Hoi Klasien, welkom! Je bent een end uit de richting vanuit Oslo ons kunnen vinden wat een internationaal maandje zo! Meiden, volgens mij is mijn cyclus toch nog niet geheel wat het moet zijn... vandaag een ovutest gedaan (geen idee waarom, ik moest gewoon iets testen denk ik) en die was knetter positief... Ik maar denken dat ik eitje gemist had deze maand! Is ie gewoon nog niet geweest... raar hoor.
* deelt kletskoppen uit! Iemand nog wat anders, hebben heeeeeeel veeeeeel mini candybars in allerlei smaken... beetje teveel denk ik voor sint maarten!
oja ik moet morgen niet vergeten om snoep te kopen Had zo straks al de schrik van mijn leven, de deurbel ging en ik zo tegen mijn vriend "wat voor datum is het vandaag " gelukkig de 10e
dommel gefeliciteerd! Spirit welkom en idd knap ventje op de foto's en hopelijk worden je vermoedens bevestigd! Hier eindelijk stil ,heb men dochter na een ellelange zeur uurtjes erin gekregen ,echt moeilijk als je jezelf niet 100% voeld ,iets in je oog hebt zitten wat er maar niet uit wil komen (nu wel dus maar zit met half dicht oog te kijken). CB geeft dikke vette - aan ,begin zelfs nu te denken dat ik misschien gewoon een eisprong heb gehad dit weekend en dan is het noppes nada want men man doet vreemd de laatste dagen tussen de lakens Eerst klagen toen ik aan de pil was dat men libido nihil was en nu zonder anticonceptie is het to much to handle voor hem Venus en Mars my a**
Oh ik ben gewoon een Friezin die ergens anders is gaan wonen, hoor! Ik kende deze site omdat een vriendin van mij hier ook online is, zij zit in de januari moeders lijst! Hmmm heerlijk kopje thee trouwens! Gezellig zo!
Ik hoop dat het je eisprong is. Zou best logisch zijn na je MK dat je cyclus van slag is. Nou je weet in ieder geval wat je moet gaan doen he
Ik ga zeker van mijn zwangerschap genieten. Ik straal gewoon helemaal om eerlijk te zijn. Geef mij maar groene thee, maar helaas voor mij geen pepernoten.. balen mag ze niet hebben vanwege het hoge suikergehalte . Maar ja er zijn nog wel genoeg dingen die ik wel mag hebben gelukkig. Ben vanavond even op de school van mijn dochter keuvels wezen kijken en het was erg gezellig. Ik heb het de juffen van mijn dochter wel verteld en die vonden het geweldig. Kan het nog niet echt van de daken schreeuwen en dat komt omdat er familie rond loopt van mijn ex en vind het pas vroeg genoeg als ze het zien. Die hoeven het nu echt nog niet te weten.
Gooien we er voor jou een handje suikervrije pepernoten tegenaan! Die heeft Bolletje inmiddels vast wel uitgevonden....! K.
Lees trouwens net deze vraag (ben ff op zoek naar de lijst voor klazien) Wanneer en hoe hebben jullie besloten proberen zwanger te worden? @Klazien, ga em voor je veranderen hoor!
Ohh das ook lekker zeg en bij lange na niet zo slecht als cafeïne... maar ik moest hier eigenlijk nog wat werk verrichten en daar komt weer niets van. Liever theeleuten, wel zo gezellig!
dag 20. hoezo? @nadinneke mannen zijn veel lastigere wezens dan vrouwen... geloof mij! gaaf hoor! ik zou alleen mijn moeder zo vreselijk missen denk ik! Voor de rest vind ik het allemaal best met welk land ik woon! jep, na de crabbetjes op discovery, gaan wij naar boven nu vent nog even opwarmen Misschien toch alvast vertellen van de concertkaartjes? wat fijn om te lezen dat je lekker kan genieten! Heerlijk maar ook ik ben benieuwd naar keuvels!
Morgen alle hends aan dek in't Kruidvat te MAastricht en owee als er geen zwangerschapscassettes meer zijn
Ik zal jullie uit de droom helpen.. keuvels= lampionnen.. daar lopen ze mee met sint maarten langs de deuren en zingen een liedje en halen de kinderen snoep op. Vanavond was de tentoonstelling op school.. was erg leuk verlicht juist. Ik hoop dat jullie het snappen.
Als dit een algeme vraag is... nou, hou je vast. Ik heb tegen hubbie gezegd dat ie op zijn kop kon gaan staan met nog een tijdje wachten. Hij kon of zijn l*l in zijn broek houden tot ie zelf zo ver was, en anders zouden we wel zien wat er van komt. Blijkbaar was dat de druppel... nu vindt hij het net zo spannend en wil het ongeveer net zo graag als ik. Ik wilde al effies, dat moge duidelijk zijn. Oja, op de eerdere vraag. Vent en ik zijn bijna 1 jaar getrouwd, en zijn nu 7 jaar bij elkaar. We hebben de seven year itch omgebogen zeg maar!
Leuk, ff over de grens om kruidvattesten te kopen. Zo kom je nog eens ergens. Maar ja, je moet toch wat. Oh en klazien, het is dus al aangepast, of ben ik nou zo mutserig bezig?