NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Wil iemand mij ook even in de lijst zetten moest eergisteren ongi worden dus gewoon op zwart..

Normaal ben ik regelmatig ongi en weet 100% zeker dat ik 16 dagen geleden mijn eisprong heb gehad,,
    heb hem gevoelt en heb testen gedaan.

Heb al een zwangerschapstest gedaan gisteren alleen deze was negatief :(
    ik voel alleen afentoe steken onder in mijn buik..
    Mijn urine was ook vlokkerig gisteren..
    heb wel simtomen maar dat kan ook door de spanning komen

2. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Spannend....

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    NOD NOVEMBER

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles :cry: & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia
    4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25
    5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje
    6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria
    8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje
    9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag
    11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978
    12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje
    17: Nicole84 Klasien1978
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122
    20: Chantallie24 & Emma21
    21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama
    23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44
    24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982
    25: Moor, morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde
    26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123
    27: NourElHouda & Marty & Rootje79
    28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Twinkle
    29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care
    30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980 posi test op 30-10-2008
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Tigerlady

5 November
    - Lisannemiek
    - Sanneke
    - mamaD
    - Mencintai
    - sam1986

8 November
    - Pupke1979
    - Moosje25
    - Springmuis

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Tessa8

10 November
    -Catje86
    -Daiquiri
    -katjak79
    -Isla
    -Flower72
    -Deebie
    -Puzzcat24
    -Csillag
    -Sanneke78

12 November
    - hanneke78
    - Loel

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki
    - mystiklady

17 november
    - Nicole84
    - Toetje

19 november
    - Brenda1122

22 November
    - wendyvanliemde
    - Meilan
    - Sjoukje
    - Jammie

24 November
    - burningkarma

29 November
    - Pupke1979
    - wendyvanliemde

203 passagiers voor de roze motor!
    25 Zwanger, 50 Ongesteld, 9 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag 1 miskraam

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Hanneke88 heb je op de 9e gezet. In het groen omdat je al een keer getest hebt en die negatief was.

Rianne80, heb je op cyclus van slag gezet.

Ik ga nog ff checken of ik niemand ben vergeten.

4. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    loel en fedi gefeliciteerd!
    Ik ga snel naar dec. hoorde net dat ze daar roze koeken hebben en laat dat nou nét mijn lievelingskoeken zijn! ;)

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Springmuis: al iets bekend?

6. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Suuus, er moet me echt wat van het hart:
    Met toenemende bezorgdheid heb ik je berichten hier op het forum gelezen. Ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat jij nog helemaal niet toe bent aan de verantwoordelijkheid die een kindje met zich mee brengt. Het barst van de tegenstrijdigheden, zwangerschaps symtomen toen je nog aan de pil was en zelfs de opmerking dat je nog niet klaar bent voor het ouderschap.

Voor zover ik terug heb kunnen vinden zijn jij en je vriendje nog maar 19/20 jaar jong, wonen jullie allebei nog thuis en ben je hier op ZP terecht gekomen met een paniekaanval omdat je je pil vergeten was.
    Ik heb posten gelezen waarin je klaagt over je vriendje dat hij nog geen kind wil (snap ik op die leeftijd helemaal, moest ik ook niet aan denken) en nu is hij ineens om en ziet het helemaal zitten? Geloof er niets van! Heb je met je moeder besproken wat jullie plannen zijn? Want als die kleine er eenmaal is en jullie hebben nog geen woning samen, dan betekend dat ook een grote verandering in huis voor je ouders.

Ik vind overal posten met vragen en klachten over je afscheiding in alle kleuren van de regenboog. Variaties van wit met klontjes tot geel/oranje slijm met groen/gele brokjes! Ik zou eens een uitstrijkje laten maken als ik jou was, dat klinkt me als een schimmel of SOA in de oren.

