Ja dat is waar. Soms gebeurt het ook wel eens dat mijn kinderen vergeten hun voeten te vegen dus dan heb je ook afdrukken in huis, maar ja dat kan mezelf ook overkomen. Ik zet altijd mijn dansmuziek op een lekker volume aan dan is het zo klaar
haha dat doe ik ook altijd... lekker muziekie erbij en dan heb je de tijd niet eens door haha. maar jha wanneer zet ik nou geen muziek op...
Ik heb ook altijd wel muziek aanstaan. Maar met mijn huishouden wel ff wat harder en uiteraard ook met het dansen, want anders hoor ik het allemaal niet zo goed. Het is altijd een gezellige boel hier.
Oooohhh, wij hebben sinds enkele weken een werkvrouw. Een echte aanrader! Heb, sinds ze gestart is, geen dweil meer gezien
't is dat je te ver weg woont Meilan, anders zou ik er zo lenen! Wat een heerlijkheid! Ik mag niet klagen, mams komt regelmatig helpen hier, dat is zo fijn! Samen even op een ochtend het huis door jagen...
Hallo dames! Ik was een beetje stil maar heb wel alles mee gelezen hoor! We hebben veel geklust de afgelopen dagen. Nu maar afwachten............... En dat duurt altijd zoooo lang! Succes!
OOOOOHHHHHHHHH ik heb bijna weekend! Joepie! Dacht dat er geen einde kwam aan deze rotweek op mijn werk. Dat moest ik ff kwijt... jullie hebben weer een hoop gekwebbeld zeg, zal alles eens op mijn gemak doorlezen straks.
Nog niet honderd procent. Vanmorgen weer een test gedaan maar een heel vaag roze streepje. Ik drink misschien wel teveel water waardoor mijn urine zo verdund is dat het niet meetbaar is. Heb echt veel last van mijn borsten, ga veel naar de wc en begin ook wel met de dag wat moeier te worden. Ik kreeg het advies van de verloskundige om het na het weekend nog een keer te proberen met testen dan is de hcg waarde wat hoger.
Zoheee! Ben ik ff moe zeg! Denk dat ik vannacht pas na vieren in slaap viel en om 6.30 ging mijn wekkertje al weer. pfffff Drukke dag op mijn werk gehad en ben net thuis, hoef gelukkig niet te koken, daar had ik écht geen puf voor gehad. Verder wilde ik nog ff kwijt dat mijn borsten soms zo'n pijn doen. Echt felle steken. Voor de rest heb ik eigenlijk helemaal nergens meer last van (behalve dan mijn gebruikelijke verstrooidheid ) x Kat
NOD LIJST NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel- Puzzcat24 - Tessa 8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje 24 November - burningkarma 29 November - Pupke1979 190 passagiers voor de roze motor! 15 Zwanger, 24 Ongesteld, 10 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag 1 miskraam Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Zucht.......heb mezelf weer lekker voor de gek gehouden. Nou ja.......morgen in ieder geval lekker carpaccio eten Er zijn ergere dingen en klussen is zo erg niet Meiden allemaal succes deze maand, ga zelf in december kijken!
Hallo allemaal... ik lees al een tijdje met jullie mee en merk ook dat ik vreselijk meeleef met iedereen. Meiden die zwanger zijn inmiddels, Proficiat! Voor de afwachters... geduld, hopelijk wordt het beloond. Voor de negatieve testers, kop op... op naar de volgende ronde Makkelijk praten natuurlijk, snap dat het lastig is als je al zo lang probeert en doktert. Ik ben na een korte en een lange cyclus (na het stoppen van de pil) nu in afwachting van mijn NOD, die, zoals ik inschat rond de 16e zal zijn. Op dit ogenblik heb ik een vreselijk opgezette en opgeblazen buik, rommelen mijn darmen zijn best en voelt het alsof ik vol lucht zit. Ben erg moe en als ik ga zitten val ik zo in slaap. Het gevoel is dubbel denk ik dan, er zal wel niets zijn. Ik heb 3 kinderen uit mijn vorige huwelijk en ben nu met mijn nieuwe liefde aan het proberen om ons gezin verder uit te breiden... Hopelijk wordt de motor nog rozer dan dat deze al is, ik lees mee maar weet niet of ik heel actief mee kan blijven tikken. Veel liefs van mij