Haha ja heb ik ook zin in,maar heb de laatste paar dagen geen zin in warm eten maarja moet het doen he voor vriendje. Ik ga me soep met ballen en stokbroodje met kruidenboter maken ik lees ondertussen wel ffies mee
OOOHHHHH wat een mooie trouwfoto's! ik ben niet jaloers :^o ik ben niet jaloers :^o ik ben niet jaloers :^o
Ik eet lekker rode kool met zelfgemaakte appelmoes van oma Kippepootjes van de poelies erbij.. Mmmmmmmmm Heb de laatste dagen zo'n honger en zin in veeeeeeeeeeel eten Nog meer roze erbij eigenlijk? heb nog niet helemaal terug gelezen..
hahaha goh wat heb ik even gelachen om de vorige pagina's, ik ben misschien iets ouder dan suuus, maar zo kinderachtig? Dan vraag ik me af, of je wel echt toe bent aan kinderen, of je er wel voor kan zorgen.... Maarja mensen die beter geen kinderen kunnen krijgen... die krijgen ze altijd toch wel. nou ja laat ook maar, ga ik me vandaag even niet over opwinden... Smakelijk eten iedereen!
omg! Denk; ik breek hier weer ff in om te kijken hoe het met iedereen is. In eerste instantie had ik medelijden met Suuus, ja tuurlijk ik vond ook dat ze op een wat kinderlijke manier haar vragen stelde. En ook alléén maar vragen had, niet lekker gezellig mee keuvelen hier maar altijd wat is dit? wat is dat? Maar goed dat ter zijde, dit heb ik wel bij meer mensen gehad en is verder ook helemaal geen probleem, maar hoe verder ik ging lezen (ik wil al een uur beginnen aan het eten ) hoe meer ik ging denken wtf? Hier snap ik helemaal niets van. Die reacties alleen al. Toch snap ik haar wel een heeel klein beetje. Ik bedoel; op zo'n forum is het een beetje moeilijk behelpen als je iets duideljk wil maken, maar niet zo sterk ben in het omschrijven hiervan. Okéeejjjj dit was alweer veel te veel over één onderwerp. Het lijkt me het beste als iedereen toch maar weer op de oude voet verder gaat en het weer gezellig maakt. Laat dat meisje toch. Als zij denkt dat ze volwassen genoeg is om deze beslissing te maken, dan moet ze dat gewoon maar doen. Hoe is het verder hier? Ik las een hoop over st Maarten. Ik kom zelf uit een dorp waar het niet gebruikelijk was en mijn man was me toen ik net hier kwam wonen "vergeten' te vertellen wat het was en wat de bedoeling was. Dus ik schrok me dood toen ik (dus 10 jaar geleden) lekker op de bank hing met een kop thee en dat de deurbel ging en ik kinderen hoorde zingen. Ik had dus ook helemaal niets in huis. Ik heb toen alle lichten uit gedaan en ben boven gaan zitten met de gordijnen dicht. Echt vreselijk! Sindsdien zorg ik dat k altijd wel wat snoep in huis heb, maar vooral mandarijntjes! Vorige jaren was dat echt populair bij mij (terwijl het uit nood geboren is ) Ik vind die kleintjes wel gezellig, maar na 19.30 houdt het voor mij echt op, dan komen de groten en die zijn eigenlijk alleenmaar irritant. nou ik ga nu echt koken doeggiee
Pfff wat schrijven jullie veel! Ik zit ziek thuis, dus heb even alle tijd gehad om te lezen. Ik heb een paar vragen, nu zit ik in mijn vruchtbare periode, maar ik ben dus grieperig. Is het dan verstandig om te proberen zwanger te worden, of zouden we beter een maandje kunnen wachten? Ik wil eigenlijk helemaal geen maandje overslaan... En wat zijn de etos zwangerpillen eigenlijk? Ergens heb ik gelezen dat je slijm draderig wordt als je vruchtbaar bent, is dat bij jullie ook zo? Ik heb het vandaag denk ik, maar weet niet zeker of het dat is. Zijn het dan hele dunne draden? Vorige maand zijn we pas begonnen, dus ik vind het nog te vroeg om ovulatietesten te gaan gebruiken, ik zou graag willen dat het spontaan gebeurt, en niet dat we het steeds maar weer op die dag moeten doen. En als ik vragen mag hoe vaak klussen jullie in de vruchtbare periode? Ik vind om de dag best veel, we zijn al ruim 7 jaar samen dus die behoefte hebben we niet meer Thanx voor de antwoorden
hoi twinkle, etos pillen is eigenlijk niet meer dan Foliumzuur en vitamines etc. Ze zeggen dat je er veel aan hebt als je cyclus niet stabiel is en dat je er sneller zwanger van kunt worden, maar dit laatste geloof ik niet zo. Ik ben er al 2 maanden mee bezig. en vruchtbaar slijm is juist dik en als je het tusen je vingers doet (ieh ik weet het) dan kun je er draden van trekken. Het lijkt een beetje op eiwit (eggwhite wordt het ook wel genoemt. succes met klussent trouwens, ik zou er gewoon voor gaan hoor! als jij er voor in bent, waarom niet!
Twinkle: als mijn vruchtbare periode is klussen wij om de dag,het is wel erg veel na 3,5 ben ik er al zat van zovaak ghihi maarja alles voor het goede doel! en ikzelf ben aan de etos zwanger worden pillen geweest,maar voor mij nooit meer! mijn perfecte cyclus van 28 dagen ging opeens naar 34 dagen.het is gelukkig eindelijkw eer op de rails.Vind het meer voor mensen die een onregelmatige cyclus hebben.Heb al een paar keer gelezen dat bij mensen die een goede cyclus hadden de cyclus verstoord werd door die pillen.En hoorde juist positieve verhalen bij mensen waarbij de cylus slecht verliep. Ikzelf slik nu gewoon foliumzuur Ik zou trouwens wel gaan klussen als ik ziekjes was,maarja dat is voor iedereen een eigen keuze. succes en beterschap.
