ik geniet ook, maar zal pas echt volledig gaan genieten als ik de 17de mn echo hebt gehad met bevestiging dat alles goed zit deze keer
Sorry dat ik er even tussendoor kom. Ik had mezelf al op rood gezet, omdat ik bruin bloed verloor, meestal het begin van m`n ongesteldheid. Een dag later kan ik naar de wc rennen zeg maar. Tot nu toe alleen maar een beetje bruinverlies. ? Ik ben met vlagen super misselijk en heb gevoelige borsten. Is mijn lijf me aan het gek maken of heb ik misschien een laat ei gehad? Als ik woensdag nog niet echt ongesteld ben ga ik er toch nog een testje tegen aan gooien. Ben benieuwd.
Hallooo meiden ..... ben al 2 dagen overtijd, dus dacht, ik zal maar eens testen, en negatief ....nou laat me dan maar snel ongi worden hoor, want zo lang wachten op niets is ook vervelend ....sorry hoor, ben een beetje down ....
NOD LIJST NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer& micha13 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata &Lotte1987 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje 17: Nicole84 Klasien1978 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - Sanneke - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag -Sanneke 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje 24 November - burningkarma 29 November - Pupke1979 193 passagiers voor de roze motor! 21 Zwanger, 36 Ongesteld, 11 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag 1 miskraam Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Loel, heb je van het rood afgehaald , innesteling misschien? Jessy83, jammer van je negatieve test. Willen we niet allemaal gelijk een positieve test in handen hebben als we overtijd zijn? Meisje, snap dat je down bent, maar geen bloed geeft moed zeggen ze hier. Help jullie beiden duimen.
Ik wil je niet nog gekker maken maar kan het een innesteling zijn, ik had hem 9 dagen na mijn ei, dacht dat ik dus of vroeg ongesteld werd of laat een ei had, maar het bleek een innesteling en 3 dagen later teste ik positief. Dag of 2/3 wat bloedverlies, zelfs toen ik teste nog maar wel positief.
NOD LIJST NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer& micha13 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata &Lotte1987 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje 17: Nicole84 Klasien1978 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - Sanneke - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag -Sanneke 12 November - hanneke78 - Loel 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje 24 November - burningkarma 29 November - Pupke1979 193 passagiers voor de roze motor! 21 Zwanger, 36 Ongesteld, 11 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag 1 miskraam Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Nog bedankt! Heb mezelf even op de testmarathon van woensdag gezet!
Het kan innesteling zijn ja. Daar heb ik ook al aan zitten denken. Het is echt heel de dag een geval van broekloeren. Ben regelmatig ongesteld geweest, dus dit is erg vreemd. Spannendspannendspannendspannend :-D Heb ook nooit last van misselijkheid, dusssss?
hallo allemaal, heb even snel weer mijn kaartje ingevuld maar ben nu helemaal de weg kwijt. We klussen maar gewoon door. Heb zojuist wel nog een pendeluitslag ontvangen en dat was maart 2009 een meisje. Nou dat viel me even tegen maar of ik het geloof ?! Ga nu even alles lezen en waarschijnlijk kan ik dinsdag of morgen laat pas reageren op iedereen. doei, fijne dag nog
Hi allemaal, Vanochtend weer een zwangerschapstest gedaan en had (gelukkig) nog maar een licht streepje. Gaat de goede kant op! Temp was vrijdag 36.8, zaterdag 36.6 en nu weer 37.1 ... erg verwarrend... Kan iemand me vertellen hoe het voelt als je je ei voelt?
Hééé wat is dat nou, geen nieuwe zwangeren erbij vandaag? Nou ja, het geluk was ook niet aan mijn zijde...heb ik mijn NOD verplaatst, test ik nog steeds negatief! Het is zo raar....maar ja, wie weet komt het vandaag nog ergens, dan zou het gelijk zijn aan mijn 1e ronde en heb ik het vermoeden dat mijn eitjes om en om snel en langzaam komen.... Dat is toch zo, meen me te herinneren dat in princiepe de eitjes om en om uit de linker of rechter eileider komen. Wie weet werkt mijn ene wel beter dan de ander? Bij kind 1 was ik erg snel (2e ronde) zwanger, dus ik heb geen vergelijkingsmaterial..... Maar frustrerend is het wel. Wat urine betreft en gevoelige borsten en het uitblijven van welke kramp op ongi-gebied dan ook zou je zeggen dat ik zwanger ben, maar oh oh oh... Wat houd ik mezelf toch voor de gek, blijkbaar! Nou ladies, ik ga zo op visite bij vrienden, dus tot vanavond maar weer! @ Loel en Jessy, bij jullie ook zo spannend dus... @ Brotherhood en jij dan.....met je mysterie, is er al enig vooruitzicht? Weet eigenlijk even niet meer wat je laatste stand van zaken was , maar volgens mij steeg je hcg nog steeds.....balen zeg! (enne, dan wel weer even een roze naam erbij hoor...)
Hahahaha, ja bedankt. Het uitzicht is wel erg eentonig zo Mag zo wel blijven,wil geen ongesteldheid! Jutte: hoop dat wij op roze mogen!
Ik zal eens even terug lezen van gisteravond en vanochtend jullie blijven maar doorkletsen maar ik ben toch benieuwd naar de voorzuitzichten @mamaria toch eerder als zaterdag getest hadden we kunnen verwachten hopelijk blijft de weg en ja anders kom je gezellig bij mij in dec.maar liever niet aaah ik lees nu dat je gevoel je niet in de steek liet ik zie je in dec wel. @Pupke1979 nog gefeliciteerd met je verjaardag dan wel geen huwelijks aanzoek maar toch wel een leuk cadeau dan relax ze vandaag en we horen wel wat het is geworden bij de juwelier toch. @loel wat ontzetend vaag hopelijk is het dan de innesteling en test je van de week posi Vooralle andere succes met wachten en laat ik jullie niet zien in dec blijf maar lekker hier Voor mezelf is mijn ongi weer over dus we gaan weer aan de klus
Hoi hoi.. Hier nog geen last van rood, noch roze Ik heb afgelopen nacht wel regelmatig pijn gehad in mn buik Ikwacht af ben toch bang dat het gaat komen, maar zo lang het er nog niet is.. ben ik blij p.s kheb geen test in huis
Haha, ja idd! Dat ik daar niet aan gedacht heb zeg. ](*,) Maar ik wacht gewoon geduldig af... vroeg of laat komt die vraag wel, hij neemt er gewoon de tijd voor zullen we maar zeggen. Een ring van Esprit, met een grote steen erop. Ben wel een ekster en val nogal op bling bling hihi. En iedereen dacht meteen dat we gingen trouwen maar dan wil ik een echte hoor en geen zilveren met en zirkonia, ook al is ie wel mooi. Pfff... alweer 29! Het lijkt wel gisteren dat ik 18 werd. Wat gaat de tijd snel! Behalve als je op je NOD wacht natuurlijk haha.