NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dank je wel Springmuis.

Net een ovu test gedaan maar was negatief.
    Dus morgen weer proberen!

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Alsjeblieft ;)

De hoeveelste ronde is dit voor jou?

3. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    hallo allemaal..

hoe gaat ie hier?
    ik begin vandaag met mn nieuwe ovu testen..spannend!
    heb stiekem ff uitgerekend dat ALS we deze ronde zwanger zouden raken wanneer ik dan uitgeteld zou zijn..
    en dat zal dan 13 juli 2009 zijn..PRECIES op onze 3e trouwdag...

4. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Passagierslijst NOD november

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx
    3: Nadine29 & BBKane & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar
    5: Lonny & debbedebs
    6: Sam28 & cjpt
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & daisy28 & jessy83 & Bonsai
    9: misslizzy
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose
    12: Frownupsidedown & MyPrecious
    13: Suzie80 & Spriet
    14: Sharon78 & Miranke
    15:
    16: Melanina & Joyce84
    17:
    18: Napje
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - BBKane
    - Alexia R

5 November
    -Lisannemiek

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious

67 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:

* Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Heb mezelf toegevoegd op de 11de.

5. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    hi meiden,

ik heb deze week vakantie ivm de herfstvakantie van mijn zoontje, en ik moet zeggen ik geniet even van de rust, mijn zoontje is gisteren en vandaag naar de veelzijdige zorg geweest en komt vanavond weer thuis. omdat het een mega druke periode voor ons is was het wel even lekker om een avondje helemaal voor ons eigen te hebben en daar hebben we ook uitgebreid gebruik van gemaakt ;). in de afgelopen maanden klusten we niet elke dag in de klusweek misschien dat het daardoor nog niet raak is geweest, ik weet niet of het echt verschil uitmaakt of je nu om de 2 dagen klust of elke dag in de klusweek wat zijn jullie meningen hier over. dat zou ik graag willen weten.
    omdat mijn cyclus nog met 2dagen in kan korten zal mijn eitje rond 23-25 okt dus ik ga vanaf maandag beginnen met de ovulatie testen want vorige maand ben ik hem ergens misgelopen.
    ik ben benieuwd of deze rond DE RONDE zal zijn.

groetjes
    daisy

6. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ik heb hetzelfde probleem. Ik werk alleen maar 's nachts. En dan alleen maar 2 of 3 nachten achter elkaar. Ben ik gewoon thuis, dan word ik 's morgens wakker van mijn kleine man. Dan kan ik niet even op mijn gemak gaan temperaturen.

Ik heb geen oplossing, maar lees wel even met je mee. 8)

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Helaas hoor ik vanaf vandaag bij de november nod. Ben net ongi geworden. Ik had een beetje hoop tot vanmorgen aan toe. Ik was drie dagen overtijd, maar helaas vanmorgen weer een negatieve test. Vanmiddag kwamen de pijntjes ineens te voorschijn en nu is het dus los gebroken.
    Kan iemand mij op 11 november zetten?

8. Het wordt nu toch wel heel druk hierzo....pfff meiden...

Maar wel al 22 zwanger in okt! wow hey doen ze goed!

Nou wij gaan hier ook een dikke vette roze maand van maken he dames?

Dikke Knuffel voor allen!

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Inderdaad ik hoop ook mee te kunnen doen. Ik duim ook voor alle meiden!

10. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hoooooi

Ik meld me ook voor de stoere motor!
    Mag ik op de 14e.

Succes allemaal

11. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo allemaal,

Na het oktober forum dacht ik: nu even niet meer op het forum en niet meer temperaturen en er dus zoals anderen wel eens gemakkelijk zeggen "niet teveel mee bezig zijn". Ik hoopte dat het dan deze masnd wel zou lukken. Ik heb het geprobeerd, maar aangezien we nu net in de MMM zijn beland en dat het allemaal extra spannend maakt kan ik het gewoon niet uit mijn hoofd zetten.
    Gisteren hebben we te horen kregen dat het zaad van mijn man niet goed is. Vandaag heb ik afspraken moeten maken met de gyneacoloog voor verder onderzoek en hebben we een afspraak gemaakt met de fertiliteitsarts. Omdat dit allemaal nieuw is, is dit ook erg spannend allemaal. Hoe doe je dat dan, er niet mee bezig zijn? Ik kan het niet hoor.
    Om een lang verhaal kort te maken: ondanks het feit dat ik besloten had niet meer op het forum te komen wil ik er toch weer graag bij omdat je er hier gewoon lekker open over kunt praten. Ik ben dus weer van de partij.
    Hopelijk wordt dit onze maand meiden.

Ik zal zo even proberen het lijstje te plaatsen, hoop dat het goed gaat.

Groetjes Toetje

12. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB

4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen
    15:
    17:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - BBKane
    - Alexia R

5 November
    -Lisannemiek

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious

70 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag

* Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.

Ik heb mezelf, Bowen en Annie1979 toegevoegd. Hoop dat het zo goed is.

13. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Haha, lieverd, fijn om gemist te worden!

