even wat betreft geheimhouding. Uiteraard weet mijn vriend het ook ! En jullie dan. Een vriendin (die mijn andere kennisen en familie niet kent) en een nicht (waar de rest van de familie niet meer mee praat) weten het ook dat ik er mee bezig ben. Natuurlijk weet mijn moeder, broer en zus en vele anderen dat ik gestopt ben met de pil. Maar wat zij niet weten is dat nu ook mijn vriend er klaar voor is en we druk aan het oefenen zijn hihi. Voor zover zij weten is mijn cyclus erg onregelmatig en gaan we pas volgend jaar ergens voor het eggie. Mijn zus is al 1 1/2 jaar bezig en ik wil voorkomen dat ik ook zo vaak moet zeggen nee niet gelukt. Ook in mijn omgeving zie ik veel mensen die heel enthousiast voor de 12 weken iedereen het goede nieuws vertellen en dan helaas die 12 weken niet mogen halen. Dus ik heb afgesproken met mijn vriend dat niemand het mag weten voor we de 12 weken gehaald hebben. Maar ik ben benieuwd of we ons ook aan die afspraak kunnen houden. Moeders en zussen zien alles !
Wat je verteld is bij ons ook zo daisy. Mijn moeder en vader weten het dus ook en mijn schoonfamilie weet nog niks eingelijk zou ik het mijn schoonfamilie wel willen vertellen aangezien ik bij hun in het familie bedrijf werk en ze dus elke dag zie. Maar mijn vriend wil dit absoluut nog niet pas als ik 2 a 3 maanden zwanger zou zijn. Dit is best wel lastig dus. De rest van mijn familie weet het ook nog niet alleen een goede vriendin. Maar oooo wat zou ik het toch graag vertellen aan iedereen. maar ja net wat jij ook al zegt dan gaan mensen er juist meer op letten en dat wil ik ook weer niet. Dus als ze vragen waneer komt er 1 bij jou (die vraag word nu heel vaak gesteld doordat mijn broertje afgelopen september een kleine heeft gekregen. Zeg ik dus maar gewoon nou voorlopig nog niet en ja mocht het wel komen is het welkom) Terwijl ik dus echt hoop dat dat heel snel is. Volgens mij hebben wel meerdere mensen dit of niet.
ja mijn meeste antwoord is echt het komt wanneer het komt, het is ook een beetje een zelfbescherming want het verlangen naar een 2 kindje is enorm, mijn zoontje is nu 7 en voordat er een 2e bij is gekomen zal hij 8 zijn. hij heeft een verstandelijke beperking maar weet heel goed te vertellen wat hij wilt en hoe hij het ziet, hij zegt nu regelmatig dat hij graag een broertje of zusje wilt, en wij praten hier niet over waar hij bij is omdat als we dat te veel zouden doen dat denk hij dat hij morgen al een broertje of zusje zou krijgen. ik heb in 2006 nog een miskraam gekregen na 7 weken, we zaten midden in een verhuizing en ik had niet in de gaten dat ik zwanger was tot dat ik de miskraam kreeg. dan besef je des te meer dat het verlangen naar een kindje er heel erg is. ik hoop dat het ons gegunt word.
Yes! We hebben vandaag een super positieve ovu test. Ik krijg er helemaal de kriebels van. Vorige maand waren de testen wat onduidelijker. Nu dus echt een positieve test. Vanavond ga ik de nacht in, maar we hebben toch nog een gezellig avondje voor in de slaapkamer gepland. 8)
O, ja. Zou iemand mijn NOD kunnen veranderen? Ik sta nu op 3 nov., dit mag 1 nov. worden. Dit geldt ook voor de testmarathon.
