NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Goedenmorgen meisjes,

Na inderdaad hier ook een onstuimige nacht is het nu weer lekker rustig hier.

@Loel: dat ziet er heel erg goed uit meid, die test. Snap wel dat je nog even wil wachten tot je volledig overtuigd bent, maar ik geloof dat wij hier ondertussen heel erg blij voor je zijn :D (understatement). JeeeeeeJ!

@LadyJoey: begint dat nu al? Die onrustige nachten? Oej

@Muppet: Van harte, erg mooi roze nieuws!

@Djaar77: klopt jouw banner wel met je temperatuurkaart van FF (misschien dat ie opnieuw is begonnen of zo). Want ik zat zo eens te kijken en niet dat ik er verstand van heb, maar volgens dat kaartje zou je eind oktober je ei hebben gehad, we zijn nu 10 dagen verder. Kan het niet zo zijn dat je ovulatietesten aangeven dat je zwanger bent?

Als je nu wel je eisprong hebt, zou het wel weer kloppen met je banner.
    Ik ben misschien wel net zo confused als jij bent :p
    In ieder geval een knuffel voor jou.

@Bruisje: We moeten nog evenlang wachten. En er is best veel te zoen in ons wachtkasteel hoor, dus die tijd zitten we wel uit.

@MissLizzy: veel succes in december. Ze hebben het zich daar al erg comfortabel gemaakt --> Limo. Sjiek hoor.

@Jutte: tja, je geduld wordt ook al aardig op de proef gesteld zeg. Lijkt me sterk dat je nu al op cyclusdag 37 zit. Kan natuurlijk wel...Je eerste cyclus was immers 35 dagen.
    Kan je niet een van je ovulatietesten als zwtest gebruiken? Je weet maar nooit.

@Miepie en Gaby: knallend het jaar uit in de (mini)limo meisjes. Dat moet gewoon.
    Gaby uiteraard heel veel succes gewenst. Spannend volgende week maandag, maar moet ook wel een prettig gevoel zijn dat er naar gekeken wordt lijkt me.

@bos: Oh jonge konijntjes *smelt*. Brengt goede herinneringen van vroeger naar boven. Toevallig heb ik het er met Rolf nog over gehad van het weekend, maar ik mag geen huisdier meer. Stom he (op z'n peuter/kleuters uitspreken hihi)
    Wij hadden ook een keer een inteelt nestje. Op 1 na, waren ze toch allemaal gezond geboren. Alleen die ene had maar 1 oor en zijn achterpoten zaten ondersteboven. Twas een schattig beest. Ook de enige die het overleefd heeft :oops:
    Maar goed ik wijk af. Je raakt ze wel kwijt hoor. Volgens mij is dat het ideale huisdier.

@Meilan: ben je al weer een beetje opgeknapt? Zal nog wel beurs zijn vermoed ik.
    Spannend, samen een test doen. Maar 4 dagen voor NOD zou ik inderdaad ook nog voorzichtig zijn met hopen.

Nou, hier gaat alles zijn gangetje. Ik ga ons mooie wachtkasteel van Pixie eens van zolder halen, de boel afstoffen, zodat we lekker kunnen loungen.

Toedels

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Werkelijk? *Proest* :)

3. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hahaha, die heeft het goed bekeken :)

4. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Ik heb al dik een week last van steken in mn eierstokken?! Wat kan het zijn?!

5. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Hihi, hilarisch! Ook dat klinkt bekend, vorig jaar kreeg ik een digitale camera... toevallig wilde hij zelf graag een digi camera.

Ik heb zelfs ooit (van een vorig vriendje) een frietpan voor mijn verjaardag gehad omdat hij die graag één wilde :( . Rare lui, die mannen.

6. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

:) :) :) een frietpan hoe kom je erop

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Suus, werkelijk. Ik weet zo ongeveer meer van jouw cycluskwaaltjes, dan de mijne.
    Ik lees alleen maar berichten over steken in je eierstokken, je buik links en rechts, afscheiding zus en zo,etc.

Ga anders dan eens naar een huisarts meid.

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    *Gniffel*

9. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Ja ik ga morgen... maaruh excuses hoor!

10. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Uhm daan78 waarvoor is deze topic ook alweer?
    Want ik dacht echt dat deze topic voor vrouwen was die samen naar de nod gaan en al hun kwaaltjes
    Ik kan het mis hebben natuurlijk ;)

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Je hoeft je excuses niet aan te bieden meid, nergens voor nodig.
    Ik wilde alleen maar duidelijk maken (zoals al eerder door iemand is aangegeven) dat iedere vrouw verschillend is en iedereen weer andere 'klachten' heeft. En wij zijn geen artsen. Jij kent je lichaam het beste en als je denkt dat het niet normaal is is het inderdaad verstandig om even naar de HA te gaan, zoals je dus ook doet.

12. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik heb op het moment ook onrustige nachten en weet niet eens waardoor dat komt, maar ok dat zal wel weer gaan veranderen hoop ik. Ik ben daardoor wel sneller moe. Vanmorgen wel even bij mijn vriendin op visite geweest wat erg gezellig was. Moest alleen wel ff ontbijtkoek eten omdat ik last kreeg van mijn bloedsuikerspiegel, maar ja daar wen ik al aardig aan gelukkig. Moet er zeker om gaan denken nu ik meer energie verbruik. Verder gaat het wel aardig eigenlijk.

13. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Ik zag dat er al weer 2 zwangeren bij zijn gekomen! Een voorzichtige felicitatie van mijn kant. (ben zo slecht in onhouden dat ik de namen niet meer weet)
    Hier nog geen ongi te bekennen, vroeger werd ik het altijd 's nachts. Op zich wel handig, dan loop je niet zoals nu de hele dag te broekloeren. Ik ga ook nog eens op visite vanmiddag... Neem voor de zekerheid maar een hele lading matrassen en kurken mee ;)

14. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Kom op,deze topic is er juist om met elkaar te kleppen!
    Zwanger worden,daar zit dus ook alle symptoompjes voor de nod bij
    En echt ik heb bijna al mijn info van deze site,dus laat suus mooi haar gang gaan
    Als je het niet leuk vind wat ze typt,lees er dan overheen!

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor, maar ik vind het wel wat anders als iemand, en suus nu neem ik je weer even als voorbeeld, toch al wel een tijd hier meeleest en schrijft, bijna om de dag hetzelfde schrijft.
    En voordat je jezelf dan helemaal gek maakt is het misschien verstandig om dan toch eens een professional naar je verhaal laat luisteren. Want blijkbaar wordt ze niet gerustgesteld.

16. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Ach ja, mijn banner, ik geloof dat Daan er ook al iets van zei. Nou weet je, ik wacht vanavond nog ff af, want als ik tóch ongi wordt vandaag dan klopt ie wél. (ik hoop van niet natuurlijk)
    x

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Suus, als jij elk krampje, puistje of vloeibaar slijm met ons wilt delen, vind ik prima hoor! (dan is het ook niet genant als ik hetzelfde doe namelijk hahah :)) Dus vooral niet je excuses ervoor aanbieden en gewoon lekker blijven kletsen over al je dingentjes!
    Ik ben vanmorgen bij de ha geweest en heb een verwijsbrief gekregen voor de gyn. Ik mag 1 december terecht wegens het hebben van een rare korte en onregelmatige cyclus. Deze gyn is tevens fertiliteitsarts dus hopelijk komt er nu dan na 2 jaar een flutcyclus te hebben gehad, schot in de zaak.

18. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik hoop het ook voor je Maartje, want die onzekerheid is ook niks en zeker niet met die onregelmatige korte cyclussen.

19. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Mag ik hier ook nog ff op door gaan? Want zoals hier vorige week ook al is gezegd (door mij, als ik me niet vergis) ben je een beetje bezig met jezelf gek te maken Suuus... Als je elk pijntje of kriebeltje moet gaan interperteren, verklaren of analyseren, dan maak je jezelf gek. Bovendien, als je erop gaat letten zul je ineens veel meer kwaaltjes vertonen die je naar alle waarschijnlijkheid altijd al hebt gehad, maar nu pas bemerkt, juist omdat je er teveel op let. En het vrouwelijk lichaam is een vreemd apparaat hoor, je kunt ook nog 'denken' dat je vanalles anders voelt, gewoon omdat je er teveel mee bezig bent.

Probeer een beetje te ontspannen ;) het is geen race naar het ei of een wedstrijdje 'wie het eerste zwanger is'. Want als het raak is, zul je van nog veel meer kwaaltjes last krijgen en als je daar 9 maanden bij elk pijntje helemaal ongerust gaat zitten worden (oftewel, jezelf opnaaien dat er wat is) dan gaat die zwangerschap heel lang duren hoor.

20. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    ik was vorige maand jarig, mijn mannetje weet wel wat ie moet kopen ha ha... een ring, parfum en ook nog bloemen, lief he!

Maar idd, de meeste mannen hebben er niet veel verstand van....haha

Deel Deze Pagina