Daantje hier lees ik nog dat je nog geen test hebt gedaan maar aan je banner zie ik dat je zwanger bent GEFELICITERD Ik zit nu op pagina 209 dus moet nog ff om bij te komen zo een hele dag weg zijn is niet gunstig LadyJoey word het geen tijd voor een nieuwe banner : : SylviaM hopelijk is bij jou de HCG snel weg en kun je weer lekker verder gaan.)))))KNUF(((((( inkerbell veel succes in de volgende ronde ik zit inmiddels ook al in de mini
als je de voorlaatste en laatste op rij foto's ziet en daarop klikt zie je een 2e I links ervan achja als niemand het ziet dan maar wachten. Het is omdat ik veel witverlies heb en geen ongesteldheid dat ik hem deed. Ga nu cake en biscuit bakken voor men zoon zijn verjaardag ,ff gedachten verzetten. Alvast bedankt!
nadinneke Ik zie een heeeeeel licht streepje. Hoop voor je dan die over een paar dagen duidelijker is voor je... Succes meid Hanneke
Joepie! Gaat goed hier dames! Voor degene die nog niet kunnen testen en degene die niet zwanger zijn... strooi ik nog even wat HCG rond! HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-
Oja, ik zie het! Ik zag de net maar 1 foto op beeldscherm. Sorry! Maar ik zie echt een streepje. Hopen dat hij nog duidelijker wordt.
gaby spannend laat die maar lekker weg blijven Dat is een goeie jutte ik denk dat mijn baas ook blij zou zijn dan werk ik misschien weer wat meer en kijk ik niet om de 5 min hier Bloempjuh23 wat moet ik zeggen heel veel geduld toegespeelt en hopelijk komt er wat uit de bloed test Pioen streep is streep dus GEFELICITEERD Nadinneke ik zie een heel licht streepje maar echt minimaal hopelijk heb je van de week een hele vette
Bedankt! Hopelijk werkt het! Heb echt steeds meer het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Maarja, voorlopig nog wachten tot dinsdag. Ben bang dat ik negatief test dan.
Gefeliciteerd Daantje! Ik ben benieuwd hoe je manntje reageert. Pioen en Nadinneke. Ik zie bij jullie ook wel heel licht een streep. Spannend hoor! Hier zijn de duivels bijna weg. Dan op zoek gaan naar mijn ei. Dat alleen al vind ik spannend. Misschien dat er dit weekend al geklust kan worden. Ligt aan de duivels. Dan heb ik tenminste het gevoel dat we weer echt bezig zijn. Iedereen een heel fijn weekend toe gewenst!
Heey Lieve mensen, Ik weet dat er ergere dingen zijn, maar heb gewoon de behoefte even lekker te mopperen... Vandaag een test gedaan... negatief... geen duiveltjes te vinden... ik snap er niks van voel me zo anders... hoofdpijn, pijn in mijn rug.. al 2 weken ongi buipijn wat steeds heviger wordt.. vlagen van misselijkheid, beetje mottige huid( lees puisten) nooit gehad.. tepels kijken we omhoog ipv naar beneden.. en ik voel me anders..hogere temp geborrel en steken in de onderbuik. toch is de test negatief.. mocht ik ongi worden vraag ik me af wat er wel met me aan de hand is.. of heb ik nu te vroeg gestest. pff wordt moe van mezelf en van de hoofdpijn. Kreeg vandaag een werelds compliment.. "jeess Diaan sorry maar wat zie jij er beroerd uit.. " ik slaap 9 uur per nacht.. Liefs Diana
Inderdaad Helemaal spannend..(sinds gisteren last van mn rug) maar goed ga nog geen insinuaties (wat een raar woord) maken.. ik wacht eerst morgen af af, en dan zien we wel Ik ga met voorspoed wachten op volgende week En dan testen
hoi meiden! Ik zie weer positief nieuws! Heerlijk, gefeliciteerd! Zie bij nadinneke ook een streepje, en bij pioen ook hoor! Hier sinds gister alweer wat pijne buik. Aan de linkerkant van mijn onderbuik. Ik kan nu van alles gaan denken. Maar het is iedere keer zo dat ik dit voel en dat ik gewoon ongi word. Heb mijn banner ook op 29 dagen staan en die loopt 1 dag achter...Dus het zou maar zo kunnen dat ik toch een dezer dagen ongesteld ga worden. Heerlijk zo'n onregelmatig cyclus...Heb dus echt het idee dat het weer niet raak is en we hebben zo ons best gedaan!
Thx meiden voor de reacties ,we zullen zondag zien als de nog niet gearriveerd zijn. Ik heb wel veel witverlies en dit had ik ook bij men zoon en dochter erg. Men man loopt ook rond van zou het ?zou het dan echt? Zeker na de miskramen vorige rondes , we zien ik probeer nuchter te blijven ,het is welkom , is het niet dan gaan we door naar december zoals de pendels zeggen. Men biscuit is klaar en de cakes staan in ,morgen opkuisen ,de kindjes verwennen en dan s'avonds klein feestje voor men grote kapoen. Bijna 4 jaar ,wat gaat de tijd toch hard! Knippy ,ik heb altijd goesting sinds ik men pil gelaten heb was het direct prijs en na de geboorte mocht ik geen pil of andere anticonceptie nog nemen van men man (was ervoor erg frigoachtig haha). En nu klaagd men man over het teveel aan goesting Arme man è GOED WEEKEND meiden
He Nadinneke, Ik zie toch echt wel een vaag streepje. ik weet niet of deze testen indroogstreepjes hebben, maar als dat niet het geval is dan heb je toch een heeeeel vaaaaag tweede streepje
zie ook duidelijk een streep hoor, alvast een felicitatie van mij Gaat goed zo hoop me over een paar dagen ook erbij te kunnen aan sluiten...
Hihi nee hoor niet aan de klus...Heb net even mijn lachspieren aan t werk gezet tijdens de lama's. Zonde dat ze ermee stoppen! Nadinneke is goesting zoiets als ontzettende zin hebben in sex? Had er nog nooit van gehoord. Wanneer wil je weer gaan testen. Veel plezier morgen met de verjaardag van je manneke!