Mijn man en ik zijn al 11, 5 jaar samen, waarvan 2 jaar getrouwd. Mijn eisprong voel ik soms wel als een lichte kramp onderin de buik. Maar meestal word het al duidelijk gemaakt door mijn slijmerige afscheiding dat het eraan komt.
In december zijn we 3 jaar samen. Vorig jaar oktober had hij mij ten huwelijk gevraagd en dit jaar juli zijn we getrouwd. En nu zijn we net bezig voor een eerste wondertje, hé. Als ik het zo zie, gaat alles bij ons wel heel snel
lief dat je het vraagt... snap er niks van want heb nog steeds last van mijn borsten...word er gek van...moet toch een keer ophouden zou je denken..... en met jou...jullie waren jong he toen jullie wat kregen...
aww jeetje, onze moeders zouden een gebruiksaanwijzing mee moeten geven over ons lichaam.*knuffs* Hier gaat het goed in zoverre, voel steken links en rechts wat doortrekt na de benen. Maar ja alles moet groeien heh Verder in spanning afwachtend van de echo, als die goed is kunnen we echt gaan genieten
spannend hoor...ik duim voor je..het is jullie meer dan gegunt na al die tijd... pendel je alleen voor jezelf of ook voor anderen?
ik pendel ook voor anderen 8) stuur me een pbtje met je volledige naam en geboortedatum. Ik ga morgen alle aanvragen weer pendelen
Loel: bedankt,en ja ze zijn erg positief ik heb zelf ook nov. gependelt voor mezelf ben erg benieuwd! maar hoe zit dat eigenlijk er is bij mij drie keer nov. gependelt moet ik er dan vanuit gaan dat het dan deze maand bijv. "raak" zou moeten zijn of in de maand nov. dat mijn eisprong is? Ikzelf heb wl een paar klachten zoals ik dat 2 maand geleden ook had toen had ik een vmk. heb nu weer na mijn "eisprong" last van mijn onderbuik een wat drukkend zeurderig/branderig gevoel en ben erg duizelig en erg chagarijnig. Ben benieuwd! Succes voor alle meiden hier!
haha sorry had dit over t hoofd gezien... ja we waren 13 en het was geen liefde op t eerste gezicht hoor onze eerste ontmoeting heb ik hm een linkse gegeven hij vroeg na 5 min al of ie me mocht zoenen en mijn reactie was.... nee ik ken je verder niet en ik ben niet de eersste en de beste ....... vul maar in
Leuk hoor, hij mocht niet zoenen maar wel gemept worden! Maar goed dat het later dan toch nog goed is gekomen! Mijn man en ik zijn inmiddels alweer 4,5 jaar bij elkaar!
had mn relatie echt niet beter kunnen treffen maar als ik niet zo gereageerd zou hebben en toendertijd hm zn zin had gegeven, had ie geen contact meer met me gezocht. We liggen er soms nu nog samen over in een deuk