indd...als je er niks van weet en je wilt tijdens de verhuizing op de site en t lukt niet dan denk je na een paar dagen van laat maar...en als t dan weer terug is dan weet je t niet... en je weet dan ook niet waarom je er niet op komt... ik hoop dat t niet al te lang duurt...
Dus je zoek nu gelijk weer een 'excuus' om nog hoop te houden. Of eigenlijk om je klachten te verklaren op een andere wijze dan de dokter heeft gedaan. Meisje, waarom doe je jezelf dit aan. Je maakt jezelf gillend gek op deze manier joh. Stel je voor dat je volgende week ongesteld wordt, wat ga je dan doen? Ik ben overigens wel blij dat je uiteindelijk naar de HA bent geweest. Als je alles op zwangerschapssymtomen had gegooit, had je daar ook nog wel eens wat lelijks aan over kunnen houden. Beetje met de beide beentjes op de grond blijven staan hoor.
Ik wacht met je mee okee! Heb nu ook nog steeds vlagen van kramp, dus wie weet Zou geweldig zijn toch.
Aah joh... ik zie zelf ook heus wel in dat ik me gek maak.... maar ik kan wel wat hebben hoor.... en word ik volgende week ongi... so be it... door naar de volgende rond! Dit is toch pas mn eerste ronde, kan niet ervanuit gaan dat het nu gelijk raak is.... Maar volgens mij ben ik niet de enige die zich elke maand gek maakt met 'klachten' dus ik sluit me gewoon lekker aan bij de rest
Loel van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Isla en Katjak: jammer dat jullie ongesteld geworden zijn, maar heel veel succes met de volgende ronde. Suus: allereerst veel beterschap met je blaasontsteking. Probeer jezelf echt niet gek te maken en hoe moeilijk het ook is je kunt beter even afwachten wat er gaat gebeuren meis. Spirit: wat een verhaal. Kun je nagaan hoe makkelijk sommige mensen denken over kinderen krijgen, terwijl anderen er zoveel moeite voor doen om het voor elkaar te krijgen. Op die manier word je toch echt niet volwassen lijkt mij.
Loel, meid GEFELICITEERD!!!!!! Doe mij zo'n test eind deze maand, please please please.... Vriendje en ik hebben niet eens tijd om te klussen, hij kwam pas om 2.30 uur naar bed (is de vloer nog gaan boenen omdat ik zo kwaad geworden was dat 'ie 'm verpest had , wel lief maar was beter geweest mij ff wakker te maken voor een klusje en daarna de vloer te boenen hihi) Enne, ik moet echt ALWEER even mijn hart luchten over een aantal zaken hoor, over een half uurtje heb ik pauze. Be prepared woehahahaha
@ pupke: ik hoop het voor je meid. Gooi het er dadelijk maar uit. Ga ff eten , moet zo werken. Fijne dag verderssss
EUREKA! Heb het eindelijk gevonden: Wanneer en hoe hebben jullie besloten proberen zwanger te worden?[/quote:2ew0rbb4]
Pfffff, ook lullig, niet eens een klusje voor het boenen. Wat een boef. Maar wel schattig dat hij toch nog is gaan boenen. Is het wat opgeknapt nu? Die moet vanavond billenkoek
Ik denk de de meeste meiden op dit forum zich elke maand weer gek maken...., maar wel tot zover ik ben ook weer bezig... nou moet ik er wel bij zeggen, dat t mij niet eens op viel, maar mn vriend zei zondag... zo jij drinkt de laatste dagen ook veel, de flessen vliegen er door heen nou moest ik vorige week overgeven van de koffie (eerste bakje nog maar) en ben ik sindsdien 3 x per dag even erg beroerd. En dromen snachts joh, vanacht werd ik wakker, en als laatste wist ik dat er een klein meisje, Mam roepen, raar toch! Maarja dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat ik zwanger ben...
"Wachten is trachten kalm te blijven" Tja die dromen......ik hoorde dat je als je zwanger bent, zwaar erotisch gaat dromen. Oeh, dat zou ik helemaal geweldig vinden.
Ik denk zelfs dat ik het wachten voor mijn ei (als ie wel komt) nog ergers vind dan wachten of je ongi word...
@ Loel, gefeliciteerd meid, het is je zo gegund! Maarrreee heb jij bloedverlies gehad? En dus wel zwanger, dus we moeten niet gelijk de hoop op geven met frietseltje bloed... @Suuus beterschap...Probeer nuchter te blijven, t zou best in 1 keer raak kunnen zijn, maar de kans is er idd ook dat het langer duurt, en dannnn word je op een gegeven moment ws knetter van jezelf. Ik zou zeggen relax en geniet dat jullie deze beslissing genomen hebben en van het klussen! @spirit, tja sommige mensen... @Pupke, jaaa die vloer, hoe ziet hij er nu uit? Ben benieuwd wat je te melden hebt! @de meiden met ongi, meer dan balen... Zit ook niet lekker in mijn vel, mijn dochter en ik hebben net eerst lekker een boterham met chocopasta op, foei mama! Ik baal dr gewoon even helemaal van, omdat ik weet dat het weer niet raak is...snif!
De vloer is denk ik nog wel te redden... gelukkig maar! Was echt ff bezorgd gisteren hihi. Vanaaf eerst klussen, dan billenkoek lol. Erotische dromen Daan! Lekker hoor, ik kan alleen mijn nachtmerries onthouden helaas. Ik moet ff op zoek naar een berichtje om aan te halen... zo terug!