Ik begrijp ook dat 2 vriendinnen van je al aan het moederen zijn, 1 daarvan woont op zolder in het ouderlijk huis samen de vader van het kind. Is dat de start die jij je kind wil meegeven? Op zolder, met je vriendje? Een baby is geen accessoire hoor, maar een belofte tot zorg en liefde voor de REST VAN JE LEVEN! Hartstikke leuk als ze klein zijn, knuffelig en lacherig. Maar wat ga je doen als de tandjes doorkomen, of als de kleine je de hele nacht wakker houdt met krampjes? Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze natuurlijk ook opgroeien, met alle veranderende behoeften die daarbij komen. Niet meer stappen in het weekend, want een oppas is duur. En met jullie leeftijd en startende salarissen niet te betalen, zeker niet als jullie samen gaan wonen. Je vriend heeft een eigen fietswinkel zeg je... Helemaal alleen van hem, op zo'n jonge leeftijd? Het kan zijn, ik vind het nogal een grote verantwoordelijkheid voor zo'n jong ventje.

Waarom heb je zo'n haast? Geniet liever van je jeugd, die tijd komt NOOIT MEER TERUG. En hoe zeker ben je van je relatie? Want een kind samen blijft van jullie samen! Als je over een jaar op hem bent uitgekeken, of hij op jou dan heb je nog steeds een verantwoordelijkheid samen naar jullie kind toe. Op zijn minst tot het 18 jaar oud is en naar alle waarschijnlijkheid nog wel langer, want ouder blijf je toch.

Ik wil je niet afkraken, maar ik wil je echt op je hart drukken hier nog eens heel goed over na te denken. Voor jezelf, voor je vriendje maar nog het meest voor je (toekomstige) kindje. Wacht liever nog wat jaartjes, tot jullie allebei je wilde haren kwijt zijn en samen echt wat opgebouwd hebben. Zodat je je kind de allerbeste start kunt geven die er is. In plaats van toe te geven aan een gril waar je, naar alle waarschijnlijkheid, enorme spijt van zult krijgen. En de dupe is dan uiteindelijk.... jouw kindje.

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Pfffffffff, jij zegt wat ik denk. Ik krijg het alleen niet zo netjes verwoord.

Helemaal mee eens.

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ditto. Sorry Suus.
    Maar het leven is toch anders als je 30 bent dan toen je 20 was.

Wat niet wil zeggen dat je wens op dit moment niet levensecht is voor je!

Denk er nog eens over en praat er eens over met je familie.

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Mensen, heb hulp nodig. Man wil spinazie eten, maar ik heb geen zin in gewone spinazie, wil wel eens wat anders. Jullie tips?

p.s. Hij lust geen spinazie met boursin en nootjes (wat ik overigens goddelijk vind)

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

spinazie roerbakken! ik kijk even voor je of ik het recept kan vinden!

edit: gevonden! deze heb ik een tijdje terug gemaakt, errug lekker!
    http://www.smulweb.nl/1088461/koken/rec ... akken-spek

11. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

sorry suuus ook ik ben het met bovenstaande mensen eens.

Denk er heel goed overna je komt er niet zo snel vanaf je zit er aan vast dan.

veel succes met nadenken en hopelijk maak je de juiste keus.

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oeh, smulweb. My favorite. En eet jij het dan ook als bijgerecht of als hoofdgerecht?

En Moor, alwat van je mannetje gehoord? Weet je zeker dat ze een buitenactiviteit hebben?

