NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Bannercheck :D

2. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Zou iemand mij voor 10 november een plekje op de prachtig motor willen toebedelen.

Afgelopen weekend ben ik na enkele dagen over tijd toch ongesteld geworden. Ik ben zeer regelmatig, dus ik denk dat er toch iets mis is gegaan in heel vroeg stadium. Ik ben benieuwd hoe deze ronde verloopt.

3. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Passagierslijst NOD november

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar
    5: Lonny & debbedebs
    6: Sam28 & cjpt
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & daisy28 & jessy83 & Bonsai
    9: misslizzy
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979
    12: Frownupsidedown & MyPrecious
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen
    15:
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82
    17:
    18: Napje & Bruisje
    19:
    20:
    21:
    22: djaar77
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980
    - BBKane
    2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - Alexia R

5 November
    -Lisannemiek

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious

75 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:

* Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

@ Flower72 en Klingel, jullie staan erbij!
    @ Isla welkom!

Hopen dat we op roze gaan!

4. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Flower72,
    Ik had afgelopen weekend precies hetzelfde. Ook altijd heel regelmatig en nu opeens overtijd met mega verschijnselen die ik nog nooit eerder had die volgens mij maar een ding konden betekenen.
    Ik hoop dat 't weer raak is de 10de maar dan goed!

5. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    Wel beter zo denk ik. Blijkbaar was er iets niet goed, en nu heb ik relatief weinig last van gehad. Dat wil zeggen, flink wat buikpijn midden in de nacht, maar daarna eigenlijk niets meer.

6. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Ja het gaat vast niet voor niets mis. En ik vind het eigenlijk ook wel fijn te weten dat het in principe kan (ook al was het dan heel kort). Al baalde ik er wel van in eerste instantie... Maar inderdaad, nieuwe ronde....
    Wordt ook pas de vierde ronde voor ons dus heb nog wel wat geduld.
    Ik ga wel voor ons duimen!

7. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    haha ik kreeg ook zo'n vraag. mijn antwoord was tuurlijk heb ik een grote wens een huwelijksreis naar het caribische gebied, daarna door naar thialand en als laatste nieuw zeeland. maar het is erg duur dus wil jij me sponseren?
    hierna is het een tijdje stil geweest, vreemd.
    jammer genoeg begint het nu weer. ook mijn antwoord is het komt wanneer het komt. denk wel dat iedereen het weet maar heb het er niet echt over. heb me moeder wel dingen gevraagd en mijn vader heb ik het echt vertelt, gelukkig kan hij zijn mond houden.
    mijn man wilt het wel vertellen als het zover is. hij kan moeilijk zijn mond houden. het nadeel daarvan is dat we het ook gelijk aan me oma's en opa moeten vertellen. omdat anders me moeder haar mond voorbij kletst.
    en ikw il het graag zelf vertellen. dus ben heel bang dat we de 12 weken niet halen.
    mmmm opsie vertel het me man niet hihihi. zou dat lukken? :p nee dat is te :evil:

gr. gyino

8. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    @ Lonnie.... en? Is die positief?

Ik heb een vraagje. Wij hebben vandaag een knal positieve ovu test. Een gezellig avondje gepland. Maar nu moet mijn man plotseling weg vanavond. :( We kunnen de situatie niet veranderen. Helaas... Hij komt terug wanneer ik naar mijn werk moet, dus we kunnen niet klussen. Dit wordt dan maar verschoven naar morgen avond. Zijn we dan te laat of hebben we dan nog wel een goeie kans?

9. black daliya

black daliya Actief lid

15 mei 2008
    103
    0
    0
    huismoeder
    almelo
    hai meiden,

over de geheimhouding;mijn ouders weten het wel maar mijn schoonouders niet omdat ze er niet mee eens zullen zijn dat mijn vriend en ik samen een kind krijgen.... hij heeft zelf een zoon en ik heb een zoon en een dochter ..mijn dochter ziet hem als haar vader..
    maar ze begrijpen niet dat we samen een kindje willen hebben.

zo dat is er uit dat lucht op..

nou ik ga lekker mee morgen naar frankrijk kunnen we daar lekker klussen...anders had ik het deze maand gemist..
    nu hebben we toch weer een kans.

nou heb vanavond druk met 4 kids .. dus ik kijk morgen wel weer

groetjes

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hoera Weekend!

fijn weekend allemaal! En als je het geluk hebt dat je herfstvakantie hebt...fijne vakantie! ;)

Liefs springmuis

11. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Goedenavond dames,

Wij vertrekken zo meteen weer naar ons "klus" huis hihihi om maar even op een andere manier het woord klus te gebruiken.

Ik zal maandag weer even bijlezen en weer lekker posten hihihi, ik heb geen zin in meelezers namelijk.

Prettig weekend en tot maandag allemaal!

12. Eva R

Eva R Niet meer actief

dag dames.. nou ik ben nog steeds aan het testen maar nog niet positief dus ik test rustig door.. verder twijfelen we een beetje of we het niet nog te gezellig hebben samen en of we het dus nog een half jaartje uitstellen... :) zijn we nog niet uit omdat we toch erg graag kindjes willen... maar nu klussen we nog eventjes door hoor :)

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

bannercheck

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    oh jeetje..... en hij is al weg? dus een vluggertje zit er ook niet in?
    Durf het echt niet te zeggen over kansen.

15. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Hihihi.....nee dat ging niet. 8) We hebben een kleine en die is ook nog eens ziek aan het worden. Hij is veel wakker geweest vanavond. Gelukkig is die nu wel rustig. Toen mijn hubbie weg ging, kon dat gewoon niet. Onze kleine man was toen ook nog op. Mijn hubbie is nu bijna thuis, maar dan moet ik gelijk de auto inspringen.
    We doen het gewoon morgen. Gaat niet anders. We zien wel. Ik blijf gewoon heel positief. Misschien helpt het. :D

16. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo allemaal,

Zo, er wordt veel gekletst hier!

Over opmerkingen: ik word er niet goed van. Wij zijn in september getrouwd en nu verwachten mensen opeens dat je met groot nieuws komt."
    Ook wij wilden het geheim houden, maar aangezien vooral onze ouders er erg vaak erover beginnen en vooral ik het steeds moeilijker begin te vinden er luchtig op te reageren, hebben we besloten het ze te gaan vertellen. Ook vertellen we ze dat we nu naar de fertiliteitsarts gaan omdat het niet zo wil lukken. Hopelijk houden ze er dan een beetje rekening mee in het vervolg en komen ze niet meer met die opmerkingen die soms toch best wel pijnlijk zijn. Ik ben best zenuwachtig over hoe ze daarop reageren, vooral mijn vader. We gaan morgen naar ze toe, dus best wel spannend.

Maar hopelijk hebben we in november gewoon allemaal geweldig nieuws! Nog 2 weekjes en dan gaan de spannende dagen voor de eersten alweer beginnen. Hopelijk een goede maand!

Groetjes Toetje

17. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    nee nog niet positief, nog steeds een heel licht streepje. misschien morgen beter.

Verder denk ik dat jullie er gewoon voor moet gaan morgenavond. Niet geschoten is altijd mis.

knuffss en veel succes morgen!

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zal hard voor je duimen BBkane!

Tja opmerkingen vertel mij wat...... 3 jaar getrouwd 10 jaar samen en nog niets.
    We hebben uiteindelijk toen we in de mmm kwamen gewoon kort en krachtig verteld aan iedereen dat het bij mij niet goed zat.
    Heleboel vrienden zijn foetsie, maar dat zijn dan geen vrienden en die je overhoud zijn de beste :D
    Familie weet het ook en houden er rekening mee in zo verre, behalve mn zusje

19. daantje27

daantje27 Actief lid

19 mei 2008
    182
    0
    0
    @klingel
    hihi jouw nod valt op mijn verjaardag kga voor je duimen hoor :D

@bbkane echt jammer of anders jezelf "verslapen" :)

20. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Al meer? Heb ik net beloofd bij te blijven, gaat iedereen ineens als een idioot aan de klets! Pfffff.....

Geheimhouding...bij mij weten goede vrienden en 2 collega's het...kan ik het tenminste nog even ergens kwijt, haha. Laatst met een collega tegelijk naar het toilet. Zij roept "ik neem de linker wel" en ik "ik moet even bij de lade een tussenstop maken" (tampon pakken) Nou, zij keek haast nog meer teleurgesteld dan ik toen ik ongesteld werd, haha....

Verder familie niet, denk dat mijn moeder wel een vermoeden heeft en de schoonfamilie vast ook, want dat zijn echt van die mensen die ieder dingetje aannemen als zijnde zwanger! "hé, dronk Jutte geen wijntje vandaag? Zou ze zwanger zijn?" eeeehhhhmmm voor alle duidelijkheid, ik drink bijna nooit, al zeker drie jaar niet, hahaha....tja

Nou, niet alleen vanwege de oost naar west uitstapjes een fijn weekend dan, hihihi....

En Carla ook en BBkane (zonder vluggertje) ook, allemaal gebruik maken van de dubbele strepen meiden!!! Op naar de roze motor!

@ Springmuis en Kwie, ja hoor had vandaag eindelijk weer zoiets van "he voel me prima!" alleen nog een beetje moe, dus wel vroeg slapen vandaag....

Hier gister maar vast de eerste klussessie gehouden, morgen deel 2. Het streepje wordt langzaam aan duidelijker....

Vandaag sneaky een ovutest op mijn werk gedaan, tja, elke dag rond dezelfde tijd zeggen ze! Gelukkig de enige vrouw op de verdieping en een eigen kamer, dus geen pottenkijkers in de buurt ;) Zie je het voor je, met bekertje en test het toilet op, test na dippen weer terug in verpakking, in panty verstopt, terug naar werkplek en daar kijken, haahaha

@ Black Daliya, wat achterlijk, dat je schoonouders zo kunnen "oordelen" of het wel goed is dat jullie nog samen een kindje krijgen! Jullie zijn toch volwassen mensen? Zal geen opwelling zijn, zeker niet na negen rondes en een miskraam, toch? Pfff....

Alle "nieuwe" en oud-oktoberladies, welkom hier!

Enne, fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina