NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    blacky is een kater en poema een poes.
    ik ben bij de da geweest en hij heeft een blaasontsteking.
    hij kreeg een prik en ik moet hem 5 dagen medicijnen geven.
    binnen 24 uur moet het al weg zijn...
    als het dan nog niet over is dan moeten we terug komen en dan kan het inderdaad blaasgruis zijn

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @ Joyce84:

Jaaaaa Marco was wel gaaf hoor!
    heb er genoten en gelukkig kon ik maar 1 liedje niet zo goed en dat was stop de tijd, de rest waren voornamelijk echt mijn Favo liedjes, zeker die vanaf de CD "Marco" afkomen.. (als alle concerten zijn afgelopen dan treed ik wat meer in details haha ;) )
    Gister maakte hij inderdaad ook wel wat foutjes met liedjes waardoor ik dan weer in de war raakte haha maar dat mocht de pret niet drukken :p

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Passagierslijst NOD november

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980
    3: Nadine29 & BBKane & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar
    5: Lonny & debbedebs
    6: Sam28 & cjpt
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & daisy28 & jessy83 & Bonsai
    9: misslizzy
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78
    12: Frownupsidedown & MyPrecious
    13: Suzie80 & Spriet
    14: Sharon78
    15:
    16: Melanina & Joyce84
    17:
    18: Napje
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85

2 November:
    - Jutte
    - UK2008

4 November
    - BBKane
    - Alexia R

5 November
    -Lisannemiek

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious

63 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:

* Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Volgens mij heb ik nu iedereen erbij gezet zoniet laat het maar even weten..

heb mezelf even op cyclus van slag gezet..want FF geeft aan dat ik mijn ei vorige week donderdag al heb gehad en ik ineens een cyclus van 24 heb..even afwachten dus of ik hier mag blijven :(

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    wij hebben precies hetzelfde gehad met onze rode kater, maar gelukkig kwam uit dat hij van nature een hele kleine blaas heeft en dat + blaasontsteking gaat niet echt lekker ;) hij was idd zo weer stuk beter met de meds

5. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Het is nog wel een beetje rustig hier he.

Ik bedenk me net dat ik altijd rond mijn 28e moeder wilde worden, maar in ieder geval vóór mijn 30e. Als ik deze ronde zwanger zou worden dan is de uitgerekende datum zo ongeveer één week voor mijn 30e verjaardag!

duim duim duim

6. Brotherhood

4 aug 2008
    90
    0
    0
    Heej allemaal wil jullie even bijpraten. Gisteren voor controle naar de gynaecoloog geweest ( ik heb 3 jaar geleden baarmoederhalskanker gehad, dus wanneer er iets bijzonders gebeurt moet ik gelijk langs komen) dit keer dus vanwege mijn miskraam. Bloed geprikt; HCG was 49, dus dat zal nog een weekje duren voordat dit uit mijn lichaam is. Ik kan in ieder geval niet zwanger raken zolang mijn lichaam nog hcg bevat (denk ik tenminste). Inwendige echo gehad, mijn baarmoeder was weer leeg op een klein wit vlekje na, maar dat was normaal volgens de heren geleerden. Wel goed te weten dat het in ieder geval helemaal afgekomen is. Het was erg verdrietig, vooral omdat de gynaecoloog zo meeleefde (zachte heelmeesters, maken stinkende wonden). A.s. maandag weer terug voor controle (weer hcg prikken en kijken of het witte vlekje ook weg is). Het is allemaal heel dubbel, dit is trouwens wel de eerste keer dat ik blij ben dat ze mij zo fanatiek blijven controleren :).

Wilde graag mijn verhaal kwijt, maakt allemaal zoveel indruk....

7. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

had ook na het stoppen van de pil ineens een veel kortere menstruatieperiode voor mijn gevoel, was ik vroeger altijd een week er wel mee zoet, nu is het binnen een week allemaal weer fris en fruitig!

8. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    veel sterkte Brotherhood en ik weet niet zeker of je niet zwanger kan raken zolang er nog HCG in je lichaam zit hoor. Ik heb juist gehoord dat je na een MK juist vruchtbaarder bent omdat alles nog in de, zeg maar "zwangerschaps mode" staat! Ik hoop het iig voor je.

9. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Ik heb dat ook gehoord brotherhood dat je dan vruchtbaarder bent.

In elk geval heel veel sterkte de komende tijd en dat we maar snel op roze mogen gaan.

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje brotherhood wat een verhaal....

Ik kreeg te horen van de gyn dat je pas een ei kan krijgen als je beta-hcg onder de 5 is. hoop dat je er iets aan hebt.
    Hoe snel het hcg verdwijnt verschilt van persoon tot persoon.

knuffs en veel sterkte!

11. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

** INBRAAK **

Hee meiden ! Wat raar om hier stiekem even mee te lezen, bijna een jaar geleden werd ik hier lid met m'n NOD op 09-11-07 en nu heb ik 'n prachtige dochter van 2,5 maand..
    Het lijkt wel gisteren dat ik tussen de computer en de wc (zw test) liep..
    Hij was eerst negatief en 3 dagen later toch positief..
    Tijdens de zwangerschap kletste ik hier nog mee bij het bevallingsforum (echte aanrader hoor).. Nu is het wel erg druk geworden om bij de mama's mee te kletsen maar nog steeds haal ik hier veel tips en trucs vandaan..
    Wat gaat de tijd toch snel ! Dat moment van de test tot nu lijkt wel voorbij gevlogen !
    Echt ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe, en natuurlijk een prachtig gezond kindje ! Geniet ervan...
    Ik zal stiekem wel eens meelezen bij de Juli 09 mama's en hoop dat jullie daar dan allemaal bijzitten hoor !
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte, geluk en gezondheid !
    Dikke kus..
    Een NOD Nov 07 en Juli 08 Mama...

