Heej Gaby welkom hier al ishet voor jou natuurlijk niet leuk bij mij is het alleen nog niet zeker of ik hier mag blijven of naar oktober moet zal eens proberen mijn temp kaartje te plaatsen ofzo..hoe dat ook moet haha Liefs Springmuis
hey meissie jaja we gaan verder hé zat net al naar je kaartje te kijken , als je daar echt je ei heb gehad waar ff hem aangeef heb je wel een mooie dip
owja ik heb die link natuurlijk onderin stom stom stom, zal al te klooien met dat plaatje haha en het lukte niet Ja is die dip niet raar? klinkt misschien dom maar ik ben maar een leek haha
zit nu ook aan de derde ronde 100 mg clomid verwacht morgen/vrijdag eitje/eitjes Voel eipijn zowel links als rechts
hm...dus gister/vandaag? hm...hm...*denk denk* dat zou dus ook nog kunnen...hmz...gelukkig geklust vannacht O Doe het trouwens nog steeds elke dag hoor, want ik vertrouw FF toch nog niet helemaal..tot nu toe alleen maandag overgeslagen want toen was ik naar marco borsato en daarna teveel pijn in mijn lijf van het dansen dat ik geen zin meer had hahaha! en ik blijf doorgaan tot ik posi test aan het eind van mn cyclus haha
Kom even mee lezen en schrijven.! Jeetje wat een hoop verschillende verhalen. Dat temperaturen en zo is mij nog een beetje vreemd? Doe je dit meestal als het na een lange periode nog niet wil lukken? @claire heftig zo met z'n alle ontslag nemen sterkte. @Daiquiri ik was nu ook korter ongesteld dan in de periode met de pil... bleef dit bij jou iedere cyclus zo? Dames, meiden allemaal positieve stralen jullie kant op. Doeg
Mizzlizzy je kan in de 1e ronde ook al beginnen met tempen hoor, zo kan je zien wanneer je evt eisprong is en dat is natuurlijk altijd handig je ziet het wel pas nadat je cyclus voorbij is..dan weet je het zeker..
weet het eigenlijk wel zeker dat het cd 16/17 is en je wordt ongeveer 14 dagen na je eisprong ongi Zo kan je je nod berekenen
(helaas) welkom nou het was ontslag krijgen en dan heeft iedereen ontslag en dan bellen ze me vanochtend of ik mssn nog een paar clienten tijdelijk erbij kon nemen
Succes Ladyjoey! @Claire85: ik ga gewoon uit van 34 dagen en als ik dan nog niet ongi ben dan pas testen..ga mezelf niet onnodig in onduidelijkheid laten zitten door over 9 dagen al te testen...we zien wel toch (zeg ik nu hoor als ik straks dicht bij de 30 zit word ik gefrustreerd dat het zo lang duurt haha)
Passagierslijst NOD november 1: 2: 3: 4: 5: 6: 7: An1302 NOD 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 0 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Niet dat ik naar November wil, maar denk wel dat er binnenkort al mensen naar toe gaan. Vandaar dat ik deze alvast open!
An1302, er is al een NOD November. Dan moet je dus uit Oktober en naar November gaan. Dan zul je zien dat je echt niet de eerste bent! Ik zit er namelijk ook al. Kijk af en toe hier ook nog om te kijken of er al meer meiden zwanger zijn, maar tot nu toe nog niet veel roze.
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx 3: Nadine29 & BBKane & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar 5: Lonny & debbedebs 6: Sam28 & cjpt 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302 8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & daisy28 & jessy83 & Bonsai 9: misslizzy 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 12: Frownupsidedown & MyPrecious 13: Suzie80 & Spriet 14: Sharon78 15: 16: Melanina & Joyce84 17: 18: Napje 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 2 November: - Jutte - UK2008 4 November - BBKane - Alexia R 5 November -Lisannemiek 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 11 November - Tessa8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious 65 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
An1302 > Ik heb je even in de laatst geupdate lijst gezet en je ziet ... je bent zeker niet alleen die dag.
Hallo allemaal. Ik ben weer uit de nacht en hoop snel een positieve ovu test te krijgen, want ik ga er vrijdag weer in voor 3 nachten. Ik ben alleen bang dat ik pas met het weekend een positieve ovu test krijg. Dan moeten we zo geforceerd klussen en dat vind ik eigenlijk niets aan. 8) Eerst wachten tot onze kleine man naar bed is. Dan moeten we klussen voor 8 uu's avonds, want dan moet ik alweer gaan douchen en omkleden. Zo heerlijk niet spontaan. Maar ja, het is voor het goede doel, zullen we maar denken. Hoe gaat het met jullie? Is het al klus tijd voor sommige?
mmm stom, ik dacht ff dat ik op het Oktoberforum zat. Zit nu op mijn werk, kwam even kijken, maar veel gekletst wordt er nog niet. Over een weekje zal dit al wat meer worden hoop ik. liefs van mij