Hallo Allemaal, Ben woensdag naar gyn geweest,we gaan iui? proberen,dwz ze gaan p zijn zaadjes schoonwassen en inbrengen voorbij de slijmprop. Dit omdat zijn zaadjes verkleven aan elkaar door de antilichamen die erop zitten.... Ben benieuwd moet als het eitje rijp is een spuit hebben,pregnyl en dan binnen 38 uur geloof ik insemineren. Ben benieuwd toch wel spannend,nu eerst op naar alle FM s liefs Annemiek
Sh*t..ik ben mn ei kwijt! grrr....dan moet hij nog komen denk ik..nou dan klussen we nog even door.. Bij ons weet trouwens niemand van onze wens.. en nu ga ik even terug lezen.. liefs
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar 5: Lonny & debbedebs 6: Sam28 & cjpt 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302 8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & daisy28 & jessy83 & Bonsai 9: misslizzy 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje 11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 12: Frownupsidedown & MyPrecious 13: Suzie80 & Spriet 14: Sharon78 & Miranke & Bowen 15: 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 17: 18: Napje & Bruisje 19: 20: 21: 22: djaar77 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Springmuis 4 November - Alexia R 5 November -Lisannemiek 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 11 November - Tessa8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious 71 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Jazeker. Wij zijn in mei getrouwd en sindsdien krijgen we regelmatig de vraag of ik zo onderhand nog geen groot nieuws heb. Meestal maak ik er maar een geintje van: ja, ik krijg volgende week een vierling... We willen het nog aan niemand vertellen, pas als ik een week of 10 zwanger ben. Af en toe is het wel moeilijk om mijn mond te houden, zeker tegen mijn moeder...
nou die van mij is te vroeg was hm ook al kwijt hij was gister al....Tot ons grote geluk want t klussen ging belabbert gister @ lisannemiek... suc6! hoop dat de iui zo snel mogelijk aanslaat! Hoe is het verder met iedereen?
ja ik heb even getest op ff wat ie zou doen als ik morgen 1 tiende graad omhoog ga ik denk nou dan zegt ie ei op dag 16 maar nee nog steeds op dag 11 :S en met 1 tiende graad naar beneden kan hij geen ei vinden..en als ik de 3e dag op rij 36.5 heb dan heb ik ook geen ei.. maarja wacht morgen maar weer af! ik hoop dat ik natuurlijk omhoog ga ..maar het maakt me wel onzeker hoor lisannemiek Succes!
Goedemiddag dames, Geheimhouding? bij ons een beetje, beide ouders weten dat we bezig zijn maar meer omdat ze het geraden hebben, gelukkig niet elke maand de vraag of het al gelukt is. Mijn beste vriendin weet het al vanaf het begin dat we aan het klussen zijn. de rest daar geven we geen antwoord op. @lisannemiek heel veel succes in de mmm hoop dat het snel lukt voor jullie!
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar 5: Lonny & debbedebs 6: Sam28 & cjpt 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302 8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & daisy28 & jessy83 & Bonsai 9: misslizzy 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka 11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 12: Frownupsidedown & MyPrecious 13: Suzie80 & Spriet 14: Sharon78 & Miranke & Bowen 15: 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 17: 18: Napje & Bruisje 19: 20: 21: 22: djaar77 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Springmuis 4 November - Alexia R 5 November -Lisannemiek 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 11 November - Tessa8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious 72 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Hallo dames, Ik doe ook weer gezellig mee deze ronde! Jammer van de jet maar misschien brengt de motor meer geluk. Het zou een mooi cadeau zijn voor mijn verjaardag deze maand! Wie weet.. Ik ben ook aan het solliciteren en hoop snel aan de slag te kunnen. (Ook al zo spannend) Dat november maar een vruchtbare maand mag worden voor iedereen!
