Ja idd..... ik heb dus vandaag last van mn buik... trekkerig gevoel ... in het midden, dan weer links, dan weer rechts.... af en toe licht ongi-rugpijn en ongi-buikpijn en steekjes in mn lies... op de calculator staat dat het vandaag mn innesteldag is... dus als het bij mij raak is, dat weet ik zeker dat is vandaag mn innestel is geweest
Ja er zal heel wat door je hoofd heen gaan op dit moment! Hoop dat ik dit over een weekje ook mag beleven Super voor je! En manlief? hoe vindt die t..?
Hoop ook van harte dat je dit over een week mag beleven Me ventje die weet het nog niet die is aan het werk kga het hem vanavond vertellen ben benieuwd of hij stopt met roken dat heeft ie beloofd
Tuuurlijk stopt ie met roken! Nu moet ie wel Enne spannend om t hem te vertellen, ga je nog wat leuks doen om t te vertellen? Veel plezier! En ja ik hoop t zo... had jij verschijnselen voordat je posi testte?
de mijne rookt nu niet meer binnen wanneer ik in de kamer ben, dus echt heel lief van m... ik weet dat ik niet kan vragen dat ie moet stoppen, was voor mij al een hele stap... maar hij weet dat ie wanneer de kleine er is, standaard buiten staat haha.
Mijn hemel! Kwebbels zijn we wel hoor haha. Ik moest zo veel bijlezen dat er in die tijd al weer 2 pagina's bij zijn gekomen . Ik heb de ook de deur uit gegooid en ons ruzietje van gisteren bijgelegd met een fijn potje klussen. Heb mijn manneke gezegd dat hij boft, want we gaan konijntjes spelen deze maand hihi. Aan alle zwangeren: GEFELICITEERD!! Aan de meiden met : Jammer hoor volgende ronde is vast voor ons JJAAAAAAA die ken ik, vind hem super! Volume op levensgevaarlijk en lekker mee bleeeren haha. @Brotherhood: ik hoop dat je nu snel zekerheid krijgt. Zo zie je maar dat de moderne wetenschap nog een hoop te leren heeft als het om het menselijk lichaam gaat. Ik duim voor je! Ik zal me eens gaan douchen, loop nog steeds in mijn ochtendjas rond het was weer laat vannacht. Knuffies voor iedereen!
Ha meid, ja gaat goed hoor......heb wel vreselijk last van mijn blaas, moet om de haverklap naar de wc, vannacht ook.......en mijn darmen doen dan ook lekker druk uitoefenen, dus het is fijn. Maar....nog steeds niet ongesteld, frustrerend hoor. Ben al bijna geneigd een set ovutesten te bestellen en maar weer te gaan testen, misschien heb ik wel gewoon een rondje overgeslagen?!?!?! Hoest bij jou? Balen zeg, van de ! Ach meissie toch we gaan voor twee roze streepjes op de komende zwangerschapstesten hoor! Ik hoop dat het voorgevoel van je man niet klopt, maar ja, testen is de enige manier om daar achter te komen (of zwanger raken, maar ja...) Enne, ik hoop dat je luisteren! Heb je ze wel goed afgericht voor je ze wegstuurde? @ Puzzcat, denk dat je hartstikke zwanger bent! (maar hoop toch op een griepje, want 9 maanden ziek zijn is ook niet alles hoor...oh nee, gewoon ziek EN zwanger, maar dan los van elkaar) @ Lindaentessa....ehm, als je niet zwanger bent....waar heb jij die emmers hcg dan staan om te strooien? Want dan ga ik daar ook even naartoe, scheelt vangen namelijk! @ SylviaM, raar hè, zo'n vrouwelijk lichaam en hormonen... Ik hoop dat je volgende week gewoon negatief test (en dat geldt ook voor het mysterie van Brotherhood!) @ Daantje 27, gefeliciteerd! En dat met die niet 100% duidelijke ovutesten die ik ernaast zie staan....wauw! Nou, bij de eerste heb ik 1 dag vreselijke steken gehad en mijn VK beweerde dat dit de innesteling was....dan moeten ze onderling misschien eens even gaan afspreken wat nu waar is!?!? Haha, Puzzcat, weer lekker recht voor z'n raap meid ben benieuwd wat Mirjam zegt, ff posten hier hè! @ Daffie, pas jij je banner niet aan? Je bent toch ECHT zwanger hoor! ECHT WAAR! @ Pupke, heerlijk zo'n dag....zit me vreselijk te vervelen op mijn werk. Ja, werk zat, maar gewoon geen zin! Liedje van de Lama's? Vanavond eens even YouTuben!
Bedankt allemaal Wel een paar verschijnselen maar meer vage zoals diarree en darmkrampen en soms had ik het koud. Last van mijn borsten heb ik niet heb ik nooit gehad trouwens. maar wat niet is kan nog komen ik klop het snel af
Zat me net te bedenken dat wachten op je ei bijna net zo erg is als wachten op je NOD... Duurt altijd te lang, wachten hihi. Ik ga echt iets doen, dit is te erg voor woorden! Luiwammes ben ik vandaag
amai er wordt hier wat afgekletst! Hier ENORM spannend , darnet ff de stad in geweest en toch 2 CB meegepakt niet de digitale de gewone. Ik voel totaal niets en normaal moest dat wel al zo zijn maar alles kan snel omslaan... Hoe slaan jullie erdoorheen met wachten op je nod?](*,) Groetjes