Als ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed kijk en mijn laptop schuin hou, denk ik toch heel vaag en onduidelijk iets te zien. Maar ik denk niet dat dat de bedoeling kan zijn van je test. Inderdaad over een dag of 2 weer een test doen is mijn devies.
Jij weet precies wat ik nodig hebt. En flinke stoot caffeine. Heelijk en bedankt. Ik pas voor de pepernoten (principe kwestie )
tja, ik wil geen spelbreker zijn want ik zit toch echt naar hetzelfde streepje te kijken... maar ik zie geen streepje zoals bijvoorbeeld die eerste testen van Daffie. Die waren wel heel licht, maar zichtbaar en herkenbaar als streep. Dit, voor zover het er is, lijkt me een indrooglijntje.
Tis idd geen roze streep en het zal mssn ook wel een indroogstreepje zijn ik weet niet wat voor test het is... ze moet over paar dagen maar es weer proberen
pff echt niet leuk meer... ben verkouden...krijg de griep... wel kunnen klussen in me vruchtbare periode... alle nieuwe zwangere gefeliciteerd... -xxx- naliey
Eerst: Spirit, wat een prachtig mannetje! En wat ben je lang zwanger geweest, heb even je verhaal gelezen, hoe onwerkelijk zeg! Die lieve Nick was gewoon helemaal af.... Spannend nu allemaal!
lekker! Koffie gaat er nog wel in hoor de pepernoten mogen van mij nog even de kast in... ben er niet zo'n fan van! heb hier wel kletskoppen als iemand daar trek in heeft?
*doet een grabbel in de choconootjes, maar laat de koffie even staan (zzzoooo misselijk) en zakt nog eens een stukkie verder onderuit* whahhahha, net of ik het wiel heb uitgevonden
mag ik een groene thee en een paar pepernoten? Ik hou echt niet van koffie! Goedenavond allemaal overigens, Ik ben Klasien en mijn NOD is hopelijk op 17 november! (hij staat nog op 18 op de lijst, maar kwam te laat achter mijn typefoutje en kon het niet meer veranderen. Heb ff geen tijd om dat hele ding weer te kopieren en na te lopen.) Kan iemand deze nieuwkomer trouwens vertellen wat die Testmarathon inhoudt?
Hé bah! Hier, neem een pepernoot meid! Vieze griep, mijn lief heeft 'm ook. Maar klussen zullen we hehe al moet ik alles alleen doen
Ja vind het ook heel spannend, Hou jullie op de hoogte, eigenlijk wil ik al eerder testen maar heb vorige keer vrij laat positief getest dus denk dat voor nod testen geen zin heeft...
Een testmarathon houdt in dat je met een aantal meiden afspreekt op een bepaalde dag te testen en niet eerder. Voor jou zou dat bijv. 17 of 18 november kunnen zijn. Enne welkom.
Ik zou het wel willen doen, maar ben bang dat het fout gaat en dan gaat Kwiepark me slaan, heel hard...........
Maar natuurlijk, geen probleem hoor. Ben van alle markten thuis! *schenkt voor Klasien een groene thee in* Welkom in ons midden! Moor, lekker snoepen ben nog net niet misselijk van de choconoten, dus die koek kan er ook nog bij haha