NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    nee dan had ik het blijkbaar toch goed gedaan... ik weet het ook niet meer... zullen de hormonen wel zijn ;)

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

dat is thee met venkelzaad, anijszaad, groene rooibos en kaneel. schijnt geweldig te zijn voor kleine kindjes, bevordert de spijsvertering en stimuleert de borstvoeding.
    ik heb vorig jaar bij een vriendinnetje een kopje op en vond het errug lekker. dus op de jonge gezinnenbeurs 3 dozen meegenomen. 1 doos aan een zwanger vriendinnetje gegeven en de rest voor ikke !
    lekker hoor!

3. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Wat klinken al jullie theetjes toch lekker. En dan die pepernoten. MMjammie.... met chocola nog wel. Dat mis ik toch wel. Chocoladeletters vind ik ook zo lekker. Kabouterthee?! Nog nooit van gehoord. Dat wil ik wel proeven hoor! En dan wel met een handje chocolade pepernoten. Of.... is alles al op? :(

Ik wilde al een poos nog een kindje, maar manlief was daar nog niet klaar voor. Maar afgelopen augustus op een zondag kreeg ik groenlicht. We zaten toen zo gezellig te spelen met onze kleine man. En toen zei die........ laten we het toch maar nog eens gaan proberen. Ik word er nog warm van. :D

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh ik dacht misschien thee met melk. Dat moest ik vroeger altijd bij een vriendinnetje drinken. En ik lust al geen thee en helemaal niet met melk. Bah

Hey Pupke, weer wat geleerd meid!

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ohh wat ben ik dom!
    Ik heb het de hele avond al koud,en ineens zegt mijn hubbie :" wist jij dat de roosters open waren?"
    Uhm :oops: haha

6. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Klinkt wel errug lekker.... heb zelf toen tijdens de borstvoeding wel borstvoedingsthee gedronken dat ken ik dus wel maar hier had ik nog niet eerder van gehoord

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hahaha die puzzcat heb je de ijspegels aan je neus hangen :) ;)

8. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    hmmm zoals het nu voelt, is het bij ons gelijk raak... alweer... zo ben ik 7 en een half jaar geleden ook aan de eerste gekomen! ;)

Vindt het soms wel raar hoor, om zo van iedereen te lezen hoeveel moeite ze ervoor moeten doen... Ik voel me niet schuldig of zo, maar wel gezegend als ik me bedenkt dat dit dan wel weer vanzelf gaat.
    Verder heb ik 'gelukkig' zo mijn eigen dingen, dus gladjes door het leven zeilen doet niemand.

Doe mij nog maar een kopje thee, trouwens... heb je ook zoethout thee? Of mag dat nu ineens niet meer? Moet ik toch nog een verslaving gaan afbouwen :)

9. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik had wat anders aan mijn neus hangen ;) :confused: :oops:

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

is verkrijgbaar bij de tuinen. geloof ik. schijnt ook goed te zijn bij krampjes van de kleintjes. ik hoop dat het helpt voor mijn krampjes!

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wow op Canvas wordt topgear uitgezonden, dat is pas een mooi roze vervoermiddel

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Volgens mij wil ik niet weten wat haha :)

13. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    oh ja vergeet helemaal te vertellen dat de verloskundige mij vanavond had terug gebeld. Ik heb op zaterdag 6 december een afspraak voor mijn eerste echo om 13:20.. ja ja op zaterdag. 9 december heb ik de eerste afspraak met de verloskundige. Ik vind het heel erg spannend.

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

fijn met dit weer! zat je niet van de bank af te waaien? hier is het bar met het weer!

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

spannend! klinkt dat ver weg zeg. Dat is het niet maar toch... december! Poeh...
    gaaf zeg!

16. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Hier ook was net helemaal doorweekt van het kleine stukje fietsen van de school van mijn dochter naar huis en waaide zowat van de weg pfffff. Ik rij namelijk op een speciale ouder-kindtandem voor mijn dochter en in het donker heb ik nog wel eens moeite met mijn balans te vinden maar ja alles went.

17. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Yoghurt?

18. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik vind het echt reuzespannend.. het is nog maar 3 1/2 week weg maar ja ik hou me rustig

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hoe kom je er op?
    :)

20. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen