Zo heb niet veel op de site gekeken van het weekend. Maar ik zie dat er al weer wat zwangere bij zijn, gefeliciteerd! Ik moet nog afwachten of er al iets is, vind het wel spannend, probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar ja, dat lukt niet zo goed. Elke keer denk ik al iets te voelen. Echt erg ! Aan alle wachtende dames ook succes! Groetjes!
@ Loel, tja, dat je Lotte meer mist lijkt mij nu helemaal niet gek! Er komt weer een spannende tijd voor je aan, zeker als je straks rond die 28 weken komt.... Ik heb het bij een vriendin meegemaakt en tja, ik kan me echt geen enkele voorstelling van dit verlies maken, slaat me echt om de keel als ik dan naar mijn meisje kijk en bedenk dat ik haar zou moeten missen...dus nee, wat dat betreft alle begrip van mijn kant. En schrikken van de foto's, jeetje, meid, Lotte is zo mooi! Van zo'n prachtig meisje kan je niet schrikken, alleen maar heel verdrietig worden... zo, dat wilde ik even kwijt *met een brok in mijn keel*
Hier net een test gedaan en negatief, zag wel wat maar is denk ik het indroogstreepje. Ik baal natuurlijk wel, ik wacht nog even af, de ongi is er ook nog steeds niet
ik heb net een vette paling zitten eten ook niet echt slim als je een beetje ziekjes bent. had er in eens zin in hahaha ik denk dat ie wel goed voor mijn stoelgang zal werken hihihi
Hey dames! Ten eerste: alle zwageren gefeliciteerd! Ten 2e: alle wachtenden succes! Ten 3e: Lotte is een mooie meid en probeer te genieten van je volgende wonder.... Ten 4e: Heeft er iemand nog een beetje geduld over? See ya! x-je
@Dommeltje gefeliciteerd, jaaa nummer drie alweer vandaag. @Bonsai, kun je geen foto maken zodat wij mee kunnen staren? Het wil nog niks zeggen, zolang je niet ongi bent is er hoop toch!
weet je wel zeker dat het een indrooglijntje was ik he namelijk nog nooit een indrooglijntje gezien op een test..
Hoi, Weer meer roze erbij, supergefeliciteerd voor alle zwangeren! Ik mag op groen. Gisteren negatieve test (en al eerder van de week ook ). Heb mezelf echt helemaal gek lopen maken deze week. Voelde van alles en dacht dat het deze keer écht anders was. Nu (op NOD) nog geen duivels gesignaleerd, maar de zogenaamde zwangerschapssymptomen zijn eigenlijk ook weg. Ik weet het niet meer hoor, ik vind het zo arelaxed dat wachten! Succes allemaal. Liefs Isla
Ik zal zo even een foto laten zien.. en ja cola voor de stoelgang.. Ik heb het ook maar gehoord via via maar wil weleens werken
Paling lekkerrrr en idd goed voor de stoelgang! Cola hier niet gelukkig, ben verslaafd aan mijn cola light! het zou wat zijn... Hier werkt menthos drop goed voor mijn stoelgang hihi. kom maar op met de foto...
Ik doe het even hier krijg ze niet in mijn album :s http://i197.photobucket.com/albums/aa12 ... 1226320837