Als jij een zeur bent dan ben ik het ook. Ik zo precies hetzelfde gedaan hebben. Nu zijn we dan samen een beetje van de leg af vandaag 8)
Oh ok, je bent uitgegaan van een lange cyclus. Dan heb je met die positieve test nog een geluk bij een ongeluk dat je mannetje thuis is. Hoop dat hij er dan ook voor te porren is en zich niet te ziek voelt.
@ Daan: Het gaat met ups en downs. Heb er enorm veel last van en ik weet niet goed hoe te bewegen, slapen, zitten, ... Woensdag mag ik op controle. Hoop dat de ongemakken snel weg zijn. Ik wou nog even zeggen dat het puur bedoeld was als hulp (dat van naar de HA gaan). Als een vriendin blijft 'klagen' over bepaalde zaken, zou ik het uiteindelijk ook zeggen om eens te gaan. Het was dus zeker geen kritiek, maar meer goedbedoeld advies. Even een verhaaltje. Jaren geleden had ik een vriendin die van alles en nog wat last had. Niemand zei er iets van tegen haar (achter haar rug zeiden ze dat ze aandacht zocht). Na een hele lange tijd heb ik haar naar de HA gebracht. 6 maanden later is ze gestorven aan kanker. We waren te laat. Ze was maar 21. Mijn advies is altijd: wacht niet te lang als je klachten hebt! Het is misschien allemaal niets, maar voor hetzelfde geld ...
Hoe je het eerst verwoorde was wel meer kritiek dan "opbouwende reactie" en om in een site als deze kritiek te krijgen op iets wat iedereen doet dan kan je je minder welkom voelen
Zal nog wel even duren, maar het bewegen wordt wel snel beter hoor. Vooral niet lekker kunnen liggen vond ik super vervelend. Hoop dat je controle goed gaat.
Dames allemaal bedankt voor jullie lieve woordjes. Ik hoop dat sommige niet een beetje geschrokken zijn van de foto`s. Ik kijk natuurlijk met heel andere ogen naar Lotte. @ Muppetje: gefeliciteerd meid! @ Jutte: er is nog steeds hoop, mijn ei is ook later gevallen dan normaal @ Gaby: succes met alles @ Spirit: ik leef zo met je mee Ik weet zelf donders goed dat ik zwanger ben. Eigenlijk al voor de test. Maar ben ook bang. Heb nog wel een beetje bruinverlies, waarschijnlijk oud bloed. Ga toch vaak even broekloeren of alles nog oke is. Als de test woensdag donkerder is ben ik meer gerustgesteld. Woensdag 3 December ga ik naar de gynaecoloog. Als ik dan de echo zie, zal ik het pas echt geloven. Ik moet wel zeggen dat ik Lotte nu veel meer mis.
Trouwens over cadeau`s gesproken. Mijn man kwam op een gegeven moment binnen met........... een sportbumper en sportstuur voor mijn toenmalige auto. Whahahahaha om nooit te vergeten. Mijn romanticus.....NOT
Ja, dat zou kunnen, dat ze zich wellicht minder welkom voelt, omdat 1 persoon misschien wat schrijft wat je even niet wil horen? Maar als het me niet zou interesseren of als het me niks deed zou ik niet reageren. Dat ik dat wel doe, zegt mijns inziens genoeg. Maar goed, laten we het er dan over eens zijn, dat we het oneens zijn.
