Het lijkt wel alsof ik een wit streepje zie Bonsai. Maar of dat een indroogstreep is of iets anders? :
ik zie idd als ik goed kijk een wit lijntje maar of dat een indrooglijntje is weet ik ook niet..ik hoop het niet voor je
Ja dat witte streepje zag ik dus ook gelijk .. En rare is het staat ook precies in het midden.. Ik hoop idd dat het lijntje wat anders betekend, maar waarom dan wit
Hmm als ik vanaf een bepaald punt kijk, lijkt er wel een lijn te zijn. Maar of deze positief is? Misschien overmorgen er nog een tegenaan gooien, hij zal dan donkerder moet zijn. Weet dat t niet mag, maar als je de cassette eraf haalt is t dan duidelijker?
Zou ik echt niet doen, alleen al om evt teluerstelling te voorkomen. 8 dagen voor nod is echt te vroeg. Ik weet t het is moeilijk, maar hou je nog even in...
Ik heb er net 2 gekocht.. dus idd even over paar dagen nog proberen als de uitblijft. Ik had het plastic ´stickertje´ eral afgehaald, maar zal nu ff de cassette helemaal er af halen.. en opnieuw foto maken Tnx for de reacties!
Dommeltje gefeliciteerd je bent nummer 3 vandaag super. bonsai ik zie ook een heel licht wit streepje maar durf hier niks van te zeggen hopelijk test je over 2 dagen goed posi
Irritant he, dat wachten. Ik moet me ook inhouden om niet te teste, maar ik zit ook pas 9 dagen na mijn ovulatie en begin het goed beu te worden dat wachten. Nou succes maar weer en hopelijk wordt al dat wachten beloond
Ik hoop het ook knippy Dit zijn de andere twee met de case eraf gemaakt. Ik hoop niet dat ik kippig word maar ik zie hem nog steeds http://i197.photobucket.com/albums/aa12 ... /006-1.jpg
Erg he...Ik heb geen testen in huis dat werkt ook goed. Als je de drang hebt om te testen gewoon hier komen en het van je af klagen.
Als ik het scherm van laptop naar achter duw, lijkt er wel wat te staan, dus nee ik vind je niet kippig. Kun je de foto ook in negatief krijgen, wil ook nog weleens helpen (geen idee hoe dat moet trouwens... ) Oehh spannend...
Hmm ik was al aan het kijken op mijn camera of dat ging in negatief, maar kon geen knopje vinden.. normaal heb ik psp o.i.d op mijn pc staan maar heb een nieuwe pc dus nog geen programma's daarvoor.. misschien iemand die het heeft? Zal eens kijken of je het wellicht online kunt doen..
Ik zie het lijntje alleen wanneer ik het scherm naar achter duw, dus wanneer het meeste licht eraf is.