@ moor, hoopte voor je dat je misschien wel zwanger was, aangezien je blij verrast was door die positieve test...Omdat sommige ook positief op een zwangerschap testen met een ovutest. Maar zie nu je onderschrift pas, sorry!
Als het groen is moet je 'm echt eens naar een dokter sturen, dat kan de bedoeling niet zijn! Sorry voor mijn schunnige meligheid. Ik ga ff de was doen, misschien knap er ik van op.
euhmmm... had cleo eigenlijk kinderen? Loop je straks misschien wel met een dikke buik in je cleo jurk! hoe moet dat dan? heel dik nog niet, maar toch...
Ik heb er zo weinig verstand van. Ik zie dat je een behoorlijke tempsteiging hebt gehad 1 dag. Dat laat ik aan de experts over
ja, dat hoop ik ook maar, dan zal ik echt nu nog niet positief testen! we klussen vanavond wel weer... vinden we helemaal niet erg!
Kermit aan je neus? Dag was! Hahahaha Kermit de kikker = kermit de klodder kermit de klodder @ de neus van Puzz *komt niet meer bij*
pff, pff en nog eens pff... ziek ziek ziek en morgen ook nog eens naar de dierenarts met blacky...ze gaan foto's van zijn blaas maken... jullie hebben een dolle boel hier...ik lach me rot... maar zelf ben ik nu ff niet te genieten...