Oei, ik ben in het weekend weg geweest en er is weer flink gebabbeld. Weet niet of ik vandaag nog kom bijgelezen, maar dat ga ik snel doen. Wilde wel even doorgeven dat ik vanochtend een hele licht positieve test had Ik schatte mijn NOD op 16 november, maar aangezien ik al langer niet lekker in mijn vel zit en gisteren en vanmorgen bijna van mijn graatje viel en ontzettend misselijk werd, sloeg de twijfel toe. Resultaat een erg licht maar zichtbaar positief lijntje Dames die voor me hebben gependeld kwamen allen uit op zwanger en posi testen in december, maar dat ben ik dus een stapje voor Alle andere zwangeren, hartelijk gefeliciteerd, alle wachtenden, heel veel succes! Alle meiden met de op bezoek, heel veel succes de volgende ronde! En natuurlijk sterkte voor degene die ik ben vergeten! Dikke knuffel van een dommeltje wat in de wolken is... ow, en ik mag dus ook op roze
Lotte is een prachtige meid en ze krijgt er vast en zeker een prachtig broertje of zusje bij. En dat je Lotte mist, nu er weer een wondertje in je buik zit, vind ik zeker niet raar. Dikke kus, hoop dat je je niet teveel zorgen maakt, dat het je blijdschap over een nieuwe zwangerschap overschaduwt. Al kan ik me indenken dat dat heel moeilijk is.
Dankje. Ja, dat liggen vind ik een echte ramp. Ik heb echt kleine borstjes en toch merk ik nu wel hoe zwaar die dingen eigenlijk zijn Nu weet ik waarom mijn moeder altijd klaagt over haar gigantische cup.
hallo allemaal ik zit al een paar dagen niet zo lekker in mijn vel.. ben af en toe behoorlijk misselijk en heb buik pijn mijn stoelgang is ook niet echt optimaal. voel me ook een beetje dromerig en afwezig zin in niets doen.. ik denk dat ik een griepje onder de leden heb. na ruim een jaar proberen zwanger te raken geloof ik niet meer zo in kwaaltjes. ik heb namelijk gemerkt dat als je er iedere maand zo op gefocust bent je steeds meer klachten en pijntjes krijgt. hoe moeilijk het ook is ik probeer positief te zijn en minder naar mijn lichaam te luisteren want die houd me nu al 14 maanden voor de gek.. soory wilde ik even kwijt.. x beebie
@Suuus: Er is trouwens heel veel info op dit forum te vinden over zwangerschapsverschijnselen, kwaaltjes en vraagstukken. Je kunt hiervoor de zoekfunctie gebruiken en dan zoeken in www.zwangerschapspagina.nl aanvinken.
AMEN! Succes meis! En kop op! We hebben allemaal wel eens een off-day. Ik duim voor je dat je snel op roze mag!
Geschrokken van de foto's ben ik zeker niet, wat een mooi onschuldig meisje zeg, de schrik slaat me wel om t hart als ik bedenk dat het dus zo ook kan gaan. Ik kan me voorstellen dat je haar nu erg mist. Ze zal altijd bij jullie zijn. En vast blij zijn dat er een kindje bijkomt! Ik krijg er een brok van in mijn keel. Heb nu ook sterk de drang om mijn dochter boven een knuf te gaan geven...
Daar heb ik echt bewondering voor. Dat het toch kan opbrengen om positief te blijven. Natuurlijk lukt dat ook niet altijd. Zeker op dit soort dagen dat je je al niet lekker voelt. Knuffel voor jou!
Hallo allemaal, Nou ben weer terug van een heerlijk weekendje weg en zie dat er hier ongelooflijk veel gekletst is... Ga het zo proberen bij te lezen hoor. Inmiddels zijn wij op het wachtbankje terecht gekomen. Ik sta met m'n NOD op 19 november. maar denk dat het wat later moet zijn. Had namelijk afgelopen donderdag een positieve ovulatietest. Wat denken jullie? 20 of 21 november mijn NOD? Ik ga in ieder geval proberen te wachten met testen tot zaterdag 22 november (als ik dan nog niet ongesteld ben natuurlijk), wil iemand mij voor die dag op de testmarathon zetten? Ben dan wel in Parijs dus kan niet laten weten wat de uitslag van de test is... Dat kan dan op maandag weer. Allemaal veel succes deze ronde! Groetjes, Jammie