Mijn man is helemaal niet muzikaal (heeft wel goede muzieksmaak), dus ik hoop dat ons kindje wel muzikaal is. Net als zijn moeder.
Wat een discussie zeg, maar laten we het gewoon gezellig houden. Ik heb echt moeite moeten doen om alles door te lezen pfff. Maar ben nu weer bij gelukkig al heb ik niet alles kunnen onthouden. Zit te wachten tot mijn dochter thuis gebracht wordt. Daarna heel even rustig aan en dan aan het eten beginnen. Om zes uur ga ik samen met mijn meiden en een vriendin van mij met haar zoontje sint maarten lopen. Heb er wel zin in en hoop dat het weer een beetje mee werkt.
Hey hey Ben ik weer.. Huis nog ongesopt en gestoft Ging even naar boven kijken hoe het met de was was, zie mn bedje staan denk ach half uurtje wat kan het.. In bed gekropen om 10:00 en wordt om 15:30 wakker! Nu maar uit bed gekropen.. Brr wat een vreemd gevoel, weet het effe allemaal niet meer. Mn gevoel zegt zo dat mijn naam op roze mag.. maar voor de finishing touch even wachten nog. Ik heb hier heel wat gemist weer zo te lezen @ naliey dank je wel..! en jij sterkte met Blacky @ Daan78 ja het is niet leuk, maar ik denk dat bij mij persoonlijk meer frustratie komt als ik het om de dag ga doen.. ik hou me even koest, maar blijf met jullie mee kwebbelen haha @ Loel GEFELICITEEEEEEEEEERD @ Spirit Jeetje wat een verhaal zeg! @ Maartje84 , ik krijg van wat ik gelezen heb , de mening dat je niet echt rationeel denk over hetgeen je doet @ Jutte ik lees bij jouw ook geen spoortje roze of rood.. laten ook duimen hier voor roze in plaats van rood en supersnel nog keer @ maartje84 deze opmerking '' Je toont ware liefde naar je ongeboren, toekomstige kind toe door nog ff te wachten op het moment dat je alles er klaar voor hebt....
Woow ik kijk even niet en alweer dikke lappen text nou hier is het ook sintmaarten lopen maar heb er hier gelukkig weinig last van.Steeds zeggen soow mooi gezongen hoor. Maare ik ga vanavond bloemkool eten kan ik dat gewoon koken in water met zout ofzo? nog nooit gedaan hier vriendje lief lust het niet maar heb er wel zin in met zo'n sausje erover.
Ja gewoon hetzelfde als bonen en aardappelen enzo. Beetje zout erbij, soms even prikken en dan: lekker smullen!
sint maarten shit..... ik heb helemaal geen snoep in huis? dan de rolluiken maar vroeg dicht hihihihih
Trouwens, als jullie het leuk vinden, ik zou wel willen weten welke gezichtjes er achter de namen zitten. Bij mij kan je het in mijn album zien en zie je gelijk mijn 2 andere grote liefdes. Dit ben ik ten voete(n) uit: Deze foto (voor wie het nog niet wist) is genomen op mijn 30e verjaardag. 1 dag voor ons trouwen.
Cjpt oke bedakt dan doe ik dat! nou mijn mannetje komt ook zo thuis moet hem maar gaan verzorgen hij is ziek ghihi heb hem denk ik aangestoken was zelf gister en eergister niet lekker.
Ja hoor. Ik zet ze meestal eerst even een uurtje of wat in het zout. Dan kan alles wat er niet in de bloemkool hoort eruit trekken (lees=gaan drijven) en als ik ze heb afgespoelt dan zet ik ze op. (dus niet meer met zout, want dat zit er altijd nog wel in). Ik maak altijd een maizena papje, lekker ouderwets denk ik.
zocht iemand het wachtkasteel? weet alleen niet of het me lukt.... ben benieuwd, maar als het me lukt, zal ik tegen alle wachters zeggen, neem relaxed plaats Liefs Hanneke
@Daan: zo'n foto heb ik ook nog ergens van mezelf.. ik zoek 'm ff op hoor. Leuk, gezichten achter de (nick)names! (Pupke is een koosnaampje van mijn vriend, de laatste tijd noemt 'ie me steeds "kontje" maar dat vind ik geen leuke naam voor op een forum haha)
meiden ik lees thuis weer verder ben eindelijk klaar met werken gniffel nou ja werken half de andere helft zat hier gniffel pssst niet doorvertellen tegen mijn baas graag