Fenx, meer tips zijn welkom

13. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

helaas daan ik ben niet zo crea in de keuken

14. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Suus ik ben het ook met hun eens, wist niet dat je nog bij je ouders woonde en je vriend bij zijn ouders.
    Ga eerst maar eens samenwonen en kijk dan na een jaar of je elkaar echt zo leuk vindt en of je financieel rond kan komen. Als er een kindje bij komt moet je wel zeker weten of je dat allemaal aan kan. Ik bedoel een stabiele relatie, financieel rond kunnen komen enz...
    In mijn ogen denk je wel super gemakkelijk hoor. Ik zou er in ieder geval met je ouders over praten want je woont tenslotte nog bij hun in huis. Jij kan wel een kindje willen maar daarmee zadel je je ouders ook met jou kindje op.
    O ja en ik las dat je weleens last hebt van hele vreemde afscheiding, zou toch maar rap naar een dokter gaan voor een uitstrijkje want dat klinkt echt als een geslachtsziekte. Od het valt allemaal wel mee met die kleurtjes en heb je het eens ergens gelzezen en heb je erzelf ook spontaan last van.

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

joerwelkom!
    wij eten het als hoofdgerecht, is een gerecht voor 4p, dus met zijn 2 als hoofd. meestal wel iets van een salade o.i.d. erbij maar dat is omdat wij niet tot nauwelijks aardappels eten. meestal 2 soorten groenten en een stukje vlees. mits het stamppot is!
    smulweb is hier ook favo, vandaar dat ie snel gevonden was!

ze hebben definitly een buitenactiviteit! Ik kreeg een uurtje terug een sms dat ie erg blij was dat ik er op stond dat een droge set kleren mee moest nemen in een afgesloten plastic tas!
    Hij wilde eerst niet, eigenwijs figuur. Maar aangezien hier geklust moet worden ;) wil ik geeeeeen verkouden gesnotter in bed. hihi

16. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    hoihoi,

poe wat een verhaal zeg over suus.Maar indd ik als 19 jarig meisje ben het er zelfs mee eens dat dit niet echt een goede basis is voor je kleintje.

Ikzelf wist al wel heel vroeg dat ik vroeg kinderen wilde maar ik had eerst wat doelen wat ik op z'n minst moest hebben zoals: een rijbewijs,een huis en het financieel goed hebben.Ikzelf ben nog wel met een nieuwe opleiding bezig,maar dat kan ik evt. wel combineren.Mijn moeder weet ook wel dat wij graag zwanger willen worden en heeft ook al aangeboden klaar te staan voor de kleine voor evt. oppas oid.

Wijzelf hebben een eigen huis,2 auto's een inkomen waar zeker nog een kindje bij kan 1 vaste baan en ikzelf studeer weer.zelf ben ik dan ook 19 maar mijn vriend wordt volgende maand 29 dus zelf vind ik het een mooie leeftijd en alles is goed geregeld. En we hebben 4 slaapkamers daar kan nog wel een kinderkamertje vanaf :D

Maar wat vinden jullie daar van? als wat "oudere" meiden? is dit ook te vroeg om een kind te nemen? Zelf hou ik niet van uitgaan (ook nooit gehad) en ben ook niet zo'n vakantieliefhebben dus dat soort dingen ga ik absoluut niet missen.

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Arme moorman, gelukkig dat zijn vrouwtje zo slim is. Wat is hij eigenlijk aan het doen. Heb wilde fantasien over stormbanenen met bijbehorende modderbak!

Ik denk dat ik er nog wat pasta bijgooi of zo dan. Met aardappelen lijkt het me ook niet lekker, te droog. (ik hou van saus of jus)

18. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Hahaha... waar maken jullie je in godsnaam druk om.....

Is en blijft onze beslissing... maar goed...
    Ik ga een ander forum zoeken, heb hier echt geen zin in...omdat ik nog maar 20 ben dat iedereen me gelijk de les gaat lezen. Schrap me maar van de nod lijst (18e).... hoop iig geval dat jullie dan WEL 'juist' zwanger raken!

