@Nadinneke: Goh...wat heb jij veel meegemaakt zeg. Hoop dat je snel een test met 2 streepjes krijgt. @ Puzzcat: verdorie, heb ik de spannende quiz gemist Zijn er nog choco pepernoten? Kom net van de sportschool, heb wel trek !
Ja door het vullen van de blaas met lucht dan kunnen ze betere foto's maken Of ze vullen zijn blaas met contrast vloeistof En omdat het een irritante onderzoek is gaan ze het doen onder narcose
oke dus ik hoef me daarover geen zorgen te maken... mijn dieren zijn echt mijn kindjes... aangezien we zelf "nog" geen kinderen hebben... en ik maak me dan echt druk als ze iets hebben. mijn ratje had een tijd terug een tumor...en iedereen zei dat t niks ergs was...ik ging er toch mee weg (gelukkig optijd) en bleek t een tumor te zijn...(helaas is ze overleden na alles wat ze heeft gehad)
Volgens mij wel, want er zijn weer veel mensen die 1 of meerdere dagen over tijd zijn. Ik nog lang niet [-X
hihi Ik wou dat dat zo is,denk het niet ben erachter dat ik een gezwelletje heb in mijn bm en mijn hubbie zijn zaad wil niet naar boven zwemmen Blijft lekker zitten waar die zit hihi Lui op de bank Lui in mijn bm Whahah
meiden ik ga ff visjes vangen (heb weer jonkies) en daarna lekker warm onder de wol uitzieken... doeidoei... mss tot morgen..
Oei, als je me goed zou kennen dan zou ik een woord zeggen dat begint met t en eindigt op t. Maar ik bedoel het wel goed hoor! Haha.