Het was hier best gezellig Bonsai, dat heb je misschien wel gelezen. Zit hier te zoeken naar nog van die naieve zaken, naja zoeken, ik zoek de beste
Meiden, ik vond het een heerlijk hilarische avond! Echter, aan alle goede dingen komt een einde en ik moet zo mijn warme mandje in. Anders verslaap ik me weer en wordt mijn baassie boos. Fijne avond nog samen en tot morgen. xoxo
Wat ben je aan het maken 8) Wij doen er helaas niet meer aan iedereen te druk Ik ben het nu aan het doorspitten.. maar wat hebben jullie wat afgekletst zeg
Volgens mij is Loel officieel nr. 24, dus we zoeken nr. 25. Ik denk dat er op dit tijdstip nog weinig mensen zijn die zich aan een testje gaan wagen. Of jij moet je vervelen
Bonsai ik ben een boom aan het maken (een herfst boom zonder bladeren0 en dan de bladeren er los bij op de grond en heb een uil gekocht die er bij komt Dit komt omdat ik heb mijn moeder en die heeft ongever 2 mnd geleden een uil in haar werkkast op visite gekregen en die zat haar recht aan te kijken op de plank hahaha ze schrok der eigen rot en uiteindelijk heeft een valkenier het beestje weggehaald en dus nu een aandenken aan haar avontuur met de uil
Hallo Meiden ik mag op roze, twee dagen voor nod, twee positieve testen in handen. We zijn super blij, maar toch ook nog erg voorzichtig. Morgen even de vk bellen, wanneer we langs kunnen komen. Nu ga ik lekker slapen.
Heey Knippy, ik was vorige week bij het tuincentrum en Uilen zijn ook echt het item van deze feest/kerstperiode.