** UITBRAAK **

12. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    goedemorgen meiden!

ik kwam ff snel kijken hoe het hier gaat.

Brotherhood sterkte meid, ik hoop dat je snel weer zwanger bent en blijft voorlopig.

en mirjam2112 :de tijd vliegt inderdaad voorbij als je een kleine heb. die van mij is alweer 8 jaar. En das ook naar mijn gevoel rap gegaan. Maar erg leuk dat je hier even bent komen spieken, en een leuk berichtje heb achtergelaten.
    succes en veel geluk verder met je kleine meid!

knuffss

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bannercheck

14. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Passagierslijst NOD november

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx
    3: Nadine29 & BBKane & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar
    5: Lonny & debbedebs
    6: Sam28 & cjpt
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & daisy28 & jessy83 & Bonsai
    9: misslizzy
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78
    12: Frownupsidedown & MyPrecious
    13: Suzie80 & Spriet
    14: Sharon78
    15:
    16: Melanina & Joyce84
    17:
    18: Napje
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85

2 November:
    - Jutte
    - UK2008

4 November
    - BBKane
    - Alexia R

5 November
    -Lisannemiek

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious

64 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:

* Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

ik heb mezelf er ff bij gezet ;)

15. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Ha meiden,

Vandaag voor de allereerste keer een ovulatietest gedaan. Wat een happening zeg! Hahaha. Ik vind het bijna net zo spannend als een zwangerschapstest. Vooralsnog nog maar één streepje, maar dat kan kloppen. Ik verwacht mijn eisprong pas maandag maar eigenlijk hoop ik dat die iets eerder komt of twee dagen later. Maandag ben ik namelijk in het oosten des lands bij mijn moeder. Vrijdag ga ik er heen voor haar verjaardag, zaterdag komt mijn vriend ook maar die gaat zondag weer terug. Maandag moet ik daar nog naar de tandarts en dinsdag ga ik waarschijnlijk met mijn moeder afscheid nemen op haar werk. Niet een echte beste timing. Als ik nou de hele tijd zeg dat mijn eisprong pas woensdag mag komen, zou dat helpen? :) :) ;) ;)

@ Nadine: Ik begrijp heel goed dat je wat minder komt schrijven. We lopen redelijk gelijk dus ik hoop dat we beiden in november roze aan onze naam kunnen verbinden. Succes!

@ Jutte: Waar ben je? Je bent zo stil. Alles goed? Beginnen jouw ovulatietesten al iets te laten zien?

@ all: Ik heb van maandag op dinsdag zo'n aparte droom gehad. Ik droomde dat ik kon melden dat ze me op 3 november roze konden zetten. Het was zo onwerkelijk. Nu die droom maar vast blijven houden en hopen dat het werkelijkheid wordt.

Hmm, tis te merken dat ik een vrije dag heb. Spui weer een heleboel uit, haha. Maar ik ga me nu toch echt er toe zetten om iets te doen ... denk ik.

16. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Goedemorgen Dames.

brotherhood heel veel sterkte voor de komende tijd!

De duivels zijn gelukkig al weer bijna verdwenen, was al bang dat het net als vorige maand 10/11 dagen zou duren. bedankt voor de tips van de ovutesten ga dit zodadelijk wel eeven na kijken.

@degene die voor dr 30e zwanger wil worden, ik duim hard voor je mee! duim jij ook voor mij, want wij zitten dus in hetzelfde schuitje!

tot laterssss dames!

17. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    Nou, nog ff spieken voordat ik naar mijn werk ga.

@Kwiepark: Het is juist gunstig als je ei maandag komt. ALs ik het goed begrijp ben je het weekend samen met je mannetje en aangezien het zaad wel eventjes nodig heeft om bij je eitje te komen komt het alleen maar goed uit, lijkt me.
    In ieder geval: veel klusplezier.

@Lieseleentje: tuurlijk wil ik voor jou ook duimen dat het snel raak is! Maar je zegt dat we in hetzelfde schuitje zitten? Wil jij ook voor je 30e moeder worden? Maar dan heb je toch nog tijd genoeg? Of begrijp ik het nu verkeerd.

Missch dat ik vanaf mijn werk nog ff kom kijken dames. Klets maar lekker door

kus, Kat

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hoi hoi allemaal,

Bha rotdagen op t moment, gisteraaf hebben we officieel collectief ontslag gehad bij ons bedrijf (zorginstelling) hele afdeling huishoudelijke thuiszorg wordt opgegeven omdat gemeentes ons willen onder betalen, stomme WMO ook.

@ gaby.... :confused: neeeeeeeeeee je bent weer op rood geweest :(

19. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    @KwiePark wat leuk zo een droom.
    Misschien komt ie wel uit.

20. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    jaaaaaaaaa :(
    4 oktober was ik al ongie geworden ;)
    maar was vandaag weer langs de gyn geweest voor een eimeeting en hij verwacht dat me ei het weekend ga springen dus nu kon ik pas me nod invullen en me banner goed zetten ;)
    hoop dat deze ronde 3 met clomid wel gaat lukken!

Deel Deze Pagina