Hallo Meiden Ik heb nu ook duidelijkheid! Had een dipje en was gegrond want de zijn op bezoek gekomen! Jameer zeg maar mag niet klagen vind ik. 2e ronde waarvan de 1e net na het stoppen van de pil is! ga nu naar december... Oja die ovutesten waar worden die door jullie online besteld? Groetjes inkerbell
@inkerbell, jammer hoor! En je mag gerust wel klagen vind ik hoor, is nooit leuk, ook niet in de tweede ronde. Hopen dat december meer geluk brengt @ Daantje, Ik heb helemaal geen ervaring met ovutesten. Tweede streepje klinkt wel spannend in ieder geval, wie weet inderdaad... k zal voor je duimen ook! Ik ben van plan om de komende ronde ook aan de ovutest t gaan (als de ook echt langskomt zoals ik vermoed, hoop 't niet natuurlijk). Ik voel altijd wel mijn eisprong maar wil toch kijken of 't wel klopt wat ik voel.
Ik bestel ze altijd via www.sensitest.nl Gebruik altijd de dipsticks, werkt prima! Heb nog maar 1x mijn ei gevonden (en met succes), daarvoor was ik niet consequent aan het zoeken of had ik geen ei
Goedemiddag meiden, Ik lees hier ook vanalles over een of ander pendel? Kan iemand me misschien uitleggen wat dat precies is? En hoe ik dat kan doen? Thanxs! Oja de zwangere weer onder ons! Gefeliciteerd Liefs sweety24
schijnt dus dat je je innesteling niet kan voelen.... vroeg het hier op het forum aan de verloskundige..
Dat is niet waar! Mensen in de medische wereld zeggen zelfs dat je de eisprong niet kan voelen... Grootste kolder Maar moet wel zeggen dat niet iedereen dat kan
Hallo meisjes, even een kleine groet aan iedereen. Zag er er wat dames ongesteld zijn geworden. Balen meiden. En 2? zwanger! Whoepie. Jeej. Ben er vandaag ook niet veel denk ik. Ga zo mijn oma bezoeken, die is laatst gevallen en schijnt bont en blauw te zijn de stakker. En verder samen met man boodschappies doen en lekker kuieren. Tot snel!
hey meiden wou ff laten weten dat ik nog steeds niet ongie ben! als ik maandag nog niet ongie ben ga ik pas testen want maandag moet ik eigenlijk ook bellen voor een afspraak voor me kijkoperatie
hoe meer roze hoe beter!!!!! succes testers! succes alle prille zwangeren....nu maar hopen dat onze hummels zich goed vasthouden !
Uhm Ik voel altijd de eisprong ik kan zelfs vertellen aan welke eileider het springt En een innesteling heb ik ook verschillende keren gevoelt Voelt als een hapje in je bm Weet je wat het punt is? Die persoon heeft het zelf nog nooit gevoelt daarom bestaat het niet... Geef eens je link voor die topic zal ik even dingen zeggen en vertellen
ik heb wel een link, maar volgens mij kan alleen ik en de verloskundige daarin praten en staat ie dan voor jou gesloten.... ik wil er wel wat voor jou in zetten... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=119302
hoihoi,wat veel roze al zeg, GEFELICITEERD! @MOOR ; ik ben 16/09 gecurreteerd een week na jou, maarre hier nog steeds geen ongi, weet jij of er dan wel een eisprong zal zijn? Ben nu zogezegd al 2 maanden overtijd en heb al 7 testen gedaan , ook vanmorgen nog en steeds negatief...
hallo allemaal..., heb verder geen nieuws maar heb een liedje in me kop. we zijn zo lekker gewoon gebleven - De Lama's... haha kennen jullie dit liedje...? knuf naliey
Hallo allemaal, Vandaag nog niet echt meegepraat. Ik heb wel alles gelezen. Vanmorgen even met mijn dochter mee geweest naar het bos/duinen in Schoorl en het was erg leuk, maar merk wel dat ik nu best moe ben. Verder wacht ik het maar af, ben in elk geval niet ongesteld geworden, maar begin wel misselijk te worden en heb nog steeds last van mijn borsten.