Ben ziek geweest. Flink verkouden, hoofdpijn, hoesten (nog steeds....lijkt wel of ik drie pakjes wegrook op een dag en dat terwijl ik toch al 6 jaar gestopt ben...) en gewoon ontzettend moe! Best lastig als er ook nog een klein meisje van 1,5 aandacht vraagt!

Wel wat gelezen hier, alleen niet gereageerd. Gaat goed hoor, ik heb de eerste twee ovutesten erop zitten, gister heeeel licht streepje, nu een iets duidelijker maar nog steeds licht streepje, dusss....we starten vandaag maar eens met de klus!

Enne, die droom van jou, zullen we die samen uit laten komen? 3 november gaan wij op roze!

@ Brotherhood, jeetje meis, snap best dat je even heftig onder de indruk bent, het is niet niks zo'n miskraam hoor :(

@ Claire, het is wat zeg, ontslag! Inderdaad, de WMO heeft sommige dingen misschien makkelijker gemaakt voor de clienten, maar voor de mensen die ermee moeten werken heb ik nog geen grote voordelen ontdekt! Sterkte meid!

@ Iedereen op wie ik nu even niet reageer......hoop verdriet en vreugde lees ik, op naar een roze motorstoet!

Zal weer eens een poging wagen een beetje bij te blijven!

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Pas de 1e ronde :oops:

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Daisy28: Wij deden het vaak om de dag, zonder resultaat en deze maand voor het eerst elke dag, dus kan je nog niet zeggen wat nou beter is ;)
    wat ik wel kan zeggen is dat het toch erg vermoeiend is :oops: en niet altijd even leuk...tis toch echt vaak een "moetje" maarja vriendlief vind het alleen maar leuk :)

@Carla1980: Ooit moet de 1e ronde zijn toch ;) hoop voor jou dat je snel op Roze mag :D

@Jutte: Ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt?

@Toetje77: Ik wil je heeeeel veeeeel succes wensen! en het er niet mee bezig zijn, dat kan ik ook niet hoor. hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt en dat ook jij gewoon gauw(deze maand dus) op roze kan!

@Annie1979 & Bowen: Welkom bij november! en dat jullie ook snel op roze kunnen!

@linnie123: Zou wel erg gaaf zijn he! precies die dag! hoop het voor je ;)

@De rest die ik mssn vergeten ben: Laten we maar duimen op heeeeeel veel Roze deze maand! :D [-o<

Liefs Springmuis

16. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Get wat vervelend dat je niet lekker bent. Vorige week heb ik ook flink liggen hoesten. Vooral 's nachts dus ik kan me goed indenken hoe je je voelt. Oké, niet wat betreft je kleine meid van anderhalf maar ik heb wel bsokinderen in de leeftijd van vier tot ongeveer tien jaar.

Bij mij zie ik nog helemaal niks. Ja, één streepje maar nog niks geen tweede. Ben benieuwd of ik morgen al iets meer zie.

Wauw, dat zou nog eens een echte mooie droom zijn, een roze droom welteverstaan.

Nu mis ik alleen Nadine nog. Ik ben benieuwd of zij ook al lichte roze streepjes heeft op haar ovulatietest. Duim voor je meid!

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Ja hoor daar ben ik dan.
    Na een vreselijk spannende 2 weken heb ik afscheid genomen van het roze vliegtuig en ben ik terug op aarde om op de motor te springen op zoek naar het ei en het ultieme sinterklaaskado.

Kan iemand mij op de lijst zetten voor mijn nod op 22 november?

18. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    goede morgen dames

Gisteravond is mijn zoontje ziek geworden, lichte verhoging ,verkouden, diaree en flink hoesten :(
    Vandaag zou de laatste dag voor de vakantie op school zijn. En hij maakte zich al zorgen dat ie niet over zou gaan naar de volgende klas, als hij 1 dag niet op school is geweest. :) Maar ik had hem al verteld dat ie zich daar geen zorgen over hoeft te maken. Nu ligt die knul lekker op de bank, naar de tv te kijken met een schaaltje met stukjes peer een koppie thee erbij. Hij heeft tijd zat om even goed uit te zieken.

Verder had ik gister een ovutestje gedaan, en ik zag een heeeeeel licht roze streepje. :D Vandaag weer een testje, en kijken of ie al donkerder word.

Meiden succes allemaal! We gaan allemaal voor roze deze maand!

ik ga naar mijn jongen en hem eens lekker vertroetellen.

knuffss
    lonny

19. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16

10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen
    15:
    17:
    19:
    20:
    21:
    22: djaar77
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - BBKane
    - Alexia R

5 November
    -Lisannemiek

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious

71 passagiers voor de roze motor!

20. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    djaar77, je staat erbij en veel succes deze maand.

Lonny, wat sneu zeg dat je zoontje nog net voor de vakantie ziek is geworden. Gelukkig heeft hij nu wel een extra dagje om bij te komen en dat is nog altijd beter dan je hele vakantie ziek zijn. Veel plezier deze week in de herfstvakantie en beterschap voor je zoontje.

Deel Deze Pagina