Baaibaaaiii!:D

19. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Een kleintje zet je leven op zijn kop!
    Al je aandacht, energie, tijd, zorg, liefde en noem maar op, gaat op aan je kindje. Ik hoorde iedereen altijd alleen maar over een roze wolk, die is er ook, maar af en toe ook behoorlijk wat donder wolken. Je bent kapot van de bevalling en dan begint het leukste deel, de nachten. Die ze vaak in het begin nog omdraaien. Kortom je voelt je een wrak en je ziet er zo nog eens uit ook :)...Je bent moe, hebt last van emoties waarvan je niet wist dat ze bestonden. Huilen om doodgeslagen mug, dat ene liedje wat je eigenlijk vreselijk vindt en nog veel meer.
    Onzekerheid ook zoiets leuks, de een zegt ach joh laten huilen, de ander, nee je moet zo'n kleintje niet huilen. Kook jij de flesjes uit? Kunnen gewoon in de vaatwasser hoor...Pfff

Zulke momenten spoken nog regelmatig door mijn hoofd, maar ze wegen absoluut niet op tegen de liefde voor zo'n kleintje. Ik vond het in het begin echt overleven, klinkt misschien negatief, maar zo bedoel ik het niet. Het is gewoon zwaar en uitputtend, neemt niet weg, dat ik het zo graag nog eens over zou doen met een tweede, met alle liefde! Je moet er echt met de volle 500% achter staan...

Dit even nav eerder berichten...

20. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    WHHHAAAATTT, 22 pagina's bijlezen?!?!?!? Tsssss.....jullie maken het veel te gezellig als ik er niet ben (zou dat wat betekenen :( )

Maar eerst: LOEL: gefeliciteerd! Wel even iets te vroeg hè, we zouden morgen doen.....
    Ach, boeiend, jij bent gewoon zwanger JOEHOOOEEE!
    Lotte is nu vast alle andere engeltjes trots aan het vertellen dat ze grote zus wordt!

*ziet het bericht van Moor over mini's, schrikt, baalt oh ja Sint Maarten, kijkt naar buiten (regen), rent naar de la, ziet gelukkig nog een zak strooigoed liggen en zakt weer gerust op de bank*

@ Nadinneke, balen zeg, je test....maar geen hoop opgeven voor de :evil: er zijn! Enne, mannen en Venus en Mars, tell me 'bout it...pfff

@ Klasien, gewoon ergens anders wonen? Oslo is toch wel een stappie verder dan even een dorp verder gaan hoor, hahaha, maar...jij hebt dan straks wel enoooorm lang zwangerschapsverlof of niet?

Whaha, sterke bak! Ik zie het al voor me hoe ze straks gaan denken "zou ze.....?" hahaha

Oooohhh Keuvels....hihi.. Nou, hier doen de kids het alleen om de snoep, dus keuvels en het verhaal van St Maarten zal ze een worst wezen denk ik. Vorige week stonden ze in enge pakken voor de deur, vanavond dezelfde groep (met heeeel veel ouders) en lampionnetjes denk ik...
    Dat is het nadeel van het midden des lands, die waaien met alle winden (lees feestjes) mee...

@ Spirit, logisch toch, ik praat ook veel over mijn dochter ;) dus waarom jij dan niet over Nick.... Zijn lieve koppie heeft me nog lang beziggehouden gister, net als Lotte, hoe kan dat nou toch hè, zo oneerlijk...

@ Pupke, mooi verhaal, hoe jullie aan de klus zijn gegaan. En die uitspraak: goed werk heeft tijd nodig....denk dat dit mijn nieuwe motto gaat worden, hahaha....prachtig!

@ All, hier hebben we gewoon op een zondagmiddag op de bank samen bedacht dat we direct na ons trouwen aan de klus zouden gaan. Heel even getwijfeld om eerder te beginnen, maar ja, ik wilde wel champagne in het bubbelbad van onze honeymoonsuite en liever niet ongesteld zijn in de huwelijksnacht... dus hebben we het even uitgesteld tot na de grote dag! Geen bijzonder verhaal dus...

*roept: HOU EVEN OP MET KLETSEN....er komen alleen maar meer pagina's bij!*

Even posten dan maar, lees ik weer verder...

Deel Deze Pagina