@ Micha: je bent al best wel veel dagen over tijd dus zou het toch wel eens tijd worden dat je positief zal testen als je zwanger bent. Anders zou ik als ik jou was toch eens navraag doen bij je huisarts.
Ik zit zelf ook in onzekerheid op het moment. Heb twee positieve testen gehad en twee met een zeer vaag streepje. Ik drink daarentegen wel veel water dus daar zou het wel eens aan kunnen liggen dat mijn urine teveel verdunt is en het HCG niet goed te meten is. Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb echt een regelmatige cyclus van 28 dagen en heb ook niet het gevoel dat ik het nu ga worden. Ik heb nog steeds flinke borsten en ze doen zeer en plas echt veel op een dag.
Ik heb geen goed gevoel bij die sensitest eerlijk gezegd maar ik kan het ook fout gedaan hebben door teveel te drinken, maar er wordt wel eens gezegd dat je dan meer HCG nodig moet hebben voor een positief resultaat.
ja af en toe denk ik van lijk wel blaasontsteking zonder pijn dan zoveel moet ik maar verder ook geen pijnlijke borsten ofzo, helemaal niets maar ja ik heb echt geen pos streep. dat klopt toch ook niet na 10 dagen of zou dat nog steeds kunnen? heb ook een test pedictor zijn die beter en sneller?
Ik had echt precies hetzelfde als jij.... geen positieve test te bekennen.. Ik denk echt dat je deze maand geen ovulatie hebt gehad. Je kan het door een bloedtest bij de HA laten testen. Onregelmatigheid is ook een reden om je te laten doorverwijzen naar de Gyn, die kan dan kijken wat er aan de hand is. Maar dan moet je wel vaker dan 1x onregelmatig zijn geweest.. Wat K*T zooi he? Ik voelde me toen heel erg klote van die onzekerheid. Sterkte
ik heb veel goeds gelezen over kruidvat eigen merk testen.. misschien heb je iets aan, ze zijn ook niet zo duur.
maar in de week van 21 oktober heb ik wel veel witte afscheiding verloren en 2 dagen 2 doorzichtige snot propjes. Dacht dat dat mijn eisprong was
Nu echt de eeste dus het hoeft ook niet perse nu, zal wel leuk wezen maar dat ik maar niet ongi wordt schiet niet op ik ben 1,5 jaar van pil af. en zover ik weet wel redelijk regelmatig. maar nooit zolang ertussen zeg maar. en als ik kijk dat ik inderdaad 14 okt ongeveer eisprong zou hebben gehad dan klopt dat met de afscheiding van die week erna zeg maar maar dan moet ik nu wel ongi een keer worden
ik heb zin om lieffie een smsje te sturen met een heel lief berichtje! Wij doen dat regelmatig naar elkaar, om elkaar effies te laten weten dat we aan elkaar denken Iemand ideeen? Ik kom op het moment alleen maar met hele schunnige teksten, volgens mij is dat omdat mijn eisprong nadert ofzo... ik weet het niet!
Micha... toch ff bijhouden dan! Moor: Mijn schatje stuurt mij altijd smsjes, en meestal is de inhoud dan: "Ik wilde je zomaar even laten weten dat ik heel veel van je hou en je nooit meer kwijt wil. Tot straks mijn engeltje, je mannetje " Lief toch?
NOD LIJST NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Puzzcat24 - Tessa 8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje 24 November - burningkarma 29 November - Pupke1979 190 passagiers voor de roze motor! 15 Zwanger, 23 Ongesteld, 10 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag 1 miskraam Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Ik heb mezelf ook even toegevoegd
'ik mis je hierzo om me heen, zoveel mensen maar toch alleen.... ik mis je mooie ogen, je lieve lach... ik mis je steeds weer... elke dag!'
Hi Miracles, Wat balen meid! Wat betekenen de getallen tussen haakjes in je onderschrift? Zou je al met Clomid beginnen? Bij mij wilde ze dat ook, maar toen bleek ik al zwanger te zijn. Nu heb ik dus geen idee of ik alsnog met Clomid moet beginnen of weer even afwachten..
oow zo lief, Wij doen dat vaak via de mail, dan krijg in ineens een dikke knuffel van hem ofzo. Of een e-kaartje, ook altijd leuk. Tja als je zo lang overtijd bent kun je altijd naar de ha, voor een bloedtest en anders heeft ie misschien een oplossing?