Blijkbaar wel, want ik zit te f5-en en had niet in de gaten dat er een pagina bij was gekomen. Zit nog te twijfelen of ik single (als dat al online te kijken is) online ga kijken.
Hihi daar kwam ik ook achter toen straks , doe ook altijd F5'n Ik ben nog even met een vriend op MSN aan het mijnevegeren hahaha Zo ook slapen tis al weer veeeeeeeeeeeeeeeeel te laat
Goedemorgen allemaal! Nieuwe dag, nieuwe kansen! Wat gaan we doen vandaag? Ik doe de boodschappen voor de komende anderhalve week... en jullie? K.
Goedemorgen! Nou hier nog steeds geen duivel te bekennen. Maak me toch wel een beetje druk om die uitblijvende ongesteldheid. Normaal heb ik gewoon een cylus van 28 dagen. Ik wacht nog maar een weekje en dan neem ik wel even contact op met de huisarts. Ik heb vrijdag voor het laatst getest met de CB en die was negatief.
Hee ladie's Goedemorgen Normaal ben ik niet zo vroeg smorgens, maar weer hele nacht niet geslapen en lopen malen.. Nog steeds last van buik, rug etc Nu vanmorgen toch de test gedaan die ik in huis had (tja volgende keer maar per stuk kopen is de verleiding niet zo groot) Ik zie weer een streep, beter als gisteren! Alleen is ie weer niet roze Als ik hem tegen het licht houd is de streep veel beter zichtbaar Ik ga zowieso dadelijk de huisarts bellen voor een afspraak Maar graag vraag ik nog een keer jullie mening Liefs, Bonsai http://i197.photobucket.com/albums/aa12 ... io/010.jpg http://i197.photobucket.com/albums/aa12 ... io/008.jpg
Nou .. Ik weet dat het officieeeeeeeel niet mag maar heb de case er net afgehaald en er is een innie minie sucul roze! streepje te zien Ik moet om 8.40 bij de dokter zijn Ik laat jullie het weten
Nou ik denk wel dat je zwanger bent hoor van mij alvast een felicitatie Ik ga vandaag boodschappen doen, bij een vriendin op visite en beetje schoonmaken enzo
hallo allemaal, Nou mijn temperatuur lijkt weer gestegen te zijn (niet veel). Mannetje is flink ziek dus klussen wordt niet meer vrees ik deze week Heb net eens geprobeerd om FF voor de komende dagen in te vullen met een hogere temperatuur maar als ik nu drie dagen hoger ga hebben geeft ie ei aan op vandaag dus ik ben het weer helemaal kwijt. verder heb ik een vreemde kramp in mijn onderbuik, geen honger en plas ik minder dan normaal en geler : dus ik weet het niet meer.
Morgend , Klaar, wij gaan naar Maastricht en erna halen we onz kindjes op bij men schoonouders ,is trouwens de 1e maal zonder alle 2 de kindjes dat we eens weggaan shoppen ,door de bv is zoiets niet evident. Bonsai ,ik zie nog altijd geen roze streep ,enkel wit? Maar ik ben ook geen bekende met kv testen ik wil je alleen geen valse hoop geven ,ik zal het pas vanavond kunnen lezen en hoop dat je snel uitsluitsel krijgt Sam ,ik ken je gevoelens ,hier ook nog altijd niets en overduidelijk vanalle kwaaltjes : -allergische reactie aan men linker oog (reageer op alles als ik zwanger ben) zit hier echt leuk met zo'n half dicht opgezwollen oog -vaker plassen (nee geen infectie) -sterker ruiken onderaan (manlief zei het toen die thuiskwam en in bed kroop) -maag -en darmen in de knoop -bloedend tandvlees .... Heb enkel schrik dat ALS het zo is het weer een mk is of zo gaat eindigen. Groetjes Nadine & co
goedemorgen meiden jullie hebben het nog gezellig gehad gisteravond zie ik... Fedi gefeliciteerd! Bonsai streep is idd veel duidelijker, hij is wel wit. Spannend kom straks nog even gluren hoe het bij de ha was! Djaar vervelend meis, en dan ook je mannetje nog eens ziek...Knuffel voor jou! Wat ik ga doen vandaag? Ook boodschappen, wat poetsen, met de kleine rommelen/spelen, vanmiddag even bij oma op bezoek. Kortom een heerlijk dagje in het vooruitzicht. Nu de regen nog weg...
Ik zal jullie in nod dec word dat dan zeker laten weten hoe ze het vond ben zelf ook wel heel erg benieuwd Is toch elk jaar weer moeilijk iets nieuws te maken. Daan spinnen grrr vind ik ook eng. annie ja zo kan ik het ook voorspellen hahaha klasien ik zit nu op mijn werk jij ook een fijne dag bonsai ik zie hier een betere streep maar volgens mij is dit de zelfde test als daffie en dat durde ook heel lang voor er een vette roze streep kwam dus toch ook nog f geduld hebben en wie weet kan de HA je meer vertellen ****DUIM DUIM**** Je zit nu waarschijnlijk bij de HA kom terug met goed nieuws nadinneke houd moed kop op meid ))))))KNUF(((((
Thxie lieve meiden Dus bij kruidvattestjes is het vrij normaal om een witte lijn te krijgen in't begin? Als je totaal niet zwanger bent komt er helemaal geen lijn? Dan weet ik dit als ik over een week opnieuw zou gaan testen als de er nog niet zijn.