NOD NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje 17: Nicole84 Klasien1978 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Twinkle 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - Sanneke - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag -Sanneke78 12 November - hanneke78 - Loel 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 19 november - Brenda1122 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje - Jammie 24 November - burningkarma 29 November - Pupke1979 200 passagiers voor de roze motor! 22 Zwanger, 45 Ongesteld, 13 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag 1 miskraam Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! ***************************** Sorry Daan je had gelijk, had de verkeerde gepakt hihi als goed is moet ie nu wel goed zijn ps je was zelf ook wat vergeten in de testmarathon
wij hebben ons ook op gegeven bij timing om zw pieten te spelen. 2 jaar geleden hebben we bij de brandweer zw piet gespeeld... het is echt super... maar hoor graag of hier mensen zijn die dat willen...
Halllo dames! Alle zwangeren van harte gefeliciteerd ! Hier is er het afgelopen weekend flink geklust..en we zijn nog niet klaar! .....lol.... Maar heb ook een ontzettende zware buik, aangezien ik last heb van ene spastiche darm.grrrr liefs sweety24
Klopt Bonsai, ik was Hanneke vergeten rood te maken bij de testmarathon hihi Nu klopt alleen het aantal mensen dat ongesteld is geworden nog niet, dat is 46. But who's counting
dank bonsai en Daan 78. Tja we gaan maar weer door! begin t nu wel zat te worden. 28e naar de gyn en misschien aan de etos zwanger worden pillen, maar daar ben ik nog niet uit. groetjes Hanneke
NOD NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje 17: Nicole84 Klasien1978 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Twinkle 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - Sanneke - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag -Sanneke78 12 November - hanneke78 - Loel 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 19 november - Brenda1122 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje - Jammie 24 November - burningkarma 29 November - Pupke1979 200 passagiers voor de roze motor! 22 Zwanger, 46 Ongesteld, 13 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag 1 miskraam Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! *****************************
Argh! Arme jij! Ben daar ook heel lang mee aan het klooien geweest, de laatste tijd gelukkig wat minder. Nog afgezien van pijn en ongemak, vind ik die geluiden af en toe ZOOOOO genant lijk soms wel op een kleine aardbeving haha. Activia helpt bij mij heel goed als het weer eens op speelt.
ik heb weleens van een spastiche darm en een spastische blaas gehoord... ik weet ook wel wat een spastische blaas is (heeft mijn kat) maar wat voel/gebeurd er dan bij een spastische darm...? haha een rare vraag...maar ik hoop voor je dat het toch raak is...ook voor mezelf en alle andere natuurlijk...
Lijkt me lastig zo'n spastische darm. Zeker zoals Pupke het beschrijft.. Succes nog met het seksen en veel plezier uiteraard.
Het verhaal over mijn spastisch darmpje (weer eens wat anders als afscheiding ): Symptomen: Rommelende darmen, lucht die van boven naar onder gaat en weer terug zonder eruit te komen (hoorbaar voor nabije collega's, errug genant en hinderlijk, ben zo net een balon voor mijn gevoel) Winderigheid, als die lucht er eindelijk uitkomt (en dat houd wel eens 2 dagen aan) Ontlastig is of keihard en heeeel pijnlijk, of errug dun (sorry, minder smakelijk) Slijm en/of bloed bij de ontlasting (dit gaat bij mij gepaard met veel pijn) Aandrang, maar als je naar de wc gaat komt er niets Acute aandrang, rennen naar de pot anders zit het in je broek Oorzaak: Onbekend Er is al veel onderzoek naar gedaan, maar nog steeds geen duidelijke oorzaak gevonden en dus ook geen remedie. Ik heb er wel medicijnen voor gehad, maar daar kreeg ik maagpijn van. Vervolgens kreeg ik nog meer medicijnen tegen de maagpijn . Toen ben ik maar gestopt met die medicijnen. Gezond en gevarieerd eten, veel vezels, groet, fruit en bruin brood is de beste medicijn. En als het te erg wordt hebben we altijd nog Activia. Het speelt vooral op in tijden van stress, overmatig alcoholgebruik en ongezonde voeding met veel vet. Dokter Pupke in de bocht haha.
Nou bij mij houdt dat in dat ik echt continu een opgeblazen gevoel heb! en m´n buik bijna uitelkaar ploft! whahah.. zodra ik dan wat gegeten heb wordt het alleen maar erger! Maarja we gaan gewoon door ..... Groetjes sweety24
@ Pioen: Ik ben er ook zeker benieuwd naar wanneer ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige heb. Ik word vanavond door haar terug gebeld. Lekker toch om jezelf zwanger te voelen ook ik voel me zwanger nu helemaal. Voor alle meiden die nog hcg nodig hebben ff vangen: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg @ hanneke: jammer dat je ongesteld ben maar op naar de volgende ronde @ Daantje: ik vind het wel heel leuk dat we gelijk lopen zal mij benieuwen allemaal. Ik vind dat wel leuk juist. alle meiden bedankt voor jullie lieve reacties. ben er echt superblij mee.[/quote]
Kletstantes ,kan het amper bijhouden Goh ik ken het hoor ik ben ten huwelijk gevraagd toen ik 5 maanden zwanger was van onze zoon ,anders had het ook stukken langer geduurd want hij vind dat eens er kindjes komen je altijd getrouwd moet zijn (zijn principe). Heb dan voor men verjaardag de verlovingsring mogen kiezen en de trouwring erna samen. We zijn getrouwd 28/08/04 en op 12/11/04 kwam onze zoon ter wereld. Vooralleer dit alles was heb ik hem misschien wel 100000000000x zelf ten huwelijk gevraagd en zitten zagen en zeuren erg ik weet het haha. Op andere gelegenheden heb ik nog nooit iets gehad ,hij heeft me ooit 1 keer erg verrast met de aankoop van onze wagen dat hij er al was en met een smoes dat de andere voor onderhoud lamp binnenmoest en daar stond de nieuwe auto dan terwijl we nog 1 maand moesten wachten erop. Bonsai, spijtig van die negatieve test! Jutte jij voeld totaal niets? Bloempjuh ,beterschap en echt jammer! Bij mij was op 2 september geen hcg (terwijl op bloedtestpapieren <2 hcg stond) en 4 september teste ik al licht positief en 6 september beter.Alles kan ik zou over een week nogeens bloed laten prikken! Esther1983 welkom Maartj24 en daffie ,dikke knuffel! Daffie ROZER dan roos kan bijna niet meer è! Pupke ,ik ken er alles van ik heb prikkelbaardarmsyndroom en als ik iets eet zit ik al direct op de pot alvorens men bord leeg is Enneuh dames nog altijd geen dik positieve test dus ik verlekker me niet ,ben er eg kribbig onder en men man moet het bekopen (is nu wel werken). Heb men zoon zijn kamer herverfd en zijn stapel bed is opgezet ,wat zal die morgen blij zijn! Groetjes van iemand die wat hcg-roze wil hebben
haha nadinneke, jij hebt je man gewoon gedwongen om met je te trouwen hihi. Nee, ik snap waarom jullie daarvoor gekozen hebben hoor. Was ook onze reden om te trouwen. Je hebt in ieder geval je frustraties op de kamer van je zoontje kunnen botvieren. Moet ik nu denken aan agressieve kleuren en patronen of heb je wel gewoon voor een 'neutrale' kleur gekozen? Hier juist andersom met de darmen. Ze zijn ernstig lui die van mij. En vangt ook wat Hcg van Daffie ---> thanx