Ow ja.. en alle nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD! En zelf ben ik nog aan het wachten, zo spannend! Gisteren witte test en vandaag donkere ovutest (zie album) Maar weet het ook niet, blijft nog even spannend....!
Ik ontken toch ook nergens dat het mijn persoonlijke visie is, ik heb het er ook over dat ik voor me zelf niet kan voorstellen dat ik dan pas moeder zou worden, maar dat je het niet altijd in de hand hebt, weet ik. Ik heb in december mn eerste afspraak bij de gyn/vruchtbaarheidsarts. Maarehh, je hebt mij niets horen zeggen over kinderen nemen hoor, van dat soort spraakgebruik gaan mijn nekharen ook altijd overend staan hoor!
zo, ben terug van boodschappen doen. Spinazie halen en snoepjes voor vanavond. Wilde toch even wat in huis hebben voor het geval dat. Wij wonen hier sinds januari en weet dus niet wat er hier aan gedaan wordt aan dat st. Maarten. (waar ik overigens ook niet mee opgegroeid ben) Maar ik ben bang geworden Ik voorzie geen rustige avond met man op de bank. Want wat was het geval? Bijna alle snoepschappen waren leeg..............ieeeeeeeeeeeeks #-o Poeh, ik verhuis tijdelijk even naar het wachtkasteel van Pixie (de foto heb ik nog niet teruggevonden, dus als iemand em wel heeft)
Hihihi, word er een beetje melig van, jij ook? Oh wacht: BIBBER! Hahaha....en die zin van Daan is meesterlijk, zijn we het tenminste nog ergens over eens! @ Moor, nou dat moet wel een ovulatie zijn, als je al 6 uur vooraf je man wil bespringen, whhhahaha.... Hier ook nog zo'n onzeker (bibberend hihi) meisje hoor....ben al 2489564568230 keer naar de wc geweest geloof ik. Heb nu wel wat krampen in de buik, maar niet ongi-like, zucht. Probeer even terug te tellen wanneer ik ineens meer slijm verloor en waaaaanzinnig veel zin in sex had en kriebelende tepels (in mijn vocabulaire: ovulatie) en dat is morgen twee weken geleden. Dusss. Ik hoop morgen of donderdag toch wel enige duidelijkheid te hebben. Maakt me nu even niet meer uit of het roze of rood is.....
zo hey ik ben eindelijk bij gelezen valt niet mee als je ook nog wat moet werken :-?: maar zijn er nog testers ? Ik wil roze zien
Moor: nee ik heb er vaak geen zin meer in mijn vriend ook niet meer omdat het een wat "moeten"wordt.Ookal wil je niet dat het zo wordt,maar ik ben vaak moe als ik van school kom en mijn vriend erg moe als hij van z'n werk komt.maarja we doen het altijd netjes als het moet.We "klussen' altijd gewoon om de dag,en sowieso 2 dagen voor de eisprong en op de dag van de eisprong zelf.Maar denk dat ik het deze maand anders doe denk een dag voor de eisprong en de dag erna nog maar een keer misschien helpt dit
Doosjes rozijntjes delen ook handig uit! Of de appel en framboosstukjes in Jip en Janneke doosjes van Hema! (zegt spuit 11 om half 4...)
Hi ladies, Ben ik effe niet aanwezig en is er volop een discussie... hahaha Bij ons wordt Sint Maarten wel actief gevierd en heb zowaar voor het eerst in mijn leven op tijd snoepgoed gehaald!
"....of ga lekker in het domme vrage topic wonen..." Hahaha... deze quote (zal geen namen noemen pupke) kwam ik nog tegen met het teruglezen...! sorry hoor, maar rol hier echt effe van de bank van het lachen..!
Zo..heb me even door een discussie van 30 pagina's heen geworsteld *overdrijf* ben zelf net 21, en al 2 jaar bezig, ben dan wel al 6 jaar samen met mijn vriend en woon al 3 jaar samen in een 5 kamer koopwoning (rijtjeshuis) hebben allebei een goed salaris ivm wisseldiensten, ik niet hoor ik werk gewoon overdag maar wel weekenden enzo, vriend dag,avond en nacht diensten. wij hebben eerst een jaar afgewacht hoe wij ons zelf zouden redden met z'n tweetjes en hebben besloten er toen voor te gaan omdat de mogelijkheden er waren, als het met ons slecht zou gaan hadden we ook nooit begonnen met onze droom. en wij hebben ook (zoals iemand eerder zei) gekeken of we zelfs met 1 salaris zouden kunnen rondkomen, voor stel het gaat toch over tussen ons twee, en dat was gelukkig mogelijk. wat ik daarmee wil zeggen, denk alsjeblieft na over wat je gaat doen. zorg eerst voor een stabiel leven,huis,inkomen,relatie. ieder is op zijn eigen tijd volwassen..er zijn ook genoeg 30ers die nog bij hun ouders wonen en nog niet zelfstandig zijn, ook die moeten niet aan kinderen beginnen, het gaat niet om leeftijd maar of je je kindje iets te bieden hebt. en ik probeer niet te moederen hoor over jou, probeer je alleen een beetje te behoeden..ookal klinkt dat misschien stom omdat ik maar een jaartje ouder ben. zo..het zal er wel schots en scheef in staan maar het komt recht uit mn hart Owja en nog meer nieuws overmezelf Daan je vroeg hoe het hier ging.. nou ik hoop maar dat de duiveltjes snel doorbreken, test van vanmorgen was weer nega FF geeft mijn ei op zaterdag (dag 30) had het helemaal niet meer verwacht dus paar dagen niet geklust en nu heb ik hem gemist Zo en nu ben ik klaar Liefs Springmuis
hier komen (gelukkig) nooit kinderen aan de deur... we hebben namelijk alleen snoep in huis als me neefje of nichtjes komen... moet zo nog wel ff boodschappen doen... dus mss tog maar een zak snoep halen...? voor t geval dat...? vind t altijd wel leuk als ze langskomen maar is hier nog niet gebeurd...
Nee dat weet ik, maar sommige persoonlijke uitspraken, spreken andere personen wel aan.. In dit geval was ik dat Ik kon me 10 jaar geleden ook niet voorstellen dat ik op mijn 30e nog geen kinderen zou hebben, maar sommige dingen hebben we idd niet in de hand. Maar ik begrijp uit je woorden dat jullie ook al n tijdje bezig zijn? In iig heel veel succes bij de gyn in dec! Dat het voor iedereen die het heel graag wil, maar heel snel raak mag zijn
Hier! http://img528.imageshack.us/my.php?imag ... mtehf7.jpg En het is er ontzettend gezellig. Je hebt er alles wat je nodig hebt. Sauna, whirlpool, fatboys, eten en drinken. Nou ja, gewoon alles. En het is er me een partij gezellig
juistem... nee, onzin. ik heb wel in huis gehaald wat dan hier ook nog wel opgegeten gaat worden als er overblijft.... @jongmama: dat wil ik koste wat kost voorkomen. Vent weet dus ook niet wanneer mijn eieren springen. het enige dat ie weet is dat ik last heb van rammelende eierstokken, dus dat het mij niet snel genoeg kan gaan