Van harte gefeliciteerd Loel. Wat zal jij je vandaag happy voelen. Dat je test positief is, dat kunnen we wel goed zien. Woensdag zal die er wel vanaf springen. Muppetje, ook van harte gefeliciteerd. Ik wens jullie beiden een hele fijne zwangerschap toe!
Het was nog vroeg, we houden het daar maar op. Ik heb alweer een paar dagen een kramperig gevoel in mijn buik. Heb last van pijn in mijn onderrug. En vreselijk grote pukkel op mijn kin...Dusss...Ik vertrouw er weer niet op.Maar goed ik zit alweer op dag 24 en daar ben ik al blij mee. Mijn cyclus is zich hopelijk aan t herstellen. *bedenk me nu dat ik daar stiekem helemaal niet blij mee ben, en eigenlijk hoop dat ik me voorlopig niet bezig hoef te houden met de maandelijkse cyclus*
Loel en muppet VAN HARTE GEFELICITEERD ! Muppet ,mooie foto van je prachtige dochter! Jutte , ik snap je frustratie hoor ik zit in idem schuitje en dat is een zaak van ](*,) Suus , ik hoop het ook voor u hoor Heb zonet de kamer van mijn zoon opnieuw onder handen genomen kwa herverven ,die krijgt namidag zijn stapelbed. Dochterlief is een beetje een mama-zagen ,ga ze bv.geven en slapen leggen dan verder opruimen overal. Morgen naar Maastricht ff kijken naar de solden en kruidvattestjes Groetjes
Daarom het is niet altijd goed om vroeg te gaan typen. Hopelijk zijn het bij jou geen tekenen voor de ongi maar zwangerschaps tekenen. Ik duim voor je mee laat je een posi test krijgen en dan lekker 9mnd niet om te kijken naar je cyclus
loel en muppetje gefeliciteerd met jullie zwangerschap ik ben niet jaloers :^o ik ben niet jaloers :^o ik ben niet jaloers :^o
@ MissLizzy, jammer meid....dat is niet leuk wakker worden! @ Bruisje, mooi is Lotte hè....wordt ook steeds weer stil van die foto's. @ Loel, zie hierboven! Is het niet dubbel spannend dan nu? @xxSuuszxx, bij mijn vorige zwangerschap testte ik een dag voor NOD positief...daarom is mijn hoop wel een beetje vergaan. Maar ja, heb eigenlijk geen idee meer wanneer die NOD nu is Alsof je mijn toestand van nu omschrijft.....zucht.... @ Miepie74, helaas....in december, je ziet er in ieder geval wel de zonnige kant van in @ Nadinneke, ehm, ik zie toch echt dat streepje op jouw test......hahaha...maar ja, snap het, is nog geen duidelijke streep, dus hup hup hup, naar het kruidvat!
Loel en Muppet: felicitaties! Mjn mannetje en ik hebben besloten om morgenvroeg eens te testen. Het is enkele dagen voor NOD, maar gewoon al uit nieuwsgierigheid willen we het eens doen. Het is nieuw voor ons allebei en morgen zijn we samen thuis, dus kunnen we samen testen. Het zal wel niets worden, maar dan weten we alvast wel hoe dat ding werkt Veel succes iedereen!
NOD NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje 17: Nicole84 Klasien1978 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Twinkle 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - Sanneke - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag -Sanneke78 12 November - hanneke78 - Loel 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady - Toetje 17 november - Nicole84 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje 24 November - burningkarma 29 November - Pupke1979 198 passagiers voor de roze motor! 22 Zwanger, 45 Ongesteld, 12 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag 1 miskraam Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Heb mijzelf in de testmarathon verplaatst van 17 naar 15 november omdat ik dan ook al overtijd ben (tenminste, dat hoop ik dan) en ik denk niet nog langer te willen wachten, ook vanwege mijn werk (ik werk met vluchtige stoffen) is het beter om het zo snel mogelijk te weten en daarnaast heb ik de 18de een afspraak bij de fertiliteitsarts, ik hoop deze te kunnen afbellen
Loel en Muppet: Gefeliciteerd! Geniet van jullei zwangerschap! ik ook niet :^o ik ook niet :^o ik ook niet :^o Dankjewel! Enne.. dat heb ik ook al eens gedaan en toe was het antwoord: "Ja, ik ga je nog vragen." Dat is nu zo'n ± 3 jaar geleden . En die ring is idd mooi, ik wil ook niet klagen of zeuren... maar het gaat nu al 5 jaar zo dat ik zelf iets mag uitzoeken en ik zou zooooooo graag zien dat hij er zelf eens wat moeite voor deed. Zo moeilijk ben ik niet met kadootjes, maar het lukt hem nooit om iets voor me te verzinnen. Terwijl ik wel ieder jaar mijn best doe om iets te geven waar ik hem blij mee kan maken. Het zal wel een mannenkwaal zijn denk ik.
pupke: ik weet wel zeker dat dat een mannekwaal is... bij ons gaat het ook altijd zo....(alleen weet ik vaak ook niks voor mezelf dus soms krijg ik gewoon niks) ach.....als ik me druk moet maken over cadeaus's.... ik ben een beetje afgestapt van mezelf druk maken om "kleine" dingen. ik besef me dat we gezond zijn, gelukkig zijn en dat geld niet gelukkig maakt en cadeau's ook niet... er komt een tijd dat hij je vraagt let maar op.. de mijne zegt altijd : jij vraagt mij maar. gelukkig willen we beide nog niet trouwen (10 jarenplan hier) het lijkt mij tegek om te trouwen met mijn eigen kinderen als bruidkinderen....zucht...daar gaat mijn hart wel sneller van kloppen..
Volgens mij wel ja. Mijn man koopt wel cadeautjes voor me dus ik mag niet echt klagen, maar een echt vrouwencadeautje zoals een mooi sieraad ofzo zal hij niet mee komen, meestal een dvd ofzo. Ach, hij bedoeld het goed, de lieverd
Mijn vriend is ook niet van de cadeautjes kopen, maar toen ik bevallen was van onze dochter kwam hij aan met 2 doosjes... Voor mij een ketting met bijpassende armband, en voor onze kleine een armbandje met haar naam erin... Hier moet ik ws op teren totdat er een 2e geboren wordt
Goodmorning meiden! Zwangeren: GEFELICITEERD allemaal!! Ongi meiden: balen... , volgende x beter.. Hier ook ongi geworden donderdag, kan iemand mij op de lijst rood maken (7 nov.) Dankje!
Haha Suus, wat een lieve man! Hier een huwelijk met een halve vrouw hoor....haha, hij heeft een betere smaak dan ik en dus is het cadeautjes kopen bij ons omgekeerd. Hij weet altijd wat hij voor me moet kopen en ik nooit.... Maar ja, dat huwelijksaanzoek. Ineens in een opwelling had ik zoiets van "ideale locatie, mooi moment en ach, waarom niet". We hebben toen gelijk een datum geprikt....ja, ik laat er geen gras over groeien! Paar maanden later zijn we getrouwd... Enne, jaloers?!?!?!?!?!!?? Die eigenschap ken ik niet :^o :^o :^o :^o :^o
mannen en cadeaus hahaha dat gaat meestal niet samen nee. hier precies het zelfde heel soms een bosje bloemen en voor mijn verjaardag moest ik het hem allemaal vookauwen.
pffff.... ik krijg gezinsuitbreiding maar dan buiten.....konijn heeft nesteldrang niet normaal......toch te laat apart gezet... iemand nog intresse in jonge konijnen
Ik mag niet klagen. Ik krijg altijd leuke geschenkjes voor m'n verjaardag. Hij moet wel altijd gaan shoppen met mijn zus, hoor. Dus eigenlijk dank ik de leuke cadeautjes aan haar Hij wou echter nooit juwelen voor me kopen. Al van bij het begin zei hij dat het eerste juweeltje dat hij zou kopen mijn verlovingsring zou zijn. En dat was ook zo. Weer heeft mijn zusje het gekozen, hoor. @bos: Sorry, geen zin in een konijn sinds de vorige in mijn armen is gestorven
haha Mijn vriend komt met bon bons aan zetten Die ik niet lus en eet het zelf op whahaha Wat een grapjas niet?