NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    @Pupke1979

De helft wat je over mij en me vriend typt, is echt onzin. Wat weet je over mijn salaris... of over mijn thuissituatie of over of mn moeder het wel weet enzo.... ben misschien 'nog maar' 20, maar ben echt niet achterlijk ofzo!

En ja me vriend ziet het zitten
    En ja hij gaat een fietsenwinkel overnemen
    En ja wij weten dat we voor altijd bij elkaar blijven
    En ja, we hebben al huizen op het oog
    En ja, onze ouders willen oppassen
    En nee, wij hebben geen beginners salaris meer
    En nee, ik ga nu al amper stappen
    Moet ik nog even doorgaan?!

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Allereerst moet ik zeggen dat dit bericht heel wat meer 'volwassenheid' uitstraalt.
    Ik vind 19 jaar erg jong. Toen ik 19 was hield ik ook niet zo van uitgaan als nu. Heb dat dus ook ernstig ingehaald vanaf mijn 25e of zo.
    Los daarvan komt het op me over dat jij je volwassen doelen stelt en ze ook realiseert alvorens in het diepe te springen. Eerst denken dan doen.
    Dat kan ik ontzettend waarderen. Het feit dat jouw vriend/man wat ouder is dan jij bent zal daar ook in bijdragen hoop ik.

Niet elke 19j/20 jarige is hetzelfde. Mijn moeder werd op haar 19e moeder (andere tijden, dat was in 1973) en ze deed/doet het fantastisch.

Dus niet ongerust zijn, ik denk dat jij de boel heel wat meer voor elkaar hebt dan SuuuS.

p.s. als je de code van je banner in je profiel plakt hoef je die niet elke keer in je bericht te zetten.

3. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    NOD NOVEMBER
    1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles :cry: & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia
    4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25
    5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje
    6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria
    8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje
    9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag
    11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978
    12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje
    17: Nicole84 Klasien1978
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122
    20: Chantallie24 & Emma21
    21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama
    23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44
    24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982
    25: Moor, morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde
    26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123
    27: NourElHouda & Marty & Rootje79
    28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Twinkle
    29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care
    30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980 posi test op 30-10-2008
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Tigerlady

5 November
    - Lisannemiek
    - Sanneke
    - mamaD
    - Mencintai
    - sam1986

8 November
    - Pupke1979
    - Moosje25
    - Springmuis

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Tessa8

10 November
    -Catje86
    -Daiquiri
    -katjak79
    -Isla
    -Flower72
    -Deebie
    -Puzzcat24
    -Csillag
    -Sanneke78

12 November
    - hanneke78
    - Loel

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki
    - mystiklady

17 november
    - Nicole84
    - Toetje

19 november
    - Brenda1122

22 November
    - wendyvanliemde
    - Meilan
    - Sjoukje
    - Jammie

24 November
    - burningkarma

29 November
    - Pupke1979
    - wendyvanliemde

202 passagiers voor de roze motor!
    25 Zwanger, 50 Ongesteld, 9 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag 1 miskraam

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

4. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Deze reactie is juist een bevestiging van je onvolwassenheid. Lekker puberaal "Ik doe lekker toch waar ik zelf zin in heb." Ik hoop, van uit de grond van mijn hart, voor jou maar vooral voor je toekomstige kind dat het nog HEEL LANG duurt voordat je zwanger raakt.

Meid, jij hebt je zaakjes netjes voor elkaar. Je hebt erover nagedacht, een relatie met iemand die al wat verder is. Jullie beginnen er goed voorbereid aan en dat is TOP! Ik zeg niet dat ik niet geloof in jonge moeders, jonge vrouwen zijn ook heel goed in staat kinderen op te voeden als ze daar aan toe zijn.

Suuus wil moedertje spelen en heeft geen idee wat dat allemaal met zich mee gaat brengen. En dat vind ik vreselijk om te zien! Vooral als ik om me heen kijk, zoveel meiden hier die goed voorbereid zijn, hun kindje het beste kunnen geven... maar die al maanden, soms zelfs jaren aan het proberen zijn zonder succes.

Als er dan zo'n puber langs komt die in een grillige bui besluit dat een baby wel geinig is, dan breekt mij klomp en schreeuwt alles in mij om daar iets aan te doen.

5. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Jongmama volgens mij heb jij heel goed bedacht hoe je het wilt gaan doen.
    en na het lezen van jou verhaal zit je volgens mij in een perfecte situatie om er een kleine dreumes bij te kunnen hebben.

heel veel succes ;)

6. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    *inbraak*jonge moeders kunnen ook goede moeders zijn.je moet dan wel een stabiel leven hebben met een eigen huisje en een goed inkomen.en er voor 200 procent voor gaan, want het is soms heel zwaar.*uitbraak*

7. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Ik ben nog steeds niet overtuigd =;

8. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik vind het zelf ook moeilijk dat verhaal van Suus maar zou er zelf niet aan moeten denken om bij mijn ouders te wonen en dan ook nog een kindje te krijgen. Ik woonde toen al op mezelf toen wij onze kinderen kregen, dat vind ik wel zo belangrijk. Ook nu wonen we samen en hebben we een huis en een nog beter inkomen als wat ik alleen had dus dat kan er echt wel bij en we hebben er bewust over nagedacht en zijn ook eerst deskundig advies gaan inwinnen en nadat die ons groen licht gegeven heeft zijn we er ook voor gegaan maar toch echt niet eerder en heb de mazzel meteen zwanger te zijn.
    Ik heb best wel een 'goed' contact met mijn ex-schoonzus en ex-zwager, maar ben niet van plan om hun verantwoording af te leggen dat ik zwanger ben en zo. Ik vind het echt niet nodig dat hun het nu al weten. Heb nog contact met hun omdat ze zelf ook kinderen hebben en mijn dochters toch hun nichtjes zijn. Ze zien het vanzelf wel en dan nog is het onze keuze. Ik heb best veel geleerd in de afgelopen tijd en heb nu eindelijk de rust gevonden en dat hou ik ook zo. Kan nu veel beter omgaan met commentaar van anderen.

Verder gaat hier alles goed. Beetje misselijk en toch wel wat moe maar voor de rest niet ziek of zo. Ben nog steeds heel blij en besef het nu helemaal en kan niet wachten tot 6 december maar de tijd zal wel omvliegen met het sinterklaasgebeuren.

9. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Dank jullie wel...
    Hier komt het wel goed hoor ;)

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

met pasta moet volgens mij best te doen zijn, evt een stukje gebakken zalm erbij ;)

http://www.zeeforteiland.nl/03-activiteiten.php dit is hubbie aan het doen, welke activiteiten precies, geen idee!
    Ik wist al wel dat het buiten zou zijn. Bij vorige bedrijven waar ik projecten deed of werkte moest ik regelmatig dit soort dingen regelen ;)

11. hielko2006

pupke wat kan jij het toch netjes omschrijven.

je schrijft wat ik denk alleen dan beter gezegd
    applaus.

12. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    mijn mening hierover is positief...
    jullie hebben alles wat je nodig hebt voor een kind (tenminste huis, auto en alles)
    wij hebben "nog" geen auto of rijbewijs maar me ventje is ermee bezig...
    zolang je er beide klaar voor bent en alles goed op een rijtje hebt dan maakt leeftijd niet zo heeeeeeeeeeel veel uit...
    kijk het blijft jong maar jullie zijn er klaar voor...

net als uitgaan enz, dat is ook iets waar wij geen moeite mee hebben...
    voor ik me ventje leerde kennen ging ik 2 tot 3x per week stappen.
    toen ik hem leerde kennen ging ik ook nog wel stappen maar minder omdat me ventje er niet van houd.
    nu gaan we nooit meer uit.
    af en toe naar de bios of dierentuin, maar verder niet.
    verder hebben we ook geen buitenhuishobby's zoals voetbal enz dus dat hoeven we ook niet af te sluiten ofzo...
    wel houden we beide van vakanties in de natuur.
    zodra het kindje oud genoeg is gaan we weer lekker op vakantie...

mijn ventje werkt fulltime...
    en ik heb een baantje van 3 uur per dag (begint 1 dec)...
    verder zoek ik nog oppasbaantjes...dus dat is gewoon goed te combineren.
    met oppassen kan eventueel ons kindje mee..
    en met me andere baan is t een oppas zoeken, maar ik heb een hele lieve schoonfam. die dat graag wil doen...
    we hebben ook een huisje maar we zijn opzoek naar een groter huis, en dat zal ook niet lang meer duren aan de lijst te zien...
    jullie hebben meer op een rijtje dan ons, en wij zijn er klaar voor en hebben er dan ook alles voor over...
    in huis zal het even krap worden (als we nog geen andere hebben) maar dat regelen we wel...

13. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Helemaal mee eens...

14. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Dankjewel!

Zal ik solliciteren bij een magazine. Kan zo een column gaan schrijven haha.

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ho ho meid, niemand zegt hier dat je achterlijk bent. Alleen dat de omstandigheden nu niet echt optimaal zijn om actief proberen zwanger te raken.

Pupke uit haar alleen haar bezorgdheid en dat is haar goed recht.
    Jij mag daar op reageren, maar probeer dat dan eens rustig te doen. Leg ons dan eens uit dat je er daadwerkelijk goed over nagedacht hebt.
    Als jij vindt dat wij ongelijk hebben, probeer dat dan op een rustige manier te weerleggen ipv op een schreeuwende toon jezelf te verdedigen.

Dit bevestigd mijn idee over jou alleen maar meer. Dus dat je er echt nog niet klaar voor bent.

Lees het verhaal van Jongmama dan eens. Dat is toch heel anders. Alleen al de manier waarop ze schrijft.

16. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Dankjewel Daan!

@Suuus: het lijkt misschien niet zo, maar ik heb echt het beste met je voor en met je toekomstige kind. Maar vertel me dan eens, hoe reageerde je moeder toen je vertelde over je plannen? Want je zult je familie heel hard nodig hebben. Probeer eens op een rustige en volwassen manier uit te leggen dat ik het mis heb... Ik ben geen onredelijk mens, maar met schreeuwen en punten opsommen die met ja en nee beginnen overtuig je me niet.

17. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Jongmama zo te lezen heb je er zeker goed over nagedacht en heb je alles voor elkaar. In mijn ogen doet leeftijd er neit zoveel toe, jij en je partner moeten er aan toe zijn. Ikzelf ben de jongste niet meer maar daarom snap ik een ander wel als ze er eerder aan beginnen. Heb zelf hiervoor een langdurige relatie gehad maar wist gewoon dant ik van hem geen kinderen zou willen hebben, hij wilde zelf ook geen vader worden.
    Mijn vriend ken ik nu 3,5 jaar en wij wilden wel graag samen een kindje.

18. hielko2006

misschien geen slecht idee

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ Spirit Zie dat je weer op het wachtbankje zit! Heel veel succes meid ik ga duimen voor je ;)

*ik wou dat ik ook weer in het nod forum mocht meekletsen hihi mis het zo, tis hier zo gezellig hihi*

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Inbreken mag altijd he ;)

Deel Deze Pagina