WEet je; ook al zou ik het willen geheimhouden. Het lukt me toch niet. Bij ons vraagt al 3 jaar iedereen regelmatig of we nou al gaan beginnen enz. We hebben namelijk 3 jaar geleden een vrij groot huis gekocht en iedereen zei toen; ahhh jullie denken vooruit of ben je al zwanger.... Nu zijn we al meer dan een jaar bezig en in het begin wisten alleen mijn ouders en 2 vriendinnen het. Maar omdat het zo lang duurt én je toch regelmatig de vraag krijgt: waarom nemen jullie geen kinderen, word je op een gegeven moment alles zat. Iedereen weet nu dus ook dat we zo lang bezig zijn en krijgen we niet voortdurend die stomme vragen. Waar ik wel helemaal gek van wordt zijn die "goede adviezen" iedereeen denkt maar te weten wat het beste is om zwanger te worden en vinden het maar moeilijk te geloven dat dit niet voor iedereen geldt. Maar ik moet zeggen, sinds iedereen het weet heb ik wel meer rust gekregen. Ik heb 2 vriendinnen die alles weten en die ik ook regelmatig op de hoogte hou. De rest weet het, maar vraagt bijna nooit. Ik vind het prima zo. Zo... dat moest er even uit
bij ons vraagt ook altijd iedereen waarom wij nog steeds geen kinderen hebben. in het begin hield ik de boot een beetje af en probeerde ik er omheen te praten. als ik nu die vraag krijg zeg ik gewoon heel hard: het moet ook allemaal maar kunnen! iedereen gaat er maar vanzelfsprekend vanuit dat wanneer je stopt met de pil dat het (bijna) direct raak is. vooral opmerkingen als: ach jullie zijn nu 2.5 jaar getrouwd snap niet dat er bij jullie nog geen uitbreiding is. (deze doen het zeerst in mijn geval)
bij ons vraagt ook altijd iedereen waarom wij nog steeds geen kinderen hebben. in het begin hield ik de boot een beetje af en probeerde ik er omheen te praten. als ik nu die vraag krijg zeg ik gewoon heel hard: het moet ook allemaal maar kunnen! iedereen gaat er maar vanzelfsprekend vanuit dat wanneer je stopt met de pil dat het (bijna) direct raak is. vooral opmerkingen als: ach jullie zijn nu 2.5 jaar getrouwd snap niet dat er bij jullie nog geen uitbreiding is. (deze doen het zeerst in mijn geval)
hoi meiden! Mijn zoon is een klein beetje opgeknapt, zal wel door de sinaspril komen. Het hoesten is nog wel heel erg. maar ja, dat gaat ook wel weer over. Hoestdrankje hier/ vitamientje daar, komt allemaal wel weer goed. Geheimhouding: Ja mijn moeder weet dat we bezig zijn voor een 2e, en ik denk mijn vader nu ook wel. Mijn zussen weten niks. Mijn schoonouders... nee die weten het niet. Dat zijn echt een stelletje druktemakers Sorry Maar mijn vent denkt er precies zo over. Dus nee hun weten van niks. Als ik weer zwanger mag ben, dan krijgen hun het te weten met een week of 12. Dus we hebben wel een geheimhouding voor die kant van de familie. @BBKane Leuk dat je nu een positieve ovutest heb! Over een uurtje of 2 ga ik ook weer testen. Ik test meestal na het eten, dan heb ik een tijdje niet gedronken vandaar. Kan eten trouwens ook invloed hebben op een ovutest? meiden ik ga weer even checken bij mijn zoon, misschien tot latersss knuffsss
Bij ons weet iedereen wel zo'n beetje waar we mee bezig zijn vanwege de miskraam. Ik merk dat dat scheelt; mensen vragen er nu niet de hele tijd naar gelukkig. Kunnen we in alle rust lekker klussen! Het was ook wel een bewuste keuze geweest om het (de miskraam) aan onze vrienden en sommige collega's te vertellen, juist hierom. Verder wil ik het, mocht ik weer zwanger worden, eigenlijk niet aan mijn schoonouders vertellen want die lullen alles altijd door en niet alleen binnen de familie (wat ik al erg genoeg vind, in vertrouwen is in vertrouwen, ja toch?). Ik weet dat het uit enthousiasme is, maar toch... Hun buren hebben he-le-maal niks met mijn leven te maken! Mijn ouders en zus zijn er juist heel tof in, die zouden het niet eens tegen elkaar vertellen als ik ze zou vragen of ze het niet aan de ander willen vertellen. Dus die wil ik het wel al gauw vertellen, ik heb een onwijs goede band met ze. Maar goed, eerst maar eens zien hoe het allemaal gaat lopen....
1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar 5: Lonny & debbedebs 6: Sam28 & cjpt 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302 8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & daisy28 & jessy83 & Bonsai 9: misslizzy 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla 11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 12: Frownupsidedown & MyPrecious 13: Suzie80 & Spriet 14: Sharon78 & Miranke & Bowen 15: 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 17: 18: Napje & Bruisje 19: 20: 21: 22: djaar77 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Springmuis 4 November - Alexia R 5 November -Lisannemiek 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 11 November - Tessa8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious 73 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Hoi allemaal, Ben voor het eerst op dit forum en diep onder de indruk van de prachtige roze motor ! Ik hoop dat 't helpt en dat deze ronde (10e voor mij) de lucky one is... Ik zal duimen voor iedereen! groet, Isla