf 3 jaar geleden gestopt met roken dus ben zelf ook een roker geweest. Waarom ik er zo kwaad om wordt is het volgende, ik heb mijn vorige zwangerschap niet gerookt, niet gedronken, gezond gegeten en netjes op tijd begonnen met foliumzuur te slikken en ik krijg een doodgeboren kindje! Een paar dagen nadat Nick geboren en overleden is moest ik met spoed weer naar het ziekenhuis, kom ik daar een pas bevallen moeder tegen die me vertelde dat ze die dag ervoor een zoon had gekregen en dat ze nu naar het rookhol ging, kan je vertellen dat ik op het punt stond om haar naar de keel te vliegen.
    Misschien komt dit voor de rokers hard aan maar misschien schud ik jullie wel ff flink wakker! Mocht er wat mis gaan met je baby en je rookt dan maak je jezelf altijd verwijten.

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Ik ga zo meteen weer eens wat pagina's terug lezen maar eerst dit:

Ik had gisteren een heel klein beetje slijm (dik) in mijn onderbroek en vanochtend iets meer (denk aan een dikke druppel). Mijn temp is gestegen en FF geeft nu een gestippeld kruis :( :(:

Hoe zit dat ook al weer :(:

Als mijn temp zo blijft ga ik er maar vanuit dat mijn ei op dag 18 (3 nov) is geweest en mijn NOD dus 17 nov zal zijn

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    wat erg voor je. ik hoop dat je vandaag weer meer duidelijkheid krijgt en dat je over enige tijd weer vol goede moed van start gaat. ik leef met je mee

liefs,

de limburgse Djaar77

18. hielko2006

Ik kan me jou wel voorstellen maar helaas ieder maakt daar eigen keuzes in.
    Ik rook niet dus dat scheelt
    maar zodra ik zwanger ben drink ik ook geen alcohol meer (nu ook minimaal hoor)
    en let goed op me eten
    Ik vind het namelijk wel belangrijk er alles aan te doen voor me kindje

19. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    hoi,

Ik zit ook weer op de wachtbank, had volgens mij een week geleden mn eisprong al, maar wel doorgeklust!

Moest gisterochtend ineens overgeven, kan de koffie smorgens niet meer doorkrijgen... ook al wel 4 dagen last van mn linkerborst, heb ik anders niet, nou ja we zien t wel

20. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    @Miracles

Heel veel sterkte :(!

Deel Deze Pagina