NOD NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje 17: Nicole84 Klasien1978 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 20: Moor & Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Twinkle 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - Sanneke - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag -Sanneke78 12 November - hanneke78 - Loel 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 19 november - Brenda1122 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje - Jammie 24 November - burningkarma 29 November - Pupke1979 - wendyvanliemde 201 passagiers voor de roze motor! 23 Zwanger, 46 Ongesteld, 13 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag 1 miskraam Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Love Child op rood gezet want dat had ze tien berichten terug aangegeven, Bonsai op groen gezet en Esther1983 toegevoegd want die stond er niet tussen. Dus de lijst is weer compleet.
Het was een twijfel geval.. gezien mijn reactie, en die van de andere meiden.. die ik hou hem liever ff op twijfel Thnx
Ik was van dit berichtje uitgegaan. Vandaar dat ik je op groen had gezet. Ik werk met de tip van Jutte; gebruik twee schermen. Op de één lees je en op de ander typ je. Dus ik had de lijst al staan en daar verander ik gelijk in als ik een reactie zie zoals ongesteld, negatieve test of positieve test, etc. Maar goed, nu sta je op blauw en hopelijk kun je snel op roze.
Dommeltje gefeliciteerd! Mijn vriend en ik kennen elkaar nu 3,5 jaar en hebben in mei ons eerste kindje gekregen wat helaas niet goed is gegaan, er staan een paar foto's in mijn album van ons prachtige kereltje. We hopen dat ik gauw weer zwanger raak maar dat zal wel een hele spannende zwangerschap gaan worden maar ik denk dat ik er ook van zal genieten, het is en blijft een wonder om zwanger te zijn!
Hallo allemaal, Nou ik heb zoveel symptomen deze maand dat ik bijna niet meer erom heen kan, zelfs mijn vriend zegt het. Herken heel veel van mijn vorige zwangerschap die in een MA is geëindigd. *pijnlijke borsten (zelfs met bh aan en tijdens het trap lopen enzo) zijn 2 grote blauwe plekken) *hoofdpijn, had ik vorige keer ook steeds voor en ook na mijn nod heel veel *heel snel emotioneel (en zelfs miijn vriend maakte een opmerking erover) *ook wat betreft mijn opvliegendheid *paar keer flinke steken onderin mijn buik de afgelopen dagen. Ga donderdag testen ben erg benieuwd maar mijn gevoel zegt eigenlijk wel genoeg...
Ik heb een nieuwe foto in mijn album gezet.. Ben benieuwd naar nieuwe meningen.. Ik ga muziek maken Fijne avond
Haha, daar ben ik weer... iets gemist? @Dommeltje, gefeliciteerd hoor! November is me een vruchtbaar maandje aan het worden. Laten we hopen voor de rest van ons ook dan! @Suuus: ik vroeg me af wanneer jij en je vriend besloten hebben samen voor een kindje te gaan... jullie zijn nog zo jong allebei.
Oh spirit wat een mooi mannetje! Wat een vreselijk verlies... (((knuf))) voor jou, dit raakt me echt enorm.
@Daffie, nogmaals gefeliciteerd. Heerlijk van genieten meid. @Hanneke, bale zeg. Ik zie dat jullie net zolang bezig zijn als wij. Fijn dat je bij de gyn terecht kunt, hopelijk is het dan snel raak voor jullie, liefst volgende maand al he Wij hebben volgende week ook onze eerste afspraak bij de fertiliteitsarts, ben benieuwd. Wat een mooie foto's van Nick. Ik kan me voorstellen dat als je weer zwanger raakt dat dat een hele spannende zwangerschap zal zijn. Wat jullie hebben meegemaakt moet afschuwelijk zijn. Dan moet ik toch even slikken als ik daaraan denk hoor. Ik hoop dat je gauw een positieve test in handen hebt en dat het dan goed blijft gaan.
Ik zie dus wel wat...of ik wil graag wat zien voor haar. Misschien een digitale gebruiken over een paar dagen...