Duim je met me mee dan? We hebben nog 7 maanden te gaan om toch nog samen inkopen te doen. Ben echt super blij voor jullie! Het gaat helemaal goed komen. x
Wat een superleuk idee Wat gaaf dat je dr zo op komt, maar zon uil als verassing vergeet je natuurlijk niet snel.. Ben wel benieuwd naar de reactie straks van je mam's haha moet je wel vertellen he @ fedi van harte gefelicteerd met je zwangerschap geniet ervan!
Grrr, waarom lees ik toch altijd die spinnentopics in de lounge. Heb net een hartverzakking gehad zowat.......bah
Hihi brr begin ook al te gillen als ik wat zie wat erop lijkt.. vooral in deze tijd, komen die rotbeesies te voorschijn van alle kanten :O
Maar wel leuk gemeen, Annie Maarre, lees dit topic maar eens (de foto is niet groot en staat op pagina 2) http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=120010
Bah! Wij hebben in Thailand ook wel grote gezien, maar dit vind ik toch eng dat ze mee komen uit een ander land. Fedi is mijn vriendin en schoonzus. Ik ben echt zo blij voor ze. Nu wij nog!
Mijn paps kan ik niet meer bellen helaas, ook nooit gedaan hoor, maar mijn man is meestal wel dapper genoeg, mits het aankomende slachtoffer niet te groot is.
Idd vieze enge beestjes verwijderen zijn mannenklusjes ga ik toch liever strijken als zon ding te ljif gaan
Ik wil niks in mijn buurt hebben dat meer dan 4 poten heeft. Bah. Maar ja, dat heb je niet altijd in de gaten he.
Ik ga lekker dromen in mijn mandje. Ik hoop dat ik een geweldige droom krijg die snel uit gaat komen. Deze ronde denk ik niet. Snik, snik!