@pupke1979 ja, schunnig is ook leuk... maar hij is ook het werk en ik ben zo bang dat iemand anders het leest @LadyJoey dat is meestal de strekking van de sms-jes, alleen wilde ik eens wat anders! Het is wel vreselijk lief he! Ik word ook altijd weer een beetje meer verliefd als hij zoiets stuurt! @suus die is wel errug lief! ff klagen hoor: pfff... hoofdpijn! Ik wil niet een paracetamol nemen ofzo, als ik weer moet plassen wil ik een ovutest doen, dus ff niet drinken
Micha ik zou idd even bij de HA langsgaan en om een bloedtets laten vragen. Misschien geeft dat je wat meer duidelijkheid. Ik heb dezelfde klachten al jij, heb ook nega getest alleen ben ik maar 3 dagen over tijd. Blijft toch spannend en vooral met die onzekerheid. meis wens je veel suc6 iig...
Ja! het wordt een e-card! Met een smsje dat ie ffies moet kijken in zijn mail, PRIVE! hihi thanks, dat ik daar niet op kwam zeg
ga een walgelijk verslavend spelletje spelen op www.zylom.nl zuma, legend of eldorado, diamond... schiet de tijd heel erg van op, heb ik gemerkt succes zo!
yesyesyes we hebben weer warm water haha. snel ff kunnen dweilen haha... ik moet nog zoveel doen maar kan nu geen kant uit omdat ik heb gedweild...maar ik moest nu wel dweilen omdat het fijn is als het droog is zodra me ventje thuis komt... hij werkt bij een tuinder en als hij dan thuis komt en het is nog nat dan ligt er overal modder...:S:S maar goed...gelukkig droogt het snel en kan ik zo weer verder gaan.
@ Silvia: ik wil je heel graag veel succes wensen en we horen wel van je wat de gyn tegen je zei. Is wel heel spannend allemaal.
Meiden... Ik heb net getest! Heb mijn innesteling duidelijk gevoeld op 2 en 3 november.. En nu zie ik iets wat een streepje moet zijn! Het is zo licht dat ik t niet op de foto krijg maar er staat wel iets Ik ga zaterdag weer testen! Pfffffffffff spannend....
oeeehhhh! Spannend! ga jij eens spelletjes spelen, nog minstens een kwartier. Dan een plaske doen en de gyn bellen. kssst ga weg.
oohhh... ik heb al zo'n hekel aan zuigen en dweilen... als vent dan ook nog eens met vieze modderpoten naar binnen zou komen, oeh! MOORD! maarreee... als je klaar bent... kom je dan hier ook even langs? Is wel dringend nodig! Geen vent met modderpoten, wel een hond
Ik vind het zelf ook niet de fijnste klus om te stofzuigen en dweilen. Heb zelf een klein hondje maar die kan genoeg achterlaten aan modder. Soms kan ik het niet helemaal bij houden maar probeer dat toch wel te doen.
ik was al doorgestuurd naar de gyn. maar omdat mijn ventje verkeerd was gereden moesten we een nieuwe afspraak maken. dus 27 nov hebben we weer een afspraak.
ik heb er ook een hekel aan maar jha moet toch gebeuren he haha... haha zou wel fijn zijn een schoonmaakster... maar helaas pinda kaas... ik heb er zo'n hekel aan dat ik het niet meer bij andere wil doen haha.
ik heb 2 katten die telkens na het vegen en dweilen kattenbakvulling uit de bak halen en door heel het huis strooien... dus ik weet hoe erg het is haha. net alles schoon en ligt nu alweer onder... ach jha het blijven dieren he haha.