alle nieuwe zwangeren... proficiat! @ de meiden met de veel succes de volgende ronde *HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG* *HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG* *HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG*
Hoi dames, Geweldig al zoveel zwangeren! proficiat. Hier alles rustig. Heb 2 dagen geleden een matcare test gedaan en die was negatief. Voel me verder helemaal niet zwanger dus kga er vanuit dat ik vandaag of morgen ongi wordt. Ook niet zoveel geklust 2 weken geleden alleen op woensdag en zondagavond. Liefs Daantje
Wauwie weer nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd! Maar toch nemen de weer de overhand, jammer meiden.... Hier nog steeds geen spoortje rood te bekennen. En tja, één van de pendeldames meldt me dat ik nu zwanger zou zijn van een meisje.....maar de andere zegt februari 2009 een jongen...zucht, wat moet je daar nu weer mee, hahahaha... Ik hoop dat de eerste pendel gelijk heeft. Ben van plan niet voor zondag te gaan testen, dan word ik vast een uurtje na een negatieve test toch ongesteld, maar goed....we'll see, ben nog niet helemaal hopeloos! Heb niet alles teruggelezen hoor, gister de hele dag in cursus gezeten, tot laat in de avond en jeemineee wat hebben jullie gekletst!
Gefeliciteerd zwangeren! Leuk joh! Heb vandaag nog maar ff een zekerheidstestje voor mezelf gedaan, maar ik was blij. HCG was toegenomen (zie album) dus ik heb goeie hoop dat het deze keer goed gaat! Kus voor diegene die door moeten naar de mini van december... succes meiden! Knuff voor diegene op de wachtbank... rustig aan.. de tijd gaat helaas toch niet vlugger... we denken aan jullie!
Hey Daantje, we zitten zo'n beetje in hetzelfde schuitje. Heb gister negatief getest en verwacht ook elk moment ongi. We wachten af. .. groetjes
Goedemorgen! @UK2008 & MiaMel: Gefeliciteerd! Gisteren eind van de middag belde de gynaecoloog me eindelijk terug en volgens haar zou ik na ongeveer een week (gisteren dus) niet meer positief moeten testen op een zwangerschapstest.... Ik moet volgende week dinsdag nog een keer testen en als die weer positief is gaan ze een bloedtest doen in het ziekenhuis. Ze vertelde ook dat zolang je nog HCG in je lichaam hebt je absoluut niet ovuleert.
Goeiemorgen Nieuwe zwangeren gefeliciteerd. Hier nog steeds geen duivels het maakt me zo onzeker.. heb ook wat een dipje! Ik voel vanalles en ook weer niet. Maak me effe gek zeg! ga zo uitwaaien met mijn hondje! Verstand op nul.... Zijn er meer mensen die na hun NOD negatief testen en een week later wel positief?
Hoi hoi Jutte Alles goed met jou? Hou je het wachten nog een beetje vol? Nog 2 daagies en dan kan je testen als je dat zou willen natuurlijk. Nou ik hoop dat de pendel gelijk heb. Succes ! knuffss lonny
NOD LIJST NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Puzzcat24 - Tessa 8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje 24 November - burningkarma 29 November - Pupke1979 191 passagiers voor de roze motor! 19 Zwanger, 29 Ongesteld, 11 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag 1 miskraam Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Plaatje is weer terug!
Hallo. Ook weer even een berichtje van hier. Ik zit op de wachtbank rustig te wachten. verbaasd me hoeveel geduld ik heb. zal nog wel veranderen. Lekker veel roze ziek GEFELICITEERD MEIDEN! Ik had een dag na klussen steken (eisprong?!) nu 5 dagen later weer steken en krampen (innesteling?!) we zullen zien. Ik had afgelopen maandag mijn ei dus mijn nod wordt 17 of 18 nov. Groetjes Bruisje
Een nieuwe dag, een mooi begin voor een roze dag. En ik zag gelijk dat MiaMel en UK2008 er ook zo over dachten. Gefeliciteerd meiden en geniet ervan. Net heb ik toch na lang besluit ovutesten online aangeschaft. Dat is tenminste toch nog het enige tweede roze streepje dat ik gezien had en op zich gaf dat wel een fijn gevoel. Met mijn mannetje gisteravond een heel gesprek gehad over zwanger worden, eitjes, zaadjes, etc. Hij vertelde me dat hij het idee heeft dat zijn zaadjes niet zo sterk zwemmen. Toen hij jong was is hij aan zijn urineleider geopereerd omdat die verkeerd aangesloten was op zijn blaas. Onlangs hoorde hij van een andere man die ongeveer hetzelfde had, dat die man een slechte kwaliteit zaad heeft. Dus bij mijn ventje begonnen dus gelijk alle alarmbellen te rinkelen. Jammer dat er niet ergens een zelftestding is om zoiets gewoon thuis te testen. Dat zou een hoop stress en wachten schelen. Maar goed, ik ga me er voorlopig niet druk om maken. Ik geef ventjelief wat extra vitamines en zink en ga vol goede moed verder. De rode duivels heb ik gisteravond de deur uit gezet. Ze protesteerde wat na, maar ik heb doorgezet en dus hup .... ga maar naar iemand die het wel wil hebben. Daarbij heb ik ze verboden om terug te komen voor het komende anderhalf jaar, maar of ze zich daar aan houden ....
Goeiemorgen allemaal, Vanmorgen alweer getemperatuurd en het was 37.1. Normaal heb ik 36.8, maar gister had ik 37.0 en vanmorgen dus 37.1. Dit zou dus kunnen betekenen dat ik dus mijn eisprong heb gehad? Maar wanneer zou ik dan mijn eisprong hebben gehad, voordat mijn temperatuur omhoog ging? We hebben dinsdag geklust, dus volgens mij was dat een goeie timing, toch? Groetjes, Linda. p.s. Ik wou even mijn bewondering uitspreken voor alle meiden die al heel lang moeten wachten! Ik wacht nu 3 maanden en ik wordt al gek en ik weet 3 maanden nog maar heel kort is. Dus voor jullie: HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGH CGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHC GHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG
Er schijnt wel een zelftest te bestaan voor mannen: http://www.medicijnen-bestellen.be/zelftest.html Ik weet alleen niet hoe betrouwbaar dat is...
Heej meis, Heb net een ovu test gedaan van de babyboomshop want heb geen zwangerschapstesten in huis. Die gaf een duidelijke tweede streep aan wel iets lichter dan de controlestreep. Wie weet naja sterkte meis duim voor je liefs daantje