Bedankt voor je antwoord. Er staat ook in de bijsluiter van de zwangerschapstest dat als je na een week nog geen positieve test hebt je contact op moet nemen met de huisarts. Ik denk dat ik zaterdag nog een keer ga testen en mocht die weer negatief zijn ga ik maandag wel naar de huistarts. Ben voor de rest niet gestresst ofzo.. Bij elk steekje denk je alleen van.. En het broekloeren is ook een fanatieke sport geworden
klein chrisje gefeliciteerd! We kunnen hier best een discussie voeren over roken en drinken hoor, we hebben nog geen ruzie gehad hierover toch? Iedereen moet doen en laten wat ie zelf wil.
ik ben ook een x 4 mnden overtijd geweest. en ook telkens negatief getest. ben bij de ha geweest en die heeft me doorgestuurd naar de verloskundige. maar de ha feliciteerde mij wel. ik was dus echt zw. eenmaal bij de verloskundige maakte ze een echo. ze zagen geen kleine zitten maar wel een of ander balletje...:S het bleek dus te zijn dat ik wel zw was (tenminste een innesteling heb gehad) maar dat het niet wilde groeien. en de volgende dag was ik ineens ongi:'( en nu is het hopen dat ik snel weer zwanger ben. maar we zijn nu met ronde 13 bezig duurt wel erg lang. maar in ieder geval veel succes. knuf naliey
Ik heb helaas ervaring met 2 lange cyclussen, mijn gyn zegt dat zodra je boven de 40 dagen komt je bijna met zekerheid kan zeggen dat je geen ovulatie hebt gehad. Het schijnt gemiddeld 1x per jaar voor te komen dat je geen ovulatie hebt... (aldus weer de gyn)
@ Miracles, HEEL VEEL sterkte gewenst voor jou zeg! Dikke knuffel! @SilviaM hoop voor je dat 't hcg snel weg is uit je systeem! @Brotherhood, ben benieuwd hoe het met jou is, sterkte ook. @Klein Chrisje, jij natuurlijk gefeliciteerd! Hier gaat 't goed en minder goed. Heb twee positieve sollicitatiegesprekken gehad, dus bevind me opeens in de luxe positie om te kunnen kiezen! Daar ben ik wel heel blij om natuurlijk Maar weet bijna zeker dat de om 't hoekje loert. Bij 't broekloeren wat bruin ontdekt nl en 't voelt absoluut alsof 't elk moment kan doorbreken :x Ben dus enigszins verwart, ?
zal ik gelijk binnen vallen ik drink af en toe (alleen als ik zeker weet dat ik niet zw ben) maar helaas rook ik nog steeds. ik wilde stoppen en is me ook 1week gelukt maar door alle stress op t werk ben ik weer begonnen "stom stom stom" ik rook wel erg weinig gelukkig. maar het blijft hoe dan ook slecht. maar elke x als ik ben gestopt dan gebeurd er weer iets waardoor ik weer begin. maar ik ben nu meer een gezelschapsroker. ik rook mee maar ik koop niks meer. alleen rookt mijn ventje helaas ook dus rook ik 's avonds mee. en jullie...? knuf naliey
In dat geval kan ik dus beter nog even afwachten zit nu op dag 38 dan.. Konden we allemaal maar gewoon even binnen kijken he in onze buikjes
Ik heb zelf ook een vriendin die rookt terwijl ze zwanger is en heb ook een collega gehad die vrolijk door bleef roken bij iedere zwangerschap. Ik bemoei me er niet zo zeer mee, ik vind dat ieder dat voor zichzelf moet weten. Ik rook niet en heb nooit een sigaret aangeraakt en drink eigenlijk ook geen alcohol. Ik ga ffies op de bank rusten... straks weer met mijn dochter naar logopedie
Aah, dank je voor je antwoord! kun je me iets meer uitleggen over de waardes? Waneer ben je onder de 5?
Je kan vragen aan je HA of hij je even bloed wil laten prikken voor deze waarde. Ik heb na mk+bbz ook lang moeten wachten tot mn beta hcg onder de 5 was. Voorat ik door kon na de volgende ronde. Heb toen de oren van mn gyn zn hoofd afgezeurt geloof ik
Dit is ongeveer het schema: gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) IU/L Niet zwanger < 5 - 21 dagen 0 - 5 28 dagen 3 - 426 35 dagen 18 - 7.340 42 dagen 1.080 - 56.500 49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 57 - 78 dagen 25.700 - 288.000 79 - 100 dagen 13.300 - 253.000 2de trimester 4.060 - 65.400 3de trimester 3.640 - 117.000 Na bevalling < 5 - Het ligt er een beetje aan welke test je gebruikt hebt, ik geloof dat de kruidvat positief bij een hcg boven de 25 en dat de 'merk'-testen (zoals cb) positief zijn boven de 50 Succes meis, ik hoop dat je test snel negatief is (wat raar om te zeggen, iedereen wil een positieve test behalve jij ) en anders inderdaad naar de HA.
we hebben een probleem...:S:S ik wilde net af gaan wassen. ik zette de warme kraan aan. eerst deed hij t gewoon en daarna ging hij steeds langzamer. ineens kwam er niks meer uit alleen lucht. we hebben geen warm water meer:S:S maar we hebben ook geen oproep gekregen dat ze er iets gingen doen bij de ketel dinges. we hebben daar al een x een lek gehad...mss nu weer... maar we hebben geen warm water meer...
Aaah, dat is lastig geen warm water, dat word water koken voor je afwas! Succes, ik hoop dat het snel over is en je gewoon met warm water kunt douchen!
ik hoop t ook. gelukkig ben ik vanmorgen weeste douche. toen hadden we nog wel warm water. maar ineens is het warm water weg...:S erg raar. heb al een bericht gestuurd naar vidomes... kijken of ze er iets aan kunnen doen...
@ spirit je krijgt de groetjes terug van de juni meiden en we duimen allemaal voor jou en je man! [-o<
@ naliey Je bent al langer dan een jaar bezig.... ben je al een keer naar de dokter geweest.... niet lullig bedoeld maar ze zeggen toch dat al je een jaar bezig bent, en het niet lukt.... dat je je dan kan laten checken enzooo...
Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal... Het heeft helaas niet zo mogen zijn... Morgen moet ik voor een echo naar het ziekenhuis, om te kijken of mn eierstokken rustig zijn, zodat ik kan starten met clomid. anders moet ik een cyclus overslaan... Mijn nieuwe NOD valt waarschijnlijk in december, dus hoop jullie daar niet tegen te komen! Veel succes allemaal! Kom hier nog wel s stiekem binnen wippen om te kijken hoe t met jullie gaat! Liefs Miracles
weet iemand of ik nog hoop kan hebben dat ik misschien toch wel zwanger zou kunnen zijn. vandaag een test gedaan en weer negatief. Totaal geen sporen van ongi worden. Wel ontzettend veel plassen en moe Ik had de hoop opgegeven maar nu ga ik weer twijfelen