Ow gut heb een paar paginas terug gelezen maar dat was niet veel goeds Die etos zwanger-word-pillen hebben mij geweldige eisprongen gebracht, de eertse drie maanden niets en toen begonnen met de pillen. Door die pillen twee mooie eisprongen waarvan de laatste bevrucht eet smakelijk iedereen en een fijne avond alvast! Prison Break-avond vanaaf!
Zo eerst maar even hier op reageren: Ik denk dat het niet uit maakt om te seksen als je grieperig bent. Het heeft naar mijn weten geen invloed op wat dan ook. Etos zwanger pillen. Volgens mij is dat een fabel (maar dat is mijn mening) Hier is de link er van: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=118640 En of je slijm draderig wordt. Geen idee. Ik bekijk dat nooit zo goed. Al had ik op mijn vruchtbare dag vorige week, gewoon heel erg vloeibare afscheiding. Doorzichtig en geurloos. Tuurlijk gebruik jij nog geen ovulatietesten. Als jij eerst netjes bijhoudt hoe lang je cyclus is en welke klachten je rond je (vermeende) eisprong en/of menstruatie hebt. Krijg je best al veel inzicht in je cyclus. Ik ben niet zo van de seks (voor wie het wil weten moet maar even in mijn berichtengeschiedenis kijken, ik heb geen zin het topic naar boven te halen ) Dus heb best veel moeite om het zo vaak te doen. Deze maand hebben we dus voor het eerst voor mijn eisprong om de dag gesekst en op mijn vruchtbare dagen elke dag. Ik ben al 15 jaar bij mijn man/vriend. Hoop dat ik je vragen heb kunnen beantwoorden. Al zal een ander dat misschien weer anders ervaren. Succes he.
Hmm... Dikke discussie... Ben er 1 dag niet... Oh crap,discussie afgelopen... Hmm... Dan heb ik maar over mijzelf... 1 dag overtijd!YOOHOO! \/
Vroeg me al af waar je was. Wanneer ga je testen? Zoals ik gister al zei: het hoeft er maar 1 te zijn he
oww wat lekker! Van een hoeveel daagse cyclus was je uitgegaan? En heb je er al een testje tegen aan gegooid?
Hallo allemaal! Wat een gezelligheid op deze topic Ik wilde me toch even aanmelding op deze NOD topic. Ik heb vandaag mijn eerste NOD-dag en ben op van de zenuwen, telkens checken of ik misschien niet toch..... Maar nee. Vanmorgen wel getest, maar deze was negatief Loop wel al 1,5 week met allerlei kwaaltjes; vlagen van misselijkheid, vele onbekende krampjes in onderbuik (vooral als ik op mijn buik lig en me wil omdraaien ofzo), ben naar mijn vriend toe vreselijk geirriteerd en vanmiddag zat ik met mijn vriendinnetje op de bank te janken. Waarom? Omdat zij dat ook deed! Is dit voor jullie ook herkenbaar? Ik hoop dat die vreselijke dag uitblijft en de test snel posi mag zijn, kan ik ook weer verder. Oja, wil iemand zo aardig zijn om mij er in de lijst bij te zetten?
Ik lag zelfs op mijn zij om de zaadjes die goeie kant op de sturen en zong een liedje: Zaadje klein,zwem maar fijn Doe je best voor mij,doe de groetjes aan mevr EI! Zoiets dan he whahaha Ik ben uitgegaan van een cyclus van 22 dagen (mijn eisprongetjes zijn altijd zo vroeg ) Ik heb nog geen test gedaan,ben bang voor de vloek... (uitleg vloek: testen en gelijk ongi...)
Hoe naief dat je dacht dat Maartje haar mond zou houden. Had je verwacht dat ze er ook in een pb niet op zou reageren? Ik vind het prima dat Maartje dat heeft gepost, ook al mag het dan niet of is het niet fatsoenlijk. Wat jij doet, is helemaal niet fatsoenlijk. Vind het gewoon smerig en laag bij de gronds. Wij zijn een halve middag bezig geweest om je wat bij te brengen en dan krijg je zoiets te lezen en weet je (wat je eigenlijk ook al wist) dat je er NIKS, maar dan ook NIKS van hebt opgepikt. Lekker laf dat je het niet hier plaatst, maar in een PB stuurt. Gelukkig maar dat Maartje verstandig is en zich er niets van aantrekt. Ben wel ontzettend benieuwd wat je ons nog meer te vertellen hebt. En dan graag gewoon hier en niet in een pb. En dan ben ik nog niet uitgeraasd!
Leuk dat je je wilt aanmelden. Ik zal je op de lijst zetten, als ik em zo snel kan vinden hoor hihi. die kwaaltjes die jij beschrijft zijn behoorlijk herkenbaar voor de meeste meiden hier. Negatief getest? Dan zet ik je in het groen op de lijst. Maar dat zegt nog niets hoor. Hcg heeft gewoon even tijd nodig om op te bouwen. Heel veel succes en welkom hier. Gr. Daan
Dan zijn wij lotgenoten... Ik heb ook altijd rare cyclussen. Ik heb er ook al een verwijsbrief voor de gyn voor gekregen... Ben jij er al eens voor naar een arts gegaan? :knuffel: (Ik zelf ga altijd uit van mn langste cyclus(24 dagen), om mn nod te berekenen, zodat ik mezelf niet te snel blij maak... Maar afgelopen ronde ben ik pas op dag 28 ongesteld geworden boehoeee! Ik had zulke goede hoop...