Ja, je temperatuur blijft hoog tot je ongesteld wordt. Meestal daalt je temperatuur rond de dag dat je ongesteld wordt, tenzij je zwanger bent, dan blijft hij hoog en stijgt hij soms zelfs nog een beetje. Op welke manier ben je op zoek naar je ei? Met een ovulatietest of met temperaturen? Ovulatietesten werken niet bij iedereen, er zijn zat vrouwen die nooit een positieve ovulatietest hebben maar wel degelijk een eisprong hebben. Ga eens temperaturem, dat zal je meer inzicht bieden. Een temperatuurstijging na de eisprong is het enige echte bewijs dat je een eisprong hebt gehad. Hopelijk heb je hier wat aan. @loel, spannend hoor, hopelijk mag je woensdag testen, succes. @Jessy83, hopelijk heb je gewoon te vroeg getest en blijven de toch echt weg. @pupke, mooie ring hoor. Zo, en nu is het tijd voor ROZE, KOM MAAR OP!
dat is een leuke datum.... volgens mij ben ik de jongste hier (of heb ik iemand gemist die jonger is als mij?) en wij zijn nu 7,5 jaar samen...
zeker lang...maar dat is een goed teken toch.... als ik jou leeftijd heb zijn mijn vriend en ik 18 jaar samen
ja he vind ik ook. altijd leuk om te zien vind ik altijd.... @sylvia: nee ik voel mijn eisprong niet...
Ik voel 'm niet altijd.. maar als ik 'm voel lijkt het een beetje op een ongi gevoel. Wat trekkerige pijn links of rechts onder in mijn buik. Volgens mij springt een ei idd elke maand van of links, of rechts. Ik merk het ook aan mijn afscheiding, die wordt transparant en draderig (klinkt goor, maar heb er geen ander woord voor). Deze maand ben ik voor het eerst ook mijn temp aan het bijhouden om te kijken of ik daar ook verschil in merk.
Lieve meiden, ik ga naar de sauna! Veel plezier nog vandaag, ik zal straks nog eens loeren of er nog roze bij is gekomen vandaag.. Tot laterzz!
Volgens mij heb ik laatst iemand voorbij zien komen die 20 was... En nu ga ik echt, forumjunkie die ik d'r ben hihi
Ik voel mijn eisprong bijna altijd. Vaak aan de linkerkant. Begint zo'n 2/3 dagen vantevoren te rommelen onderin. Wat kramperig gevoel en vaak ook best pijnlijk. Dat pijnlijke duurt vaak maar een paar uur. Dan is ie ws gesprongen. En ik merk het ook mijn slijm. Wil ook nog weleens las van pukkels krijgen...Wat is het toch fijn om vrouw te zien als je dit leest
Ja mede-forumjunkie op naar de sauna jij! Nu kan het nog, het wordt mn in het begin van de zwangerschap afgeraden. Dus hopelijk wordt dit je laatste saunabezoek voorlopig!
hoihoi, Mag ik me ook nog bij jullie voegen voor de laatste paar dagen? ikzelf ben 19 jaar en zit alweer in